Zakup Motocrossa do 10000 zl

Data: 2016-05-30 16:06:33
Autor: SmyQ
Zakup Motocrossa do 10000 zl
Witam, odrazu chcial bym przeprosic za ortografie nie uczylem sie nigdy pisac po polsku bo mieszkam w zagranicy.

Na dobry początek się , nazywam się Kevin mam 17 lat mam 183 cm wzrostu i waże 82 kilo.
Szukam obecnie Motocrossa na ktorym bede jechal po torze i po lasach i roznych innych terenach.
Napewno sie dziwicie czemu Motocrossa jak po lasach i innych terenach dlatego ze z wiekszosz czasu chce spedzic na nauke na torze.
Moj fundusz to 10 000 tys zl + 3 tys na jakies tuning.
Niestety nie wiem co wybrac.
Umiejetnosci jazdy na motocyklach,  jezdzilem na wielu typu motarach.
Na remonty bede mial okolo 3 tys w roku.

Jesli byly by wam jesze jakies informacje poczebne to prosze pytac odpowiem jak najszybciej.
Dzieki za odpowiedzi . --

Data: 2016-06-02 19:02:58
Autor: Grzybol
Użytkownik "SmyQ" <tola005@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Sikacz to forum zagraniczne. Tu wszyscy mieszkają w zagranicy...

--
Grzybol

Zakup Motocrossa do 10000 zl