Zakopianka

Data: 2012-01-19 12:40:52
Autor: DoQ
Zakopianka
Mam złe wieści dla omijających Zakopiankę: zakorkują się.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10985522,Za_5_milionow_zl_zlikwidowali_korki_do_Zakopanego_.html?lokale=warszawa

Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem :))

--
Paweł

Data: 2012-01-19 13:49:03
Autor: szufla
Zakopianka
Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem :))

Wszystko przed toba. Moj rekord, jak bylem mlody i glupi i jezdzilem na sylwestra to przejazd z Zakpca do krak trwal 9h, a wracalem do Wawy.

sz.

Data: 2012-01-19 14:52:54
Autor: DoQ
Zakopianka
W dniu 19-01-2012 13:49, szufla pisze:
Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem :))
Wszystko przed toba. Moj rekord, jak bylem mlody i glupi i jezdzilem na
sylwestra to przejazd z Zakpca do krak trwal 9h, a wracalem do Wawy.

Jakoś mnie tam nie ciągnie. Jak będę chciał spotkać wielu Warszawiaków w jednym miejscu to przejdę się Marszałkowską o 17.00 ;-)

--
Paweł

Data: 2012-01-19 15:26:09
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zakopianka
W dniu 2012-01-19 14:52, DoQ pisze:
W dniu 19-01-2012 13:49, szufla pisze:
Fajnie się takie rzeczy czyta, ja nigdy nawet zakopianką nie jechałem
:))
[...]

Niegłupie. Ale warunki narciarskie w Zakopcu są o niebo lepsze niż na Marszałkowskiej :-) Tłok niestety podobny.

Seco

Data: 2012-01-19 15:59:13
Autor: DoQ
Zakopianka
W dniu 19-01-2012 15:26, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Niegłupie. Ale warunki narciarskie w Zakopcu są o niebo lepsze niż na
Marszałkowskiej :-) Tłok niestety podobny.

Wolę się poszlajać po Bieszczadach, a ostatnio mnie naszło na Beskid Sądecki :)

--
Paweł

Data: 2012-01-19 21:18:59
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zakopianka
W dniu 2012-01-19 15:59, DoQ pisze:
[...]

My bywaliśmy w różnych miejscach ale za to w marcu. Wszelkie ferie się kończą, szczególnie w tygodniu jest pustawo, raptem kilkanaście osób w kolejce do wyciągu. W Zakopcu oczywiście podobno jest zawsze tłocznie.

Seco

Data: 2012-01-23 15:50:03
Autor: Jacek Osiecki
Zakopianka
Dnia Thu, 19 Jan 2012 15:26:09 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
[...]

W Zakopcu są jakiekolwiek warunki narciarskie? Odważna teza...
Nikt poza Warszawą chyba nie pcha się tam z nartami.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Zakopianka