Zakup Puga 307

Data: 2009-07-06 21:58:28
Autor: DoQ
Zakup Puga 307
Scyzoryk pisze:

Samochód i tak zabiorę na przegląd do ASO żeby go przetrzepali i sprawdzili podpiętego do komputera ale chciałem podpytac użytkownikow na co zwracac uwage, żeby nie przeoczyć pierdoły którą można negocjowac cenę :)

Podstawa - szczelne BSI. Czesto blacharz Zenon lub elektryk Henio pozostwia nieuszczelniona wiazke BSI, co po wiekszym deszczu/myciu konczy sie choinka i inwektywami pod kątem Pługa :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-06 22:01:00
Autor: Scyzoryk
Zakup Puga 307

Podstawa - szczelne BSI. Czesto blacharz Zenon lub elektryk Henio
pozostwia nieuszczelniona wiazke BSI, co po wiekszym deszczu/myciu konczy sie choinka i inwektywami pod kątem Pługa :)

poprosze o pokazanie paluszkiem (np. na zdjeciu) bo w tej chwili BSI jeszcze niewiele mi mowi.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-07-06 22:02:14
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Zakup Puga 307
Scyzoryk pisze:
[...]

Po lewej stronie od kierownicy otwierasz klapke bezpiecznikow i zobaczysz "cos" z przekaznikami i bezpiecznikami. Sprawdzasz czy nie jest tam mokro

Zakup Puga 307