[KP] Zakres obowiązków

Data: 2012-04-06 18:46:41
Autor: Buster
[KP] Zakres obowiązków
Witajcie.
Odpowiedzcie mi na pytanie, czy możliwe jest zawarcie w zakresie
obowiązków punktu mówiącego, że w przypadku specjalnych okoliczności,
pracownik będzie wykonywał inne polecenia przełożonego?

--
Pozdrowienia
Radek

Data: 2012-04-06 23:30:32
Autor: Bydlê
[KP] Zakres obowiązków
On 2012-04-06 16:46:41 +0000, Buster <radob@w1pos.p.lodz.pl> said:

Witajcie.
Odpowiedzcie mi na pytanie, czy mo¿liwe jest zawarcie w zakresie
obowi±zków punktu mówi±cego, ¿e w przypadku specjalnych okoliczno¶ci,
pracownik bêdzie wykonywa³ inne polecenia prze³o¿onego?

Jest mo¿liwe. Mo¿na te¿ tam wpisaæ, ¿e pracownik powinien je¶æ na ¶niadanie p³atki. Z takim samym skutkiem.
Z kodeksu pracy wynika, ¿e pracownik ma obowi±zek wykonywaæ polecenia prze³o¿onych w zakresie swojego stanowiska pracy - wpisywanie nic nie mówi±cego:
"...a jakby co¶, ale nie napiszemy co, to pracodawca co¶, ale nie napiszemy co, a pracownik co¶, ale nie napiszemy co..."
nie ma sensu i do niczego siê nie przyda przed s±dem.

--
Bydlê

Data: 2012-04-07 18:32:24
Autor: Piotr
[KP] Zakres obowi±zków

U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jlnn9o$gaf$1inews.gazeta.pl...
On 2012-04-06 16:46:41 +0000, Buster <radob@w1pos.p.lodz.pl> said:

Witajcie.
[...]

Pracownik mo¿e byæ te¿ oddelegowany max. na 3 mies. do innych zadañ ni¿ okre¶lone w zakresie obowi±zków.

[KP] Zakres obowiązków