Zakret idiotow Bielsko Biala

Data: 2019-11-04 01:36:47
Autor: J.F.
Zakret idiotow Bielsko Biala

Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

Trzeba przestrzegac  ... https://www.youtube.com/watch?v=rBijJgTLd7Y
stereo ? W sensie , ze dwa ?

https://www.youtube.com/watch?v=q_yiPep1g3s
kwadro https://www.youtube.com/watch?v=aWi0odT8O2k
pan powinien wczesniej hamowac ...

https://www.youtube.com/watch?v=IesJP2X4LcQ
https://www.youtube.com/watch?v=M2s6EXoBf18
https://www.youtube.com/watch?v=TZVFeDm6ttE

No i mam mieszane uczucia: -droge poprawic ?
-FR ustawic ?
-tablice ostrzegawcza "tu naprawde trzeba zwolnic" ?
-nic nie robic - zakret jest prawdlowy i ograniczenia tez ...

J.

Data: 2019-11-03 23:59:40
Autor: Bolko
Zakret idiotow Bielsko Biala
Problem w PL jest taki że jak ktoś widzi dwa pasy to każdemu się
wydaje że to autostrada i można 150km/h.

Byłem tam kilka razy i jest to naprawdę dobrze oznaczone.
Brakuje tylko bilboarda "zakret idiotów".
Wiec 99% którzy się tam rozwalają robią to idioci.
1% zostawiam na zimę jak ktoś w poślizg wpadnie przy 70km/h

W tamtym miejscu powstanie droga do Mysłowic.
Kiedy?
Cholera wie

Data: 2019-11-04 12:46:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:daf8fddd-5915-410f-8e58-1473f6bd95a4@googlegroups.com...
[...]

No wiesz, jak miniesz tysiac ograniczen predkosci ustawionych nie wiadomo po co, to co sie dziwic, ze zlekcewazysz i 1001-wszy.

Wiec moze naprawde billboarda brakuje ?
Albo specjalnego znaku "uwaga - naprawde ostry zakret" :-)

J.

Data: 2019-11-04 18:39:39
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 12:46, J.F. pisze:

Wiec moze naprawde billboarda brakuje ?

W sumie niegłupie;)

Albo specjalnego znaku "uwaga - naprawde ostry zakret" :-)

Przecież jest - na bramownicy z migającymi światłami.

--
Shrek

Data: 2019-11-04 19:48:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc0625a$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie ma - jest zwykly, jak w tysiacach innych miejsc ... nie wiadomo po co :-)

J.

Data: 2019-11-04 20:17:31
Autor: Shrek

https://youtu.be/M2s6EXoBf18?t=3

--
Shrek

Data: 2019-11-04 23:28:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup W dniu 04.11.2019 o 12:46, J.F. pisze:
[...]

Swiatla migaja, ale znak zwykly. Jak przed ... co drugim zakretem w kraju ?

I przez to przed nczym juz nie ostrzega :-)
 J.

Data: 2019-11-05 05:43:21
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 23:28, J.F. pisze:

[...]

A jakiego byś się spodziwał?

Jak przed ... co drugim zakretem w kraju ?

Przed co drugim masz migające światła i bramownice ze znakami?

I przez to przed nczym juz nie ostrzega :-)

To inna sprawa, że kierowcy w znaki nie wierzą i mają ku temu powody. No ale ten jest naprawdę wyjątkowo oznakowany.

Może powinni dać rada i jak jest 7o to się wyświetla "ZWOLNIJ KURWA, BO SIĘ WYJEBIESZ!!!" Najlepiej migający:)

--
Shrek

Data: 2019-11-05 10:19:42
Autor: ąćęłńóśźż
Zakret idiotow Bielsko Biala
Bałbym się jeździć z dziećmi.
Co będzie gdy zapytają "Tata, a co to znaczy z-w-o-l-n-i-j??

-- -- -
"ZWOLNIJ KURWA, BO SIĘ WYJEBIESZ!!!"

Data: 2019-11-05 10:53:22
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc13eae$0$540$65785112@news.neostrada.pl...
Bałbym się jeździć z dziećmi.
Co będzie gdy zapytają "Tata, a co to znaczy z-w-o-l-n-i-j??

To im wytlumaczysz, ze kurwa po łacinie to zakręt, i trzeba zmniejszyc predkosc  :-)

A swoja droga ... ciekawe co by mi sie dziecko nauczylo, gdy Hołek w Automapie najczesciej mi mówi "zwolnij" ...

J.

-- -- -
"ZWOLNIJ KURWA, BO SIĘ WYJEBIESZ!!!"

Data: 2019-11-05 17:21:54
Autor: Shrek
W dniu 05.11.2019 o 10:19, ąćęłńóśźż pisze:
Bałbym się jeździć z dziećmi.
Co będzie gdy zapytają "Tata, a co to znaczy z-w-o-l-n-i-j??

Lol - zrobiłeś mi wieczór;)

--
Shrek

Data: 2019-11-05 10:50:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc0fde8$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No takiego "naprawde ostry zakret" :-)

Jak przed ... co drugim zakretem w kraju ?
Przed co drugim masz migające światła i bramownice ze znakami?

Bramownice sa czeste i nie dziwia.
A migajace swiatla ... niewiele mowia.

I przez to przed nczym juz nie ostrzega :-)

To inna sprawa, że kierowcy w znaki nie wierzą i mają ku temu powody.
No ale ten jest naprawdę wyjątkowo oznakowany.

W sposob kompletnie nieinformujacy ...

Może powinni dać rada i jak jest 7o to się wyświetla "ZWOLNIJ KURWA, BO SIĘ WYJEBIESZ!!!" Najlepiej migający:)

To by dotarlo :-)

J.

Data: 2019-11-05 10:59:52
Autor: Liwiusz

https://images.app.goo.gl/oZrapnk2XcW9pgQ36

--
Liwiusz

Data: 2019-11-04 00:29:56
Autor: WS
On Monday, November 4, 2019 at 1:36:42 AM UTC+1, J.F. wrote:
Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

W Krk tez taki mamy ;), z ograniczeniem 50km/h

https://www.tvn24.pl/krakow,50/krakowianin-filmuje-wypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-rannych,416727.html

Data: 2019-11-04 11:26:34
Autor: T.
W dniu 2019-11-04 o 09:29, WS pisze:
[...]

Dziwne, że te wypadki są przy wyjściu z łuku a nie na jego początku.
T.

Ps. niektórym się wydaje, że znaki stawiają kompletni idioci. Jeśli tam jest coś z nawierzchnią, to tym bardziej znak z ograniczeniem jest zasadny.

Data: 2019-11-04 18:45:31
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 11:26, T. pisze:

https://www.tvn24.pl/krakow,50/krakowianin-filmuje-wypadek-za-wypadkiem-tylko-w-2013-roku-bylo-tu-22-rannych,416727.html

Dziwne, że te wypadki są przy wyjściu z łuku a nie na jego początku.

Klasyczna rybka. Kontrujesz za późno i za mocno i w efekcie wylatujesz. W przypadku zaketu zazwyczaj... do wewnątrz

https://www.google.com/maps/@52.2352656,21.0776982,3a,53.4y,214.28h,70.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTEwJiiK1cR_sulAt10ZD5w!2e0!7i16384!8i8192

Data: 2019-11-04 20:01:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc063b9$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze i za pozno, ale czemu pod koniec luku ?

J.

Data: 2019-11-04 20:18:40
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 20:01, J.F. pisze:
[...]

Bo wylatujesz zwykle przy trzeciej kontrze, a w tym czasie łuk się kończy;) Dlatego też zwykle do srodka:P

--
Shrek

Data: 2019-11-04 09:05:47
Autor: Uncle Pete
Zakret idiotow Bielsko Biala
https://www.youtube.com/watch?v=M2s6EXoBf18
https://www.youtube.com/watch?v=TZVFeDm6ttE

Kamerki chyba nieco zmniejszają wrażenie prędkości, ale w obu przypadkach nie wygląda, aby jechali szybko. Łyse opony? Mnie w całym życiu udało się tylko jeden raz wejść na zakręcie w taki nadsterowny poślizg, ale droga był pokryta ubitym i wypolerowanym śniegiem.

Data: 2019-11-04 12:22:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zakret idiotow Bielsko Biala
Hello J.F.,

Monday, November 4, 2019, 1:36:47 AM, you wrote:

Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

[...]

No i mam mieszane uczucia: -droge poprawic ?
-FR ustawic ?
-tablice ostrzegawcza "tu naprawde trzeba zwolnic" ?
-nic nie robic - zakret jest prawdlowy i ograniczenia tez ...

Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-04 07:12:45
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 05:22:10 UTC-6 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

10/10

I to jest prawidlowa odpowiedz.

A tymczasem zeby jednak sie nie tlukli to jakies zwezenie ustawic? Nastawiac pacholkow gumowych zeby szybcy zwolnili. Korkow nie powinno spowodowac bo i tak ten zakret nalezy wolniej pokonywac.

Data: 2019-11-04 18:47:09
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 16:12, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Zamknąć dopóki nie wybudują układu docelowego - jak być konsekwentnym to po całości. I co dalej 10/10?

--
Shrek

Zakret idiotow Bielsko Biala