Data: 2012-02-07 23:52:17 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-07 22:30, Marcin N pisze:
Ostatnio znajomy z dum± mi pokazywa³, jak to fachowo zas³oni³ sobie na _Podobno_ zalezy od silnika. Projektowane we wloszech nie za bardzo sa dostosowane do naszych warunkow zimowych i sa notorycznie niedogrzane (stad w ducato tyle kartonow). Jak sie nie przysloni to mozna zapomniec o 90* -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-08 08:49:26 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
_Podobno_ zalezy od silnika. Projektowane we wloszech nie za bardzo sa dostosowane do naszych warunkow zimowych i sa notorycznie niedogrzane Gdzie takie brednie opowiadaja ? sz. |
|
Data: 2012-02-08 23:08:32 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-08 08:49, szufla pisze:
To nie brednie. Pojezdzij sobie jakimkolwiek Fiatem Ducato (takim do 2005 - nie wiem jak nowsze modele, bo nikt ze znajomych nie ma) albo porozmawiaj z uzytkownikami. Blok silnika jest tak skutecznie chlodzony przez oplywajace powietrze, ze przy -15 musisz wybierac albo ciepla kabina, albo cieply silnik. No chyba ze zakryjesz przod kartonami. Inne Fiaty tez cierpia na ta przypadlosc, podejrzewam, ze idac tym tropem Alfy Romeo i Lancie rowniez. -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-08 23:42:05 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
To nie brednie. Pojezdzij sobie jakimkolwiek Fiatem Ducato (takim do Fiacisz mojej zony akurat na te cierpi przypadlosc nie ciepi. Co ty myslisz, ze Italia lezy na rowniku, Seaty tez trzeba odstawic ?:) To nie Ducato tylko diesele, ktore wszystkie powinny byc dobrze osloniete. cyt. "_Podobno_ zalezy od silnika. Projektowane we wloszech " - co ma fiatowski silnik do tego, ktory jezdzi w wielu markach ? sz. |
|
Data: 2012-02-08 23:49:58 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
mialo byc nie cierpi :)
Fiatowski JTD: Opel, Saab, Suzuki. Ostatnio jezdzilem Insignia. Nie zauwazylem, zeby sie niedogrzewal. sz. |
|
Data: 2012-02-09 20:45:51 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-08 23:49, szufla pisze:
mialo byc nie cierpi :) Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz blok centralnie tuz za chlodnica, jak jedziesz >80km/h nawet latem to chlodnica nie jest potrzebna. :) Makaroniarze maja to do siebie, ze przy -5* i 5cm sniegu oglaszaja stan kleski zywiolowej. Dlatego nie skupiaja sie na projektowaniu konstrukcji jezdzacych zima w czasie -20* PS. Czy ktos ma jakies statystyki kiedy ostatnio w Italii temperatura spadla <-15*? (nie liczac gór of coz) -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-09 21:28:24 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz blok centralnie tuz za chlodnica, jak jedziesz >80km/h nawet latem to chlodnica nie jest potrzebna. :) Czlowieku, byles kiedys w Alpach, myslisz, ze tam same Volvo jezdza? Opanuj sie i przestan powtarzac te glupoty. Jakis debil napisal dowcip i teraz polglowki to powtarzaja. Srednia temp na polnocy w Mediolanie jest taka sama jak w Paryzu i Londynie. Fiata Ducato = Peugeot Boxer = Citroen Jumper od 1994 roku ! sz. |
|
Data: 2012-02-10 00:13:19 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-09 21:28, szufla pisze:
Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz To tak jakbys na podstawie Zakopanego wyciagnal wnioski nt. sredniej temperatury w Polsce... Opanuj sie i przestan powtarzac te glupoty. Jakis debil napisal dowcip i No ale czego to ma dowodzic? Ze tam nie ma zimy a u nas jest? Przeciez to wlasnie napisalem. http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Mediolan-ebene_oid-id_5458.html http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Pary%C5%BC+Region-ebene_rid-id_748.html http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Londyn-ebene_rid-id_727.html http://www.holidaycheck.pl/climate-wetter_Warszawa-ebene_oid-id_6234.html Widzisz roznice? A to tylko srednia. Fiata Ducato = Peugeot Boxer = Citroen Jumper od 1994 roku ! I dokladnie wszystkie te 3 samochody maja ten sam problem z niedogrzaniem silnika zima u nas. (nie wiem jak z silnikiem 2.8 produkcji iveco, bo tym nie mialem okazji jezdzic) -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-09 21:32:59 | |
Autor: Pszemol | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
<venioo@interia.pl> wrote in message news:4f342277$1news.home.net.pl...
W dniu 2012-02-08 23:49, szufla pisze: Jak ja lubiê takie pitolenie :-)))) Co za bzdury! |
|
Data: 2012-02-11 11:05:42 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-10 04:32, Pszemol pisze:
Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz Jakos ogladajac TV i z relacji znajomych mieszkajacych we Wloszech smiem twierdzic co innego. A Ty swoja wypowiedz na czym opierasz? -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-11 11:29:17 | |
Autor: Cavallino | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik <venioo@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f363d75$1news.home.net.pl...
W dniu 2012-02-10 04:32, Pszemol pisze: Ogl±da³ W³ochy w telewizji, a akurat pokazywali Sycyliê latem, a nie w³oskie Alpy zim±, wiêc tak sobie bzdurnie zapamiêta³. |
|
Data: 2012-02-11 11:41:45 | |
Autor: J.F. | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
Dnia Sat, 11 Feb 2012 11:05:42 +0100, venioo@interia.pl napisa³(a):
W dniu 2012-02-10 04:32, Pszemol pisze: Zaslyszane ostatnio w radiu: "w Rzymie klaska zywiolowa. Szkoly zamkniete, ludzie nie poszli do pracy. A snieg ... jeszcze nie spadl. Ech ci Wlosi - zawsze sie pierwsi poddaja" :-) Inna sprawa ze w Chicago chyba podobnie - jak zapowiadaja sniezyce, to lepiej zostac w domu. Bo powrot nie jest gwarantowany. No ale wrocmy do samochodow - wszystkie koncerny maja komory klimatyczne i wszystkie testuja start w mrozna zime. I nowe samochody zapalaja, a te zuzyte to niekonniecznie. J. |
|
Data: 2012-02-11 12:09:58 | |
Autor: Cavallino | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1amxq3o9n4iwy$.r5mjgtv4a2h3$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 11 Feb 2012 11:05:42 +0100, venioo@interia.pl napisa³(a): W Turynie maj± tak samo? Bo nic nie by³o ¿e "w czê¶ci W³och". |
|
Data: 2012-02-11 12:29:21 | |
Autor: Pszemol | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1amxq3o9n4iwy$.r5mjgtv4a2h3$.dlg40tude.net...
No ale wrocmy do samochodow - wszystkie koncerny maja komory klimatyczne Otó¿ to. I gadanie ¿e w³oskie auta s± gorsze zim± ni¿ niemieckie to pitolenie. |
|
Data: 2012-02-12 20:06:47 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
W dniu 2012-02-11 19:29, Pszemol pisze:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message Tylko, ze ja napisalem z doswiadczenia, a o komorach ktorych w zyciu nie widziales i nie znasz zasad testowania w nich - to jest wlasnie pitolenie. -- venioo -> GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html |
|
Data: 2012-02-11 23:51:27 | |
Autor: yabba | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1amxq3o9n4iwy$.r5mjgtv4a2h3$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 11 Feb 2012 11:05:42 +0100, venioo@interia.pl napisa³(a): Ile trwa test w komorze klimatycznej? 24 godziny? Powinni testowaæ samochód przez miesi±c w -20C. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-02-08 23:36:00 | |
Autor: yabba | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:jgt9eb$qe0$1inews.gazeta.pl...
Uno - s³abo grza³o, wymaga³ tekturki przed ch³odnic±. Teraz Stilo - jest lepiej, ale te¿ w³±czenie ogrzewania kabiny bardzo wych³adza silnik. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-02-08 23:51:55 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
Uno - s³abo grza³o, wymaga³ tekturki przed ch³odnic±. Teraz Stilo - jest lepiej, ale te¿ w³±czenie ogrzewania kabiny bardzo wych³adza silnik. Benzyna ? Wymien termostat bo jest stale otwarty. sz. |
|
Data: 2012-02-09 00:07:34 | |
Autor: yabba | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jguuag$5hi$1inews.gazeta.pl...
Uno - s³abo grza³o, wymaga³ tekturki przed ch³odnic±. Teraz Stilo - jest lepiej, ale te¿ w³±czenie ogrzewania kabiny bardzo wych³adza silnik. Uno - benzyna. Termostat sprawny, ale profilaktycznie dwa razy wymieniony. Brak poprawy. Stilo - Diesel. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-02-09 00:16:14 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
Uno - benzyna. Termostat sprawny, ale profilaktycznie dwa razy wymieniony. Brak poprawy. To kup sobie oslone od spodu. sz. |
|
Data: 2012-02-09 00:23:33 | |
Autor: yabba | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jguvo3$9ij$1inews.gazeta.pl...
Uno - benzyna. Termostat sprawny, ale profilaktycznie dwa razy wymieniony. Brak poprawy. Uno ju¿ sprzedane. Ale jak sam przyznajesz, Uno wymaga³o docieplenia komory silnika - tekturk± na ch³odnicê albo os³on± od do³u. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-02-09 00:43:14 | |
Autor: szufla | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
Uno ju¿ sprzedane. Ale jak sam przyznajesz, Uno wymaga³o docieplenia komory silnika - tekturk± na ch³odnicê albo os³on± od do³u. to nie ma nic wspolnego z konstrukcja silnika. sz. |
|
Data: 2012-02-09 08:14:11 | |
Autor: yabba | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgv1an$cj3$1inews.gazeta.pl...
Uno ju¿ sprzedane. Ale jak sam przyznajesz, Uno wymaga³o docieplenia komory silnika - tekturk± na ch³odnicê albo os³on± od do³u. OK. Zalezy od konstrukcji calego samochodu. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-02-25 19:12:28 | |
Autor: jerzu | |
Zakrywanie ch³odnicy w czasie mrozu - czy ma sens? | |
On Wed, 8 Feb 2012 23:36:00 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: Uno - s³abo grza³o, wymaga³ tekturki przed ch³odnic±. Teraz Stilo - jest lepiej, ale te¿ w³±czenie ogrzewania kabiny bardzo wych³adza silnik. Uno 1.4 - mo¿na by³o je¼dziæ w samym podkoszulku. CC700 - wiecznie niedogrzany. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |