Zakret idiotow Bielsko Biala

Data: 2019-11-04 12:22:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zakret idiotow Bielsko Biala
Hello J.F.,

Monday, November 4, 2019, 1:36:47 AM, you wrote:

Fajny te zakret - wypadki sie tam ponoc sypia gesto :-)

[...]

No i mam mieszane uczucia: -droge poprawic ?
-FR ustawic ?
-tablice ostrzegawcza "tu naprawde trzeba zwolnic" ?
-nic nie robic - zakret jest prawdlowy i ograniczenia tez ...

Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-04 07:12:45
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 05:22:10 UTC-6 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> [...]

Należy dokończyć drogi, które mają być łączone tym zjazdem i usunąć
zbędną jezdnię, na której dochodzi do wypadków.

10/10

I to jest prawidlowa odpowiedz.

A tymczasem zeby jednak sie nie tlukli to jakies zwezenie ustawic? Nastawiac pacholkow gumowych zeby szybcy zwolnili. Korkow nie powinno spowodowac bo i tak ten zakret nalezy wolniej pokonywac.

Data: 2019-11-04 18:47:09
Autor: Shrek
W dniu 04.11.2019 o 16:12, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Zamknąć dopóki nie wybudują układu docelowego - jak być konsekwentnym to po całości. I co dalej 10/10?

--
Shrek

Zakret idiotow Bielsko Biala