Zakopower deportowany z USA

Data: 2009-09-30 02:49:15
Autor: MH
Zakopower deportowany z USA
Sebastian Karpiel-Bułecka, lider znanej góralskiej grupy Zakopower wraz z trzema
członkami zespołu zostali cofnięci z chicagowskiego lotniska do kraju. Muzycy
próbowali wjechać do USA z wizami turystycznymi, podczas gdy mieli tam zamiar
zarabiać pieniądze

http://www.efakt.pl/Zakopower-deportowany-z-USA,artykuly,53268,1.html

Ciekaw jestem czy np. Paul McCartney miał ziloną kartę , koncertując w USA ?

MH

Data: 2009-09-30 08:20:51
Autor: konserwator

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.000002b4.4ac2ab0bnewsgate.onet.pl...
Sebastian Karpiel-Bułecka, lider znanej góralskiej grupy Zakopower

a co to jest ten Zakopower?

Data: 2009-09-30 13:33:43
Autor: zbig

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9utvb$4ia$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.000002b4.4ac2ab0bnewsgate.onet.pl...
Sebastian Karpiel-Bułecka, lider znanej góralskiej grupy Zakopower

a co to jest ten Zakopower?

Przecież napisał, że to góralska grupa. Silisz się na oryginalność, że niby nie wiesz?

Data: 2009-09-30 22:41:05
Autor: MH
Zakopower deportowany z USA

> Przecież napisał, że to góralska grupa. Silisz się na oryginalność, że > niby nie wiesz?

nie wiem Zbig...
To po kiego wpindalasz się w wątek nic nie wiedząc?! Gugla ci wyłączyli , czy
podpindolili ? Typowe dla prawusów , gówno wiedzą , a wpirdalają się gdzie
popadnie. Spadaj Kałserwancie ...

MH

Data: 2009-09-30 09:43:28
Autor: Piotr
Dnia Wed, 30 Sep 2009 02:49:15 +0200, MH napisał(a):

[...]

No, było to z tydzień temu. Szybkiś.
Piotr

Zakopower deportowany z USA