Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła t orbę

Data: 2011-09-11 18:56:50
Autor: Jacek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła t orbę
We wiadomościach podawano przypadek na lotnisku.
Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak wróciła, to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.
Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży, bo mogła być tam bomba.
To jakaś paranoja, czy mi się wydaje?
Jacek

Data: 2011-09-11 19:09:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.09.2011 18:56, Jacek pisze:
We wiadomościach podawano przypadek na lotnisku.
Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak wróciła,
to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.

A na jakiej podstawie?

Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży, bo mogła być tam
bomba.
To jakaś paranoja, czy mi się wydaje?

Ochrona to w większości przypadków idioci, którzy chcą się tylko wykazać spektakularnymi działaniami pozornymi.

Np. ten debilny pomysł z konfiskatą płynów, nawet jeśli by ktoś na miejscu wykazałby ich nieszkodliwość poprzez konsumpcję.

Dochodzi do debilizmów wytykanych przejaskrawieniem lata temu w np. "Airplane 2" - stada uzbrojonych bojowników przechodzą, a babcia zostaje znokautowana, bo bramka "zapikała".

Ochrona jest zaprogramowana na "procedury", a nie na myślenie.

Data: 2011-09-11 19:44:31
Autor: Maurycy Poszepszyński
Użytkownik - Andrzej Lawa napisał:
[...]

Tego "wiadomości" nie podały. Może babulec za długo wykazywał brak zaintersowania swoim bagażem, a potem pyskował, pomimo tego, że ostrzeżenia o niepozostawianiu bagaży bez opieki są wszechoobecne na lotniskach - w komunikatach głosowych i pisanych.
Ale z drugiej strony tak spektakularne wydarzenia wzmacniają wyobraźnię i dyscyplinę podróżujących. Bo w sumie chodzi też o to, zeby głupiemu babulcowi też sie krzywda nie stała.
Z bebechami na ścianach nikt nie ma prawa pozowac na cwaniaka.
--
http://www.youtube.com/watch?v=guMyd5c59WY&feature=related

Data: 2011-09-11 20:03:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.09.2011 19:44, Maurycy Poszepszyński pisze:

Ale z drugiej strony tak spektakularne wydarzenia wzmacniają wyobraźnię
i dyscyplinę podróżujących. Bo w sumie chodzi też o to, zeby głupiemu
babulcowi też sie krzywda nie stała.

No cóż, będę się nieźle śmiał, jak jakaś ochrona ciebie zastrzeli, bo biegłeś do autobusu, jak pewien Brazylijczyk.

Ordung mus sein! Zieg... HEIL!

Data: 2011-09-25 08:47:29
Autor: mi
On 11.09.2011 19:09, Andrzej Lawa wrote:
Np. ten debilny pomysł z konfiskatą płynów, nawet jeśli by ktoś na
miejscu wykazałby ich nieszkodliwość poprzez konsumpcję.

To jest niestety błąd logiczny. Zdatność do konsumpcji nie jest wyznacznikiem "nieszkodliwości", a konkretniej niezdatności do zastosowania jako składnik zapalający czy wybuchowy.

mi

Data: 2011-09-11 19:11:47
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 18:56:50 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

We wiadomościach

W.

Kobieta poszła do ubikacji i zostawiła bagaże w poczekalni. Jak wróciła, to została zakuta w kajdanki i będzie teraz ukarana.
Ochrona podniosła alarm z powodu "podrzuconych" bagaży

I słusznie.

To jakaś paranoja?

Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 19:48:21
Autor: Jacek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Rozumiem, że jak podróżujesz w pojedynkę, to zawsze trulasz za sobą do sracza cały bagaż.
Jacek

Data: 2011-09-11 20:45:36
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 19:48:21 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

Rozumiem

Nie mam pojęcia co ci się w mózgoczaszce roi.

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 19:50:14
Autor: qwerty
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4iq4j$fan$1@cougar.axelspringer.pl...
Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

Gdzie te zamachy terrorystyczne?

Data: 2011-09-11 20:11:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.09.2011 19:50, qwerty pisze:
Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup
Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

Gdzie te zamachy terrorystyczne?

Nie słyszałeś? Niedawno jakiś terrorysta Neli Rokitę zaatakował!

A Smoleńsk? Jakby lecieli boso, w bieliźnie, bez żadnych butelek i najlepiej przykuci do foteli, na pewno nic by się nie stało ;->

Albo ten terrorysta, co zaatakował biuro PiS... Jakby nikt nie zostawiał bagaży to na pewno nic by się nie stało!

Data: 2011-09-11 20:44:35
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 19:50:14 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4iq4j$fan$1@cougar.axelspringer.pl...
Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

Gdzie te zamachy terrorystyczne?

Na tej planecie.

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 08:12:41
Autor: qwerty
Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4ivij$nu5$1@cougar.axelspringer.pl...
Gdzie te zamachy terrorystyczne?

Na tej planecie.

Jakoś nie słyszałem o prawdziwych zamachach.

Data: 2011-09-12 11:45:37
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 08:12:41 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j4ivij$nu5$1@cougar.axelspringer.pl...
Gdzie te zamachy terrorystyczne?

Na tej planecie.

Jakoś nie słyszałem o prawdziwych zamachach.

I co świat z tym teraz zrobi?

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 10:56:26
Autor: zly
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:44:35 +0200, Bydlę napisał(a):

Na tej planecie.

I tę panią należy za nie ukarać, bo jako jedyna dała się złapać?
--
marcin

Data: 2011-09-12 11:45:49
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 10:56:26 +0200, zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> said:

Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:44:35 +0200, Bydlę napisał(a):

Na tej planecie.

I tę panią należy za nie ukarać, bo jako jedyna dała się złapać?

Tak sądzisz? To OK.

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 13:47:53
Autor: zly
Dnia Mon, 12 Sep 2011 11:45:49 +0200, Bydlę napisał(a):

I tę panią należy za nie ukarać, bo jako jedyna dała się złapać?
Tak sądzisz? To OK.

W szkole nie nauczyli czym się różni zdanie pytające od oznajmującego jak
widzę. Skupiali się widocznie na tym jak walczyć z terrorystami.
--
marcin

Data: 2011-09-11 19:52:36
Autor: Henry(k)
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Dnia Sun, 11 Sep 2011 19:11:47 +0200, Bydlę napisał(a):

To jakaś paranoja?

Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

W Polsce?

Henry

Data: 2011-09-11 20:05:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-09-11 19:52, Henry(k) pisze:
Dnia Sun, 11 Sep 2011 19:11:47 +0200, Bydlę napisał(a):

To jakaś paranoja?

Zamachy terrorystyczne?
To prawda.

W Polsce?

A bo to wiesz co Alikoida wymyśli? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-12 09:37:37
Autor: Henry(k)
Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:05:13 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

A bo to wiesz co Alikoida wymyśli? ;)

Cokolwiek wymyśli to i tak to zrobi. To o czym tutaj piszemy to, jak to
nazwał Schneier, "teatrzyk bezpieczeństwa".

Pozdrawiam,
Henry

Data: 2011-09-12 09:39:01
Autor: Henry(k)
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:44:51 +0200, Bydlę napisał(a):

Tak sądzisz?

No tak, zapomniałem o tym zdarzeniu w Łodzi. Ale kto wiatr sieje...

Henry

Data: 2011-09-12 11:46:37
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 09:39:01 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:44:51 +0200, Bydlę napisał(a):

Tak sądzisz?

No tak, zapomniałem o tym zdarzeniu w Łodzi. Ale kto wiatr sieje...

Albo: trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów.
(to śmieszne, ale nawet tutaj nie spotyka się to ze zrozumieniem)

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 10:14:03
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-09-11 19:52:36 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

  Było.
  Nie ma szans, wcześniej ukradną :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-12 11:45:03
Autor: Bydlę

On 2011-09-11 19:52:36 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

Tych z DC nie ukradli swego czasu.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-26 10:55:08
Autor: uzytkownik
On 2011-09-11 18:56:50 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

We wiadomościach

W.

We

Data: 2011-09-26 11:53:07
Autor: Bydlę

On 2011-09-11 18:56:50 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

We wiadomościach

W.

We

W.
Ale nie będę ci odbierał (wyniesionej ze szkół? z domu?) maniery mowienia we wiadomościach, we wiadrze, we walizce, we waciaku czy we wagonie...

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 09:08:29
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Jacek napisa?(a):

[...]

A jakieś konretne źródło to opisywanych wydażeń podasz?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-09-12 11:47:40
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 11:08:29 +0200, januszek <januszek@polska.irc.pl> said:

Jacek napisa?(a):

[...]

1. wydarzeń
2. magiel - inaczej od razu byłby odsyłacz do wiadomości

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 12:51:39
Autor: Jacek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.
Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.
Oburza mnie tylko durnota ludzi, którzy zamiast kazać kobiecie pokazać, co ma w walizce zakuwają ją w kajdanki i robią ewakuację.
Nie wiem, może mają takie procedury, ale czy procedury mają nam zastąpić myślenie?
Wpisanie w Google "ewakuacja lotniska bagaż" daje pokaźną listę takich przypadków.
Jacek

Data: 2011-09-12 11:06:30
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Jacek napisa?(a):

Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.
Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.

Na stronie mają wyszukiwarkę: http://www.tvp.info/ - poszukaj ;)

j.

Data: 2011-09-12 13:13:24
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 12:51:39 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.

I TVP Info milczy na temat kajadanek i lotnisk.

Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.

Oczywiście.

Oburza mnie tylko durnota ludzi, którzy (...) robią ewakuację.

Od niedawna na tej planecie?
Bo od 10 lat coś się zmieniło w tej kwestii.
;>

Nie wiem, może mają takie procedury

Ale oni to idioci, prawda?
;>

ają nam zastąpić myślenie?
Wpisanie w Google "ewakuacja lotniska bagaż" daje pokaźną listę takich przypadków.

Ale nie wywołuje to u ciebie żadnych refleksji?

--
Bydlę

Data: 2011-09-12 13:28:32
Autor: Maruda
W dniu 2011-09-12 13:13, Bydlę pisze:

Nie wiem, może mają takie procedury

Ale oni to idioci, prawda?
;>

Prawda.
Ktoś, kto robi zamach bombowy, to stara się, aby bomby nie wykryto, aby zadziałała w najbardziej skuteczny sposób.
Ktoś, kto w wyniku anonimowego telefonu albo na widok walizki bez trzymającej ją ręki wszczyna alarm i zarządza ewakuację jest idiotą. Powinien zapłacić za wszystkie wywołane szkody i straty.

Proszę podać mi przykład uzasadnionego i niebezpodstawnego alarmu/ewakuacji po anonimowym tf o bombie, czy na widok bagażu bez właściciela.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-09-17 18:43:42
Autor: Bydlę
On 2011-09-12 11:28:32 +0000, Maruda <maruda@null.com> said:

W dniu 2011-09-12 13:13, Bydlę pisze:

Nie wiem, może mają takie procedury

Ale oni to idioci, prawda?
;>

Prawda.

Czyli jeśli służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo mają procedury nakazujące pewne działania i zakazujące innych, to te służby składają się z idiotów?

To teraz spróbuj uzasadnić, dlaczego twoim zdaniem istnienie służb z procedurami implikuje idiotyzm tam zatrudnionych.

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 20:16:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.09.2011 18:43, Bydlę pisze:

To teraz spróbuj uzasadnić, dlaczego twoim zdaniem istnienie służb z
procedurami implikuje idiotyzm tam zatrudnionych.

Bo nie myślą tylko "wykonują procedury".

Data: 2011-09-17 23:58:34
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 18:16:02 +0000, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:

W dniu 17.09.2011 18:43, Bydlę pisze:

To teraz spróbuj uzasadnić, dlaczego twoim zdaniem istnienie służb z
procedurami implikuje idiotyzm tam zatrudnionych.

Bo nie myślą tylko "wykonują procedury".

Czyli debilem jest ten, kto stworzył procedurę, nie zatrudnieni w służbie.
1. o ile procedura jest debina, bo na razie procedura jest prawidłowa, a tylko jeden gostek tutaj wprawdzie przyznaje, że nie ma na ten temat zielnego pojęcia, więc nie wie co się stało i dlaczego, ale odsądza od czci i wiary pracowników służb.
2. there is no step two.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 17:49:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.09.2011 23:58, Bydlę pisze:

[...]

Bo bezmyślnie wykonują procedury bez choćby próby samodzielnego myślenia.

Jeśli ktoś zostawia bagaż, idzie do kilka a potem po ten bagaż wraca - oczywiste jest, że nie jest to podrzucający bomby terrorysta.

Przykład z własnego doświadczenia: po jakiejś awarii zasilania zablokowała się winda (przestała reagować na wezwania). Ponieważ wiedziałem jak odblokować mechanizm kodowy do windy (na takie głupie łezki radiowe) podjechałem, uruchomiłem na nowo. Ponieważ było to związane z wyłączeniem i włączeniem bezpiecznika ogólnego, winda "przejechała się" po szybie, zatrzymała na parterze i otworzyła drzwi. Spowodowało to wzbudzenie nadwrażliwej czujki ruchu w części należącej do innej firmy. Przyjechały kmiecie z ochrony i potem przez chyba pół godziny usiłowali się dowiedzieć od lokalnego dyżurnego ciecia, kto wszedł w zasięg działania czujki, bo "musieli kogoś wpisać w protokół"... W końcu się zirytowałem, bo mi zawracali głowę przy dłubaniu w serwerze i zaproponowałem im wpisanie numeru seryjnego windy ;->

To jest niestety w większości taki typ ludzi. Odporni na wiedzę i trudni do zarąbania - bo mają procedury. Gdyby nie to, że są tańsi od robotów, już dawno zastąpiłyby ich maszyny.

Data: 2011-09-18 16:02:01
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Andrzej Lawa napisa?(a):

Jeśli ktoś zostawia bagaż, idzie do kilka a potem po ten bagaż wraca - oczywiste jest, że nie jest to podrzucający bomby terrorysta.

Może zapomniał timera włączyć?

j.

Data: 2011-09-19 08:17:14
Autor: Andrzej Lawa
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawi ła torbę
W dniu 18.09.2011 18:02, januszek pisze:
Andrzej Lawa napisa?(a):

Jeśli ktoś zostawia bagaż, idzie do kilka a potem po ten bagaż wraca - oczywiste jest, że nie jest to podrzucający bomby terrorysta.

Może zapomniał timera włączyć?

Lepiej tak nie żartuj, bo paru debili w UK już zabiło niewinnego
człowieka za to, że miał ciemniejszą karnację i biegł do mającego zaraz
odjechać pociągu metra...

Data: 2011-09-19 06:52:32
Autor: januszek
[...]

Mówiłem całkiem poważnie. Miałem na myśli to, że nie można z góry zakładać, że ktoś kto zostawia bagaż i za chwilę do niego wraca nie jest zamachowcem. Oczywiście masz rację, że nie można też przeginać w drugą stronę i od razu do takiej osoby strzelać. Jednak zatrzymanie i sprawdzenie zawartości bagażu jest jak najbardziej w normie.

j.

Data: 2011-09-19 09:01:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 08:52, januszek pisze:

[...]

Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

Data: 2011-09-19 07:16:33
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Andrzej Lawa napisa?(a):

Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

Dokładnie tak.

Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

Nic takiego nie napisałem. Miło, że ograniczyłeś to czego nie napisałem do skuwania a nie do strzelania ;)

Czytałem kiedyś wspomnienia naszego rodaka, który wyemigrował do Izraela. Początkowo, demonstracyjnie omijał duże sklepy, przed którymi ochrona sprawdzała każdemu bagaż. Po kilku zamachach tylko tak robi zakupy radośnie poddając się takiej kontroli. Stawiam wodę przeciw wódzie, że z Twoją postawą w takiej sytuacji byłoby tak samo ;)

j.

Data: 2011-09-19 09:23:28
Autor: Andrzej Lawa
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zos tawiła torbę
W dniu 19.09.2011 09:16, januszek pisze:
Andrzej Lawa napisa?(a):

Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

No, nawet ty.... NA ZIEMIĘ, SKURWYSYNU! NOGI SZEROKO! NIE PYSKOWAĆ! ;->

Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

Dokładnie tak.

Patrz wyĹźej.

Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

Nic takiego nie napisałem.

Nie? No popatrz...

[ciach]

ochrona sprawdzała każdemu bagaż. Po kilku zamachach tylko tak robi zakupy radośnie poddając się takiej kontroli. Stawiam wodę przeciw wódzie, że z Twoją postawą w takiej sytuacji byłoby tak samo ;)

Primo: na szczęście nie jesteśmy bandyckimi i aroganckimi okupantami.
Secundo: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
zasługują na żadne z nich."

Data: 2011-09-19 07:38:31
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Andrzej Lawa napisa?(a):

Secundo: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
zasługują na żadne z nich."

Banał i komunał użyty w celach politycznych przez Jeffersona ma być argumentem w dyskusji? j.

Data: 2011-09-19 10:19:29
Autor: Gotfryd Smolik news
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
On Mon, 19 Sep 2011, januszek wrote:

Andrzej Lawa napisa?(a):

Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

Dokładnie tak.

  No i logikę zatrzymywania WYŁĄCZNIE tych którzy odeszli na moment
od bagażu możesz sobie zwinąć w rulonik.

Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

Nic takiego nie napisałem.

  To dlaczego chcesz skuwać tych pierwszych?
  Logic error.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-19 08:25:59
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Gotfryd Smolik news napisa?(a):

  To dlaczego chcesz skuwać tych pierwszych?

Nikogo nie chce skuwac. Jedyne co zrobilem to zwrocilem uwage, ze nie mozna przyjac zalozenia, ze ktos kto wraca do pozostawionego wczesniej bagazu automagicznie nie moze byc zamachowcem ;)

j.

Data: 2011-09-19 10:53:13
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 10:25, januszek pisze:
[...]

Ach, zwolennik metod Berii - każdy jest winny, póki się go nie sprawdzi
i nie udowodni jego niewinności. Brawo.

Data: 2011-09-19 09:11:21
Autor: januszek
[...]

Moim zdaniem w tej chwili to Ty właśnie takie podejście prezentujesz bo naciągasz to co napisałem tak aby pasowało do Twojej tezy (tyle, że nie do konca łapię jaka ona jest).

Pytanie: czy przesłuchanie świadków albo podejrzanych nie jest w jakimś zakresie ograniczeniem ich wolności? Bo byc może akurat mają życzenie nie być przesłuchiwanymi?

j.

ps. Co do tytułowego skucia - jak pamiętam to nie udało się uźródłowić takiego zdarzenia.

Data: 2011-09-24 03:17:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
On Mon, 19 Sep 2011, januszek wrote:

Pytanie: czy przesłuchanie świadków albo podejrzanych nie jest w jakimś
zakresie ograniczeniem ich wolności?

  A co to ma do przypadku przesłuchania świadków bez wysłuchania
podejrzanego? Bo o tym przypadku była mowa i w tym problem,
że BEZZASADNIE zróżnicowano podróżnych.
  Albo inaczej: zasada określająca kryterium nie kwalifikuje
się do cenzurowalnej krytyki ;>

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-24 03:14:18
Autor: Gotfryd Smolik news
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
On Mon, 19 Sep 2011, januszek wrote:

Gotfryd Smolik news napisa?(a):

  To dlaczego chcesz skuwać tych pierwszych?

Nikogo nie chce skuwac.

  To dlaczego używasz tego argumentu w obronie skuwania? :>
(przepraszam za poślizg w wątku :))
  Przecież problemem jest właśnie fakt że *ją skuto*.
  Gdzie sens, gdzie logika?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-24 12:20:23
Autor: Bydlę
On 2011-09-24 03:14:18 +0200, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

 Przecież problemem jest właśnie fakt że *ją skuto*.

To był już podany gdzieś odsyłacz do rzetelnego opisu zdarzenia?
(widocznie mi umknął)

--
Bydlę

Data: 2011-09-24 15:02:38
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-09-24 03:14:18 +0200, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

 Przecież problemem jest właśnie fakt że *ją skuto*.

To był już podany gdzieś odsyłacz do rzetelnego opisu zdarzenia?
(widocznie mi umknął)

  Nie wiem czy był przy tym jakiś grupowicz :]
(sugestia: brak mi konceptu na podstawy
kwalifikacji do "rzetelności")

  Ale dobra: dyskutowanym problemem jest wersja że ją skuto.
  Lepiej? :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-24 20:48:08
Autor: Bydlę

On 2011-09-24 03:14:18 +0200, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

[...]

Tak, lepiej - podsumuję fakty:

- ktoś porzucił jakieś pakunki
- zrobił to w miejscu, w którym takie działania nie są dobrze widziane, a reakcja na zdarzenie ze słusznych powodów jest inna niż zwykłych miejscach
- tego kogoś znaleziono, skuto, przesłuchano (?)

I co?
I nic - wszystko na razie - wg opisu faktów - jest OK...

:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-26 09:33:13
Autor: Henry(k)
Dnia Sat, 24 Sep 2011 20:48:08 +0200, Bydlę napisał(a):

[...]

Nie jest - pomyliłeś się dopisując wyrażenie "ze słusznych powodów".

Henry

Data: 2011-09-26 11:50:28
Autor: Bydlę
On 2011-09-26 09:33:13 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

Urodziłeś się kiedy? Po 2001 roku? 2004? 2005?
Bo w takim przypadku jestem skłonny uwierzyć, że nie masz pojęcia o otaczającym cię świecie i przyczynach (słusznych) reakcji służb.

--
Bydlę

Data: 2011-09-26 13:35:45
Autor: Henry(k)
Dnia Mon, 26 Sep 2011 11:50:28 +0200, Bydlę napisał(a):

Urodziłeś się kiedy? Po 2001 roku? 2004? 2005?
Bo w takim przypadku jestem skłonny uwierzyć, że nie masz pojęcia o otaczającym cię świecie i przyczynach (słusznych) reakcji służb.

Nie jestem tak młody żeby pozbawianie się wolności było dla mnie łatwe do zaakceptowania, ani tak stary żeby już stracić nadzieję na powrót normalności. Pojęcie o świecie mam całkiem dobre i realne - głównie dzięki temu, że nie czytam gazet codziennych i newsów na portalach informacyjnych.
Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych (opracowania, nawet te nienaukowe - tylko z odpowiednim dystansem), to może jeszcze kiedyś będzie okazja podyskutować.

Henry

Data: 2011-09-26 14:04:59
Autor: Bydlę
On 2011-09-26 13:35:45 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

Ta pani po porzuceniu pakunków na lotnisku dodatkowo pozbawiła się wolności?

Czy mogę prosić o odsyłacz do rzetelnego opisu zdarzenia?
;>>>

Pojęcie o świecie mam całkiem dobre

Czyli doskonale zdjaesz sobie sprawę z możliwych konsekwencji pozostawienie abez opieki bagaży na lotnisku.
Nie wiadomo tylko, dlaczego udajesz, że nie wiesz.

Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych

QJJP!
A o czym ciągle piszę?!
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-09-26 15:24:25
Autor: Henry(k)
Dnia Mon, 26 Sep 2011 14:04:59 +0200, Bydlę napisał(a):

Ta pani po porzuceniu pakunków na lotnisku dodatkowo pozbawiła się wolności?

Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce
(o ile nie stwarza zagrożenia - np. zostawiając go na środku przejścia). I
została za to ukarana.

Czyli doskonale zdjaesz sobie sprawę z możliwych konsekwencji pozostawienie abez opieki bagaży na lotnisku.

Oczywiście - mogą go ukraść, albo ktoś się pomyli i zabierze przypadkowo.

Poczytaj trochę o atakach terrorystycznych

QJJP!
A o czym ciągle piszę?!

O aresztowaniu, kajdankach, przesłuchaniu. No chyba że zachowanie służb
mundurowych nazwiemy terroryzmem - ale to zachowanie podobne w efektach
tylko raczej przyczyny są inne (choć chodzi o ten sam efekt końcowy - o
strach).

Henry

Data: 2011-09-26 15:29:38
Autor: Bydlę
On 2011-09-26 15:24:25 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Dnia Mon, 26 Sep 2011 14:04:59 +0200, Bydlę napisał(a):

Ta pani po porzuceniu pakunków na lotnisku dodatkowo pozbawiła się wolności?

Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce

Czyli źle wybrała to miejsce.
(może ona się urodziła po 2001 roku? czy doczekam się dosyłacza do rzetelnego opisu zdarzenia?)

QJJP!
A o czym ciągle piszę?!

O aresztowaniu, kajdankach, przesłuchaniu.

Nie! Masz ewdientne problemy z identyfikowaniem interlokutorów - od początku piszę o tym, że w miejscu, w którym się to zdarzyło, panują zupełnie inne zasady bezpieczeństwa, niż np. w przedpokoju czy ogródku cioci Władzi.
I ta osoba (będzie ten rzetelny opis wydarzeń?) źle wybrala sobie sposób postępowania. I nie powinna być zdziwiona, że jej akcja wywołała reakcję.

--
Bydlę

Data: 2011-09-26 15:58:42
Autor: januszek
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Henry(k) napisa?(a):

Wręcz przeciwnie - skorzystała z wolności zostawienia bagażu gdzie się chce
(o ile nie stwarza zagrożenia - np. zostawiając go na środku przejścia). I
została za to ukarana.

Zacytuj regulamin odpowiedniego lotniska ;)

j.

Data: 2011-09-17 12:02:30
Autor: jerzy.n

On 2011-09-12 12:51:39 +0200, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

ają nam zastąpić myślenie?
Wpisanie w Google "ewakuacja lotniska bagaż" daje pokaźną listę takich przypadków.

Ale nie wywołuje to u ciebie żadnych refleksji?
Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca lub lotniska ,  bo jakiś głupek nie zakuł biedulki w kajdany i nie zabezpieczył ładunku ...

Data: 2011-09-17 17:06:46
Autor: Henry(k)
Dnia Sat, 17 Sep 2011 12:02:30 +0200, jerzy.n napisał(a):

Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca lub lotniska ,  bo jakiś głupek nie zakuł biedulki w kajdany i nie zabezpieczył ładunku ...

Nie - wtedy rodzi się panika i chęć utrudnienia wszystkim życia, żeby tylko
było widać, że coś się robi "dla bezpieczeństwa".

Pozdrawiam,
Henry

Data: 2011-09-17 18:44:48
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 15:06:46 +0000, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Dnia Sat, 17 Sep 2011 12:02:30 +0200, jerzy.n napisał(a):

Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca (...)

Nie - wtedy rodzi się panika

A oczekiwałbyś oklasków zaatakowanych i nieobronionych ludzi?

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 21:47:48
Autor: Henry(k)
Dnia Sat, 17 Sep 2011 18:44:48 +0200, Bydlę napisał(a):

A oczekiwałbyś oklasków zaatakowanych i nieobronionych ludzi?

Nie piszę o panice ludzi dotkniętych atakiem lub tych, których to może
spotkać.

Henry

Data: 2011-09-17 23:59:08
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 19:47:48 +0000, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

No, to robisz spory błąd, bo to właśnie o nich toczy się sprawa.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 19:15:19
Autor: Henry(k)
Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:08 +0200, Bydlę napisał(a):

No, to robisz spory błąd, bo to właśnie o nich toczy się sprawa.

A ja myślałem że o kobiecie która zostawiła bagaż - nie wiedziałem że to
jednak była bomba i ktoś zginął. Zginął?

Henry

Data: 2011-09-18 20:36:07
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 19:15:19 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:08 +0200, Bydlę napisał(a):

No, to robisz spory błąd, bo to właśnie o nich toczy się sprawa.

A ja myślałem że o kobiecie która zostawiła bagaż

Źle. Wrócę do tego.

 - nie wiedziałem że to
jednak była bomba i ktoś zginął. Zginął?

I tu wracamy do przyczyny - to nie była kobieta, która zostawiła walizkę w swojej kuchni, a siedziała na balkonie.

Od przynajmniej 10 lat bardzo zmieniły się zasady bezpiecznego przebywania na lotniskach.

Jeśli ta kobieta miała... do 15 lat, to jej czyn mógłby być usprawiedliwiony, o ile wychowała się z wilkami.

--
Bydlę

Data: 2011-09-19 10:32:28
Autor: Henry(k)
Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:36:07 +0200, Bydlę napisał(a):

Od przynajmniej 10 lat bardzo zmieniły się zasady bezpiecznego przebywania na lotniskach.

Nie wiem jak było wcześniej, bo zacząłem latać jak już zabierali pilniczki
do paznokci (przerzuciłem się na papierowe) i szybko zapamiętałem żeby
sprawdzić czy nóż i scyzoryk wrzuciłem do bagażu nadanego. I cieszę się że
zmieniłem projekt i nie muszę latać. To wszystko co się dzieje na
lotniskach ma mały wpływ na bezpieczeństwo, a duży na uprzykrzenie
pasażerom życia. Ale jest tolerowane, bo wprawdzie nie zwiększa
bezpieczeństwa, ale zwiększa poczucie bezpieczeństwa - u pasażerów, którym
się wydaje że to ratuje ich życie bo się naoglądali programów-straszaków w
tv, i u cieci lotniskowych którym wydaje się że są superbohaterami
walczącymi z terroryzmem.

Henry

Data: 2011-09-19 14:48:29
Autor: Bydlę
On 2011-09-19 10:32:28 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

Czyli orientujesz się z grubsza w tym o co chodzi.

 To wszystko co się dzieje na
lotniskach ma mały wpływ na bezpieczeństwo, a duży na uprzykrzenie
pasażerom życia.

Taki jest wszak cel terrorystów. Kto powiedział, że im wolno tylko bomby (ops! przepraszam! Improwizowane Urządzenia Wybuchowe) wybuchać? I w drugą stronę - skoro jest zagrożenie i można je zminimalizować, to się to czyni. Kto swym działaniem zwiększa zagrożenie, MUSI się liczyć z tym, że spotka się to z reakcją.

[...]

I tylko ktoś wyjątkowo słao umocowany w rzeczywistości może:
- stwarzać nieprzyjemne sytuacje
- płakać, że stowrzył i spotkało się to z reakcją...

(inna rzecz, że wciąż nie mamy żadnego potwierdzenia tego zdarzenia)

--
Bydlę

Data: 2011-09-19 19:16:27
Autor: Henry(k)
Dnia Mon, 19 Sep 2011 14:48:29 +0200, Bydlę napisał(a):

Taki jest wszak cel terrorystów. Kto powiedział, że im wolno tylko bomby (ops! przepraszam! Improwizowane Urządzenia Wybuchowe) wybuchać?

To fakt - terroryści nie mają bezpośredniej korzyści z zabijania, a jedynie
z zastraszania wszystkich.

I w drugą stronę - skoro jest zagrożenie i można je zminimalizować, to się to czyni. Kto swym działaniem zwiększa zagrożenie, MUSI się liczyć z tym, że spotka się to z reakcją.

Ale jakie zwiększanie? Jak zostawiona torba zwiększa zagrożenie? Jedyne
co może zwiększyć to strach. I to zazwyczaj nie współpasażerów, bo tych
trzeba nakręcać dodatkowymi plakatami "jeśli widzisz coś podejrzanego to
poinformuj x...". Jeśli ja wezmę na pokład scyzoryk, z którym chodzę na co
dzień po mieście to też zwiększę zagrożenie? Henry

Data: 2011-09-20 12:18:16
Autor: Bydlę
On 2011-09-19 19:16:27 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Ale jakie zwiększanie?

NIe czytałeś? Pakunki bez właściciela leżące sobie.

(doczekamy się odsyłacza do opisu sprawy? czy to tylko wytwór wyobraźni, taka hipotetyczna sytiacja?)

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 19:37:55
Autor: jerzy.n

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14h8nzv09m711$.112554n744d8x.dlg40tude.net...
[...]

 Porozmawiabys z rodzinami ludzi którzy  zginęli w takich wybuchach , miałem okazje takiego kogoś poznać i ja bym tez sie podobnie zachował,czekałbym pod wiezieniem na takiego i dokończył ....

Data: 2011-09-17 21:52:34
Autor: Henry(k)
Dnia Sat, 17 Sep 2011 19:37:55 +0200, jerzy.n napisał(a):

 Porozmawiabys z rodzinami ludzi którzy  zginęli w takich wybuchach , miałem okazje takiego kogoś poznać i ja bym tez sie podobnie zachował,czekałbym pod wiezieniem na takiego i dokończył ....

Ale o czym Ty w ogóle piszesz? Jakby ktoś zginął w wybuchu z Twojej
rodziny, to jakbyś miesiąc później zauważył, że ktoś odszedł na 5m od
pozostawionej torby na chodniku, to byś go spałował?

Henry

Data: 2011-09-17 23:59:56
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 19:52:34 +0000, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

[...]

Ktoś został spałowany?
O czym teraz piszesz?
Bo my o "Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę".
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 13:43:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.09.2011 23:59, Bydlę pisze:

[...]

No to rzuciłbyś się na tę osobę i zakuł w kajdanki?

Data: 2011-09-18 19:18:55
Autor: Henry(k)
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:56 +0200, Bydlę napisał(a):

Ktoś został spałowany?
O czym teraz piszesz?

Pytam jerzy.n co by zrobił, bo nie bardzo wiem co chce od nie winnych osób.

Henry

Data: 2011-09-18 20:37:37
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 19:18:55 +0200, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Dnia Sat, 17 Sep 2011 23:59:56 +0200, Bydlę napisał(a):

Ktoś został spałowany?
O czym teraz piszesz?

Pytam jerzy.n co by zrobił, bo nie bardzo wiem co chce od nie winnych osób.

Czyli kompletnie nie w temacie:

 Porozmawiabys z rodzinami ludzi którzy  zginęli w takich wybuchach , miałem
okazje takiego kogoś poznać i ja bym tez sie podobnie zachował,czekałbym pod
wiezieniem na takiego i dokończył ....

OK, odpuszczam ten wątek.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 22:01:39
Autor: Maruda
W dniu 2011-09-17 21:52, Henry(k) pisze:
[...]

Zara-zara...
Jak widzisz chłopa z siekierą, to od razu myślisz o Texas chainsaw masacre i nie dopuszczasz innego wytłumaczenia?

"Wsadźcie mnie za gwałt, bo mam aparaturę"?
Pogratulować...

Prawo nie może karać za prowokowanie debili do paranoidalnych interpretacji.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-09-17 20:34:05
Autor: Smok Eustachy
Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
On 17.09.2011 12:02, jerzy.n wrote:
/../
[...]

Przecież wróciła.

Data: 2011-09-25 08:52:31
Autor: mi
On 12.09.2011 12:51, Jacek wrote:
Nie wiem, może mają takie procedury, ale czy procedury mają nam zastąpić
myślenie?

Dawno temu, ale chyba już po 9/11 zgłosiłem na numer alarmowy porzucony bagaż. Cóż, w II PRL zamachów pełną gębą na cywilów nie ma, ale jacyś gwoździogrzmoty się zdarzają. Potem obserwowałem interwencję - przyjechał patrol, zawartość sprawdził kopniakiem, odjechał.

Więcej już nie miałem głupich pomysłów.

mi

Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła t orbę