Zakup Audi A4 B6 benzyna

Data: 2011-06-16 11:42:36
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?
Tutaj są dwa ogłoszenia sprzedaży samochodów które by mi odpowiadały.

http://otomoto.pl/audi-a4-C19200450.html
http://otomoto.pl/audi-a4-sedan-zarejestrowany-C19249736.html

Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
by na próżno nie jechać?
Może ktoś z was ma namiar na jakiś pojazd tego typu do sprzedania w
dobrym stanie (jestem z łódzkiego).

--
Artur

Data: 2011-06-16 12:08:00
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Witaj:)

Moim zdaniem warto zainwestowac w sumie w nie tak stare auto. Mam taka
A4, rocznik 2001 - 4 lata  kraju. Auto jest na fabrycznym obnizonym
zawieszeniu. Silnik 2.0 Pb95 131PS. Aktualny przebieg to ponad
170.000km (kupiona z fabrycznym 123.000). Przez 4 lata eksploatacji
wymienilem:

- lozysko przedniego kola,
- uszczelke pod pokrywa zaworow
- czujnik swiatel stop

Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO), gdyz wina
byla nie wymieniona na czas uszczelka pokrywy zaworow (mimo, ze sie
tego domagalem od mechanika - bez komentarza, juz zmieniony) - efekt:
w dwoch cewkach zebral sie olej. W najblizszym czasie bede wymienial
tarcze i klocki przednie oraz laczniki i drazki.

Reasumujac, auto godne uwagi i moim zdaniem koszt czesci przez 4-ro
letni okres eksploatacji nie jest duzy. Ma toto juz swoje lata, a
obnizona zawiecha i "nasze drogi" robia swoje.

Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite. W
kazdym razie kazda a4 z tych lat ma nieco inny odcien fragmentu
zderzaka przedniego i tylniego. Moja nie byla bita - przed zakupem w
DE robilem kompleksowy przeglad TUV - m.in. wlasnie pod katem
powypadkowosci.

Ogolnie polecalbym Tobie wyjazd do Niemiec w celu zakupu auta wlasnie
tam. Pamietaj, ze za dobrze utrzymany egzemplarz, w Niemczech
zaplacisz wiecej niz w Polsce - a skads to sie bierze.

Gdybys chcial dowiedziec sie jeszcze jakis informacji, badz szukal
osoby, ktora pomoze Tobie sprowadzic "niebite" auto - odezwij sie na
priv.
GG: 5767314.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 22:11:31
Autor: Marcin Stankiewicz
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:08:00 -0700 (PDT), koziel na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO)

A sprawdziłeś przedtem, czy nie ma czasem akcji serwisowej na te cewki ? W Passatach z silnikiem 2.0 131 KM była ;-)

"Nie rób marmolady z owoców całego życia."

Data: 2011-06-16 13:34:25
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 22:11, Marcin Stankiewicz <e-m...@w.sigu.invalid> wrote:

A sprawdziłeś przedtem, czy nie ma czasem akcji serwisowej na te cewki ?
W Passatach z silnikiem 2.0 131 KM była ;-)

Nie, nie - nie sprawdzalem, ale u mnie ewidentna wina byl nagromadzony
olej wlasnie w owych dwoch cewkach ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-17 22:50:38
Autor: Big Jack
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W wiadomości
*koziel* napisał(-a):

Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite.

"ania" to znany troll i debil kolina. Uciążliwy szczególnie na pl.rec.lotnictwo (ale nie tylko) gdzie już głupoty pieprzy chyba wyłącznie sobie a muzom, bo tylko niezorientowani jeszcze go do KF nie wrzucli. Trzeba być czujnym, gdyż wie że ląduje w tym przytulnym miejscu i nicka zmienia częściej niż skarpetki.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-06-17 22:15:26
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 17 Cze, 22:50, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
\
"ania" to znany troll i debil kolina.

OK - czytuje Grupe juz dosc dlugo, ale nie wiedzialem. W takim razie
dzieki za info ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 12:11:22
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
tak jeszcze a'propo tej A4 z pierwszego linka: w B6 nie montowano juz
takiego radia, a takie jak posiada ta  drugim linku, albo na CD ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 12:13:15
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
chyba moja odpoiedz na Twoj temat poszla na maila - male
przeoczenie ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 21:14:38
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
chyba moja odpoiedz na Twoj temat poszla na maila - male

nie nie dostalam. Wywal anty spam

Data: 2011-06-16 12:19:21
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Aniu: mialem na mysli Artura W - napisalem mu dosc obszerne
informacje, ale przez przypadek wyslalem mailem, zamiast umiescic na
Grupie ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 12:30:28
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 21:19, koziel <koziel...@wp.pl> wrote:
Aniu: mialem na mysli Artura W - napisalem mu dosc obszerne
informacje, ale przez przypadek wyslalem mailem, zamiast umiescic na
Grupie ;-)

Niczego nie dostałem poza powitaniem od FAQ-Bota :/

--
Artur

Data: 2011-06-16 13:32:59
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Juz moja wiadomosc do Ciebie Arturze ukazala sie na p.m.s. ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 21:20:36
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Aniu: mialem na mysli Artura W - napisalem mu dosc obszerne

a wywaliles anty-spam?

Data: 2011-06-16 20:41:26
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co

oba wyglądają na bite

jk

Data: 2011-06-16 11:48:06
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 20:41, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
>Da si wypatrze co podejrzanego na tych zdj ciach, albo w opisie co

oba wygl daj na bite

Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

--
Artur

Data: 2011-06-16 20:56:01
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na lawecie. Nie sprowadza się tej klasy nieuszkodzonej. Bajki o emerycie Niemieckim co jeździł tylko to kościoła można między bajki.
NIe pytaj czy ale jak był bity. Może lekko czego Ci życzę

Data: 2011-06-16 20:59:10
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na

Sorry miało być "na lawecie" ale spradzałam słowy w słowyniku i za szybko poszło

Data: 2011-06-16 12:15:15
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 20:59, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
> statystyka m wi. Masz 95% szansy, e taki samoch d przyjecha tu nie na

Sorry mia o by "na lawecie" ale spradza am s owy w s owyniku i za szybko
posz o

Dobrze byłoby znaleźć coś z tych 5%. Raczej pojadę z kimś kto się
trochę lepiej zna ode mnie na tym i z czujnikiem lakieru ale fajnie
byłoby już jakiś przesiew wstępny zrobić żeby nie jeździć tych
statystycznych 20 razy :)

--
Artur

Data: 2011-06-16 21:26:24
Autor: MZ
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W dniu 2011-06-16 20:48, Artur W pisze:
On 16 Cze, 20:41, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
Da si wypatrze co podejrzanego na tych zdj ciach, albo w opisie co

oba wygl daj na bite

Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

Kolina jest specjalistą od wszystkiego, nie daj się wkręcać trolowi...

--
MZ

Data: 2011-06-16 22:00:52
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Kolina jest specjalistą od wszystkiego, nie daj się wkręcać trolowi...

akurat mam czwarte A4 (ostatnmie było B6) wienc może nie jestem spycjalistą ale swoje wim

Data: 2011-06-16 22:34:24
Autor: Dysiek
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
nowszego francuza np. lagunę :)

Moim zdaniem w przypadu VW/Audi doplacasz za marke znaczna ilosc PLN. Czy warto? Moim zdnaniem nie. Za 23 tys mozesz miec nowsze autka i tego bym sie trzymal

Dysiek

Data: 2011-06-16 13:37:27
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 22:34, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

[...]

Moim zdaniem warto doplacic nieco za wlasnie marke - w wypadku Audi.
Owszem, mozna kupic za ta kwote np Mazde 6 kilka lat mlodsza  - moim
zdaniem kwestia gustu. To moje drugie OOOO - ostatnio jeszcze byla A4
B5 i rowniez szczerze polecam - ale trzeba znalezc egzemplarz godny
uwagi i pewnej sumy PLN.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 23:35:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W dniu 2011-06-16 22:37, koziel pisze:
[...]

A dla mnie ta marka jest kompletnie bez sensu. W kategorii zwykłych dupowozów mocno przepłacona, no ale taka jest cena "prestiżu".
Audi ma sens tylko gdy chcemy mieć wózek cokolwiek bardziej nietuzinkowy niż sąsiedzi. Np. gdy marzy nam się napęd na więcej niż 1 oś, a nie chcemy na siłę jakiegoś bulwarowego SUV'a.
No ale - de gustibus non est disputandum.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-16 22:52:02
Autor: Olo
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W dniu 2011-06-16 20:42, Artur W pisze:
Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?

Moim zdaniem warto. Wygodne i fajne wozidełko. Obecnie jeżdże A6 C4 Avant z silnikiem 2.6 V6 i nie dość, że nie ma nawet grama rdzy, to w ciągu kilku lat użytkowania remonty ograniczały się tylko do części eksploatacyjnych.

Co do opinii na temat użytkowania, tych aukcji co podałeś i konkretnych modeli silników polecam Ci zarejestrować się na http://www.audiklub.org/phpBB2/

Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
by na próżno nie jechać?

na zdjęciach niestety rzadko coś sensownego widać, przekonałem się o tym nie raz. Na fotkach cud miód, a w rzeczywistości zdjęcia umiejętnie zrobione, ukrywające wadę.

Data: 2011-06-17 09:21:32
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 22:52, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
, że nie ma nawet grama rdzy, to w
ciągu kilku lat użytkowania remonty ograniczały się tylko do części
eksploatacyjnych.

o dokladnie! zapomnialem dodac: w OOOO nie uswiadczysz rdzy,
oczywiscie jesli auto jest bezwypadkowe. I raczej jest to lepszy wybor
niz Passat.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-17 17:09:09
Autor: Agata
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W tej cenie wolałabym kupić BMW E46, poczytaj o nim:

http://bmw.dodaj-gazu.pl/2011/05/bmw-e46-czy-warto-kupic/

jeśli ma być auto szpanerskie to niech ma tylny napęd i będzie dało się tak
fajnie zawracać :)

A jak do jazdy to coś nowszego zdecydowanie.

Data: 2011-06-18 23:17:12
Autor: scob
Zakup Audi A4 B6 benzyna
[...]

urwał..
sedan, ośka, silnik od matiza i manual..
od razu kup golfa czy passata...

Takie jest powiedzenie: "mówisz Audi - myślisz quattro".
Jesli nie jest czteropędne i z mocnym silnikiem, to imo nie warto przepłacać za markę i swobodnie możesz kupić Octavię... będzie sporo tańsza. A jeszcze lepiej lagunę - za tą cenę będzie 5 lat młodsza.

Data: 2011-06-19 09:56:46
Autor: Marcin Jan
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W dniu 11-06-18 23:17, scob pisze:
W dniu 2011-06-16 20:42, Artur W pisze:
Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
/.../

to imo nie warto
przepłacać za markę i swobodnie możesz kupić Octavię... będzie sporo
tańsza. A jeszcze lepiej lagunę - za tą cenę będzie 5 lat młodsza.

Oktawia musi być tańsza bo to auto klasy kompakt.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-06-19 10:41:27
Autor: Arek
Zakup Audi A4 B6 benzyna
http://otomoto.pl/audi-a4-C19200450.html

Coś mi nie pasowała ta moc i okazuje się że nie ma takiego Audi. Takie są silniki:

http://audik.eu/audi_a4/b6_%288e%29/

131 to on ma ale koni mechanicznych a nie kW. Trudno żeby silniki 2.0 w Audi
miały po 178 KM jak w BMW z tych lat bardzo nowoczesny silnik w 320i po lifcie
miał ponad 2 litry i ledwo 170 KM mocy:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-edycja/316/e46_320i.html

Wychodzi na to że Audi musiałoby mieć jakieś turbo.

Zakup Audi A4 B6 benzyna