Zakrzówek pozostawiłem suchy skafander

Data: 2010-05-21 10:04:00
Autor: Grzegorz
Zakrzówek pozostawiłem suchy skafander
Witam
W ubiegłą sobote tj 15 maja po nurkowaniu zapomniałem zabrać suchy skafander suszący sie pod wiatą Krakena. Suchy w kolorze grafitowo niebieskim firmy Pinnacle. W Krakenie go nie ma. Może ktos kto wychodził ostatni cos widział.
Prosze o info mailem kub 604230394
Grzegorz

Data: 2010-05-21 16:35:56
Autor: zielgamk
[...]

Alarm odwołany, skafander sie znalazł, został odniesiony do Krakena. Wprawdzie nie wiem komu personalnie ale dziekuje serdecznie.
Pozdrawiam
Grzegorz

--

Zakrzówek pozostawiłem suchy skafander