Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?

Data: 2012-02-07 21:50:59
Autor: to
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
begin Marcin N
Ostatnio znajomy z dumą mi pokazywał, jak to fachowo zasłonił sobie na
zimę chłodnicę. Twierdzi, że odczuwa wyraźnie szybsze nagrzewanie się
samochodu.

Ja zawsze zakrywam, a potrzebne kartony znajduje na śmietniku.

Data: 2012-02-08 15:06:37
Autor: Rafał Grzelak
Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?

http://i42.tinypic.com/2e52s95.jpg

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-08 15:10:39
Autor: to
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
begin Rafał Grzelak

http://gfx.mmka.pl/newsph/203067/2751.3.jpg

Data: 2012-02-08 21:44:13
Autor: Karol Y
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
http://i42.tinypic.com/2e52s95.jpg

http://gfx.mmka.pl/newsph/203067/2751.3.jpg

A ja dzisiaj widzia³em w mercowym A1, duck-tapem wlot zaklejony :-)

--
Mateusz Bogusz

Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens?