Zakup Audi A4 B6 benzyna

Data: 2011-06-16 12:08:00
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Witaj:)

Moim zdaniem warto zainwestowac w sumie w nie tak stare auto. Mam taka
A4, rocznik 2001 - 4 lata  kraju. Auto jest na fabrycznym obnizonym
zawieszeniu. Silnik 2.0 Pb95 131PS. Aktualny przebieg to ponad
170.000km (kupiona z fabrycznym 123.000). Przez 4 lata eksploatacji
wymienilem:

- lozysko przedniego kola,
- uszczelke pod pokrywa zaworow
- czujnik swiatel stop

Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO), gdyz wina
byla nie wymieniona na czas uszczelka pokrywy zaworow (mimo, ze sie
tego domagalem od mechanika - bez komentarza, juz zmieniony) - efekt:
w dwoch cewkach zebral sie olej. W najblizszym czasie bede wymienial
tarcze i klocki przednie oraz laczniki i drazki.

Reasumujac, auto godne uwagi i moim zdaniem koszt czesci przez 4-ro
letni okres eksploatacji nie jest duzy. Ma toto juz swoje lata, a
obnizona zawiecha i "nasze drogi" robia swoje.

Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite. W
kazdym razie kazda a4 z tych lat ma nieco inny odcien fragmentu
zderzaka przedniego i tylniego. Moja nie byla bita - przed zakupem w
DE robilem kompleksowy przeglad TUV - m.in. wlasnie pod katem
powypadkowosci.

Ogolnie polecalbym Tobie wyjazd do Niemiec w celu zakupu auta wlasnie
tam. Pamietaj, ze za dobrze utrzymany egzemplarz, w Niemczech
zaplacisz wiecej niz w Polsce - a skads to sie bierze.

Gdybys chcial dowiedziec sie jeszcze jakis informacji, badz szukal
osoby, ktora pomoze Tobie sprowadzic "niebite" auto - odezwij sie na
priv.
GG: 5767314.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-16 22:11:31
Autor: Marcin Stankiewicz
Zakup Audi A4 B6 benzyna
Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:08:00 -0700 (PDT), koziel na pl.misc.samochody
napisał(a):

Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO)

A sprawdziłeś przedtem, czy nie ma czasem akcji serwisowej na te cewki ? W Passatach z silnikiem 2.0 131 KM była ;-)

"Nie rób marmolady z owoców całego życia."

Data: 2011-06-16 13:34:25
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 16 Cze, 22:11, Marcin Stankiewicz <e-m...@w.sigu.invalid> wrote:

A sprawdziłeś przedtem, czy nie ma czasem akcji serwisowej na te cewki ?
W Passatach z silnikiem 2.0 131 KM była ;-)

Nie, nie - nie sprawdzalem, ale u mnie ewidentna wina byl nagromadzony
olej wlasnie w owych dwoch cewkach ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-17 22:50:38
Autor: Big Jack
Zakup Audi A4 B6 benzyna
W wiadomości
*koziel* napisał(-a):

Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite.

"ania" to znany troll i debil kolina. Uciążliwy szczególnie na pl.rec.lotnictwo (ale nie tylko) gdzie już głupoty pieprzy chyba wyłącznie sobie a muzom, bo tylko niezorientowani jeszcze go do KF nie wrzucli. Trzeba być czujnym, gdyż wie że ląduje w tym przytulnym miejscu i nicka zmienia częściej niż skarpetki.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-06-17 22:15:26
Autor: koziel
Zakup Audi A4 B6 benzyna
On 17 Cze, 22:50, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
\
"ania" to znany troll i debil kolina.

OK - czytuje Grupe juz dosc dlugo, ale nie wiedzialem. W takim razie
dzieki za info ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

Zakup Audi A4 B6 benzyna