Zakup Audi A4 B6 benzyna

Data: 2011-06-16 20:41:26
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co

oba wyglądają na bite

jk

Data: 2011-06-16 11:48:06
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 20:41, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
>Da si wypatrze co podejrzanego na tych zdj ciach, albo w opisie co

oba wygl daj na bite

Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

--
Artur

Data: 2011-06-16 20:56:01
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na lawecie. Nie sprowadza się tej klasy nieuszkodzonej. Bajki o emerycie Niemieckim co jeździł tylko to kościoła można między bajki.
NIe pytaj czy ale jak był bity. Może lekko czego Ci życzę

Data: 2011-06-16 20:59:10
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na

Sorry miało być "na lawecie" ale spradzałam słowy w słowyniku i za szybko poszło

Data: 2011-06-16 12:15:15
Autor: Artur W
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 20:59, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
> statystyka m wi. Masz 95% szansy, e taki samoch d przyjecha tu nie na

Sorry mia o by "na lawecie" ale spradza am s owy w s owyniku i za szybko
posz o

Dobrze byłoby znaleźć coś z tych 5%. Raczej pojadę z kimś kto się
trochę lepiej zna ode mnie na tym i z czujnikiem lakieru ale fajnie
byłoby już jakiś przesiew wstępny zrobić żeby nie jeździć tych
statystycznych 20 razy :)

--
Artur

Data: 2011-06-16 21:26:24
Autor: MZ
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W dniu 2011-06-16 20:48, Artur W pisze:
On 16 Cze, 20:41, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
Da si wypatrze co podejrzanego na tych zdj ciach, albo w opisie co

oba wygl daj na bite

Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

Kolina jest specjalistą od wszystkiego, nie daj się wkręcać trolowi...

--
MZ

Data: 2011-06-16 22:00:52
Autor: ania
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Kolina jest specjalistą od wszystkiego, nie daj się wkręcać trolowi...

akurat mam czwarte A4 (ostatnmie było B6) wienc może nie jestem spycjalistą ale swoje wim

Zakup Audi A4 B6 benzyna