Zakręt idiotów w Bielsku-Białej

Data: 2018-04-16 12:56:33
Autor: Janusz
Zakręt idiotów w Bielsku-Białej
Zakręt idiotów w Bielsku-Białej, wielu wylądowało już w barirkach
ale ten kierowca Scanii pobił wszystkich, wykręcił bąka 180 st i stanął pod prąd :)

https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.378836235624159.1073741828.378763048964811/980354448805665/?type=3&theater

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-16 08:25:12
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 12:56:35 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
[...]

Co za Janusz linkuje na grupach do stron, na których trzeba mieć konto...

Data: 2018-04-16 18:39:38
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-16 o 17:25, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

To se załóż lewe tak jak ja mam, FB nie da się inaczej zalinkować.
A dla tych co nie klikają opisałem co się stało.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-16 20:42:16
Autor: Czarek

W dniu 16.04.2018 o 18:39, Janusz pisze:
[...]

To se załóż lewe

Chyba cię po...kręciło. Nie mam zamiaru być w najmniejszym stopniu niewolnikiem tej kretyńskiej strony.

tak jak ja mam, FB nie da się inaczej zalinkować.

To nie linkuj. Na zdrowie ci to wyjdzie.

A dla tych co nie klikają opisałem co się stało.

--
Czarek

Data: 2018-04-17 00:11:54
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-04-16 o 18:39, Janusz pisze:

[...]

Lewe konto nie zabezpieczy przed monitorowaniem przez fb tego co
robisz w sieci. Nie będą znać twojego nazwiska, tyle że do czasu
aż się zalogujesz na jakąś stronę z ciasteczkiem od fb.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-16 20:39:40
Autor: Czarek

W dniu 16.04.2018 o 17:25, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

Akurat ten link Janusza nie wymaga posiadania konta na twarzoksiążce.
--
Czarek

Data: 2018-04-17 06:37:21
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 20:40:21 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

> Akurat ten link Janusza nie wymaga posiadania konta na twarzoksiążce.

Akurat wymaga. Inaczej bym się nie przyp.lał bez powodu.

Data: 2018-04-17 15:51:37
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-17 o 15:37, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

Nie wymaga, na propozycje z FB dajesz "nie teraz".

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-04-17 20:55:20
Autor: Czarek

W dniu 17.04.2018 o 15:37, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

Nie wymaga.
Z przypierdalaniem się nie masz problemu, odwrotnie niż z myśleniem.

--
Czarek

Data: 2018-04-17 21:53:28
Autor: J.F.
Dnia Tue, 17 Apr 2018 06:37:21 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo napisał(a):
[...]

nie wymaga ... ale nawet gdyby wymagal ... to co - ma nie podawac, czy
szukac, gdzie jeszcze dostepny ?

J.

Data: 2018-04-17 22:58:07
Autor: Cavallino
W dniu 17-04-2018 o 21:53, J.F. pisze:
[...]

Dokładnie tak.
Do jego wyboru.

Data: 2018-04-16 13:06:24
Autor: J.F.
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pb1vh2$v6d$1@node2.news.atman.pl...
[...]

To sie nazywa umiejetnosci ... droga chyba niewiele szersa od dlugosci naczepy :-)

J.

Data: 2018-04-16 14:01:07
Autor: Janusz
W dniu 2018-04-16 o 13:06, J.F. pisze:
[...]