Zakup Astry 3 - na co zwrócic uwagę.

Data: 2009-03-05 14:58:30
Autor: bratPit[pr]
Zakup Astry 3 - na co zwrócic uwagę.

Teście napalili się na Astrę 3 1,7 CDTI 2005 r. Silnik to mniej więcej znam
bo mam bliźniaczo podobny w civicu. Na co jednak zwróćić uwagę - chodzi mi o jakieś typowe wady, usterki i rady.

na to żeby układ wtryskowy był Boscha a nie Denso,
brat

Data: 2009-03-05 18:54:57
Autor: Agent

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:goolqa$pde$1inews.gazeta.pl...

[...]

da sie to jakoś sprawdzić? Po numerze silnika albo jakoś bo nie wyobrazam sobie inaczej.

Data: 2009-03-05 20:32:09
Autor: bratPit
Zakup Astry 3 - na co zwrócic uwagę.

da sie to jakoś sprawdzić?

jedynie po wyglądzie pompy czy wtryskiwaczy bo się różnią,
cały widz rozbija się o to że jeżeli jest ukł wtryskowy denso to nie ma elementów regeneracyjnych ani do wtrysków ani pompy, bosch dostarcza elementy zamienne, efekt jest taki że wtryskiwacz boscha regenerujesz za 400zł a denso musisz kupić nowy 1800zł/szt, ze szrotu denso nie założysz bo musisz najpierw "wymeldować" je z poprzedniego auta i dopiero zameldować w swoim, całej procedury nie znam więc szczegółów Ci nie podam,

Po numerze silnika albo jakoś bo nie wyobrazam sobie inaczej.

po numerze VIN ani silnika nie sprawdzisz,
brat

Zakup Astry 3 - na co zwrócic uwagę.