Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki

Data: 2013-11-15 00:38:23
Autor: miuiromhtc
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
Chciałbym zakupić samsung Galaxy GT-i9505, jako ze pojawiło się sporo podróbek
i ciężko je rozpoznać, powiedzmy ze jakoś sobie poradzę oglądając kilka filmików na YT opisujących różnicę, choć przyznam, że nie jest łatwo rozpoznać
to mam pytanie
czy to normalne, ze kupuję S4 np.: koloru czarnego a w komplecie są białe słuchawki i biała ładowarka?

tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie, które pokaże wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada) i jakiś program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy
może jeszcze czymś się różnią?

pozdrawiam

Data: 2013-11-15 01:44:10
Autor: miuiromhtc
[...]

 Mam nadzieję, ze nie bo jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł a trafić na podróbkę w tej cenie to może zaboleć :)

samsung stwierdził, ze sprawdzają takie zgłoszenia i praktycznie się nie zdarzają a jednak i w PL można znaleźć ogłoszenia na allegro z chin nawet za 1600zł SIV, i wiele filmow na YT porównawczych np.:
https://www.youtube.com/watch?v=5nJw7HvOwxI

Data: 2013-11-15 19:11:10
Autor: JoteR
<miuiromhtc@gmail.com> napisał:

jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł

I wróciłeś z ...?

JoteR

Data: 2013-12-05 03:34:21
Autor: miuiromhtc
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki

> jad� w�a�nie kupi� 2szt :) za 1700z�

I wr�ci�e� z ...?

 Tak kupiłem kilka sztuk, media gliwice firma, maja najtaniej na allegro
ale już wiem dlaczego :) na jednym nie odkleili naklejki są to wersje po prostu nie na polskie tylko napisane było Albania węgry itp :)

chwila zgrozy była, bo w jednym menu było po węgiersku ale google translator pomógł zmienić język i wszystko jest wporządku, co ciekawe na wersji PURPLE sam się zaktualizował odrazu do androida 4.3, wersje czarne niestety nie więć poszedł root i tez już mają 4.3,

pozdrawiam i polecam media gliwice firme

Data: 2013-12-05 13:03:13
Autor: atm
[...]

Chyba kiedys bralem ta firme pod uwage przy zakupie ktoregos z telefonow ale ostatecznie odpuscilem wlasnie ze wzgledu na pochodzenie sprzetu i niemoznosc skorzystania ze zwyklego autoryzowanego serwisu gwearancyjnego. Uszkodzony towar musi chyba trafic do nich?

Data: 2013-12-06 03:32:28
Autor: miuiromhtc
[...]

Tego to ci nie powiem, myślę że nie będę musiał korzystać,
kilka galaxy miałem Si, SII SIII i nie było problemów,
poza tym zrootowałem jednego więc teoretycznie po gwarancji,

jak padnie to spróbuję i tak najpierw do samsunga odesłać, odrzucą to wtedy do nich,

pozdrawiam

Data: 2013-11-15 10:15:18
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości
[...]

Tak ... no chyba ze i niemiecki mediamarkt ma podrobki.

tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie, które pokaże wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada)

Software moze pokazac ze ma, i nawet wartosci jakies niepodejrzane pokazac :-)

i jakiś program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy
może jeszcze czymś się różnią?

Az tak to podrabiaja ?

J.

Data: 2013-11-16 12:16:50
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5285e629$0$2187$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nawet kolor słuchawek od Apple odmałpowali???? :-) Jaja.

Data: 2013-11-17 11:16:35
Autor: AL
On 2013-11-16 19:16, Pszemol wrote:
[...]

no nie mów, że Apple rosci sobie roszczenia do koloru białego?

Niedługo będą powoływać do sądu innych producentów używających koloru białego dla swoich produktów ;)

Nowa rodzina iPhonów za to zmałpowała kolory z Lumii :-P ;)

Data: 2013-11-17 11:53:12
Autor: Pszemol
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:l6a523$ce5$1dont-email.me...
On 2013-11-16 19:16, Pszemol wrote:
[...]

Akurat białe słuchawki były właśnie symbolem posiadania
playera Apple... Niepraktyczny, rzucający się w oczy kolor...
Inne firmy robiły właśnie coś odwrotnego: czarne, szare,
brązowe - coś, co można lepiej ukryć i mniej się rzuca w oczy.

Teraz Samsung małpuje Apple nie tylko w samych smartfonach
ale już nawet biały kolor słuchawek i akcesorii zmałpowali...

Data: 2013-11-17 21:29:05
Autor: AL
On 2013-11-16 19:16, Pszemol wrote:
[...]

biały jest teraz w modzie - i nie chodzi tylko o słuchawki - popatrz np. na samochody.
Czy producencji samochodów tez malpowali Apple stosujac taki niepraktyczny bialy kolor (albo nabywca bialego koloru to niewatpliwie musi byc posaidacz produktow Apple'a)?  Z tym bialym kolorem karoserii i powiazaniem go z produktami Apple'a - ciekawe czy jest jakas zaleznosc ;)

Tak wiem, ze znakiem rozpoznawczym apple byly biale sluchawki - no ale juz bez przesady, by zarzucac innym producentom uzywanie takiego samego koloru.

Data: 2013-11-19 22:10:20
Autor: K
W dniu 17-11-2013 18:53, Pszemol pisze:

Akurat białe słuchawki były właśnie symbolem posiadania
playera Apple... Niepraktyczny, rzucający się w oczy kolor...

a twoj chlopak jakie ma?

Data: 2013-11-21 10:42:37
Autor: Kriss

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:l6gk3u$p22$1portraits.wsisiz.edu.pl...
W dniu 17-11-2013 18:53, Pszemol pisze:

Akurat białe słuchawki były właśnie symbolem posiadania
playera Apple... Niepraktyczny, rzucający się w oczy kolor...

a twoj chlopak jakie ma?

ROTFL :) miszczu ciętej riposty

Data: 2013-11-20 10:20:49
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-11-17 18:53,  *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Nie gadaj. Moja stara Sansa miała też białe słuchawki - lata temu. Nie przypisuj tego odkrycia apple.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-12-27 17:36:50
Autor: Pszemol
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:528c7ef3$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Lata temu? A ile lat temu? Wcześniej niż Apple sprzedawało
swoje pierwsze iPody z białymi słuchawkami w latach 2001-2002?
Być może właśnie Sandysk chciał się też przewieźć na wagonach
popularności Apple... i pewnie stąd tez ich kampania iSheep i iDont
z około roku 2006 :-)

Data: 2013-12-31 11:36:51
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
Dnia 2013-12-27, o godz. 17:36:50
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Lata temu? A ile lat temu? Wcześniej niż Apple sprzedawało
swoje pierwsze iPody z białymi słuchawkami w latach 2001-2002?

Wcześniej. Mój srebrny MPMan F10 który kupiłem używany z drugiej ręki
miał fabryczne białe słuchawki. A to chyba pierwszy grajek MP3 jaki
pojawił się na rynku. Całe 32MB pamięci rozszerzalne maksymalnie o kolejne 32MB za pomocą karty SmartMedia. No i transfer plików via
kabelek podpięty do portu LPT. Oddałem go po paru latach kumplowi -
muszę zapytać czy jeszcze go ma. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-01-06 17:02:45
Autor: Pszemol
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20131231113651.47f3ac90babcia-workstation...
[...]

Oj, chyba nie pierwszy bo zanim były takie na pamięć krzemową
Apple robiło iPod'y bazowane na klasycznych dyskach twardych...
Z białymi słuchawkami oczywiście :-)

Data: 2014-01-07 09:06:46
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
Dnia 2014-01-06, o godz. 17:02:45

Oj, chyba nie pierwszy bo zanim były takie na pamięć krzemową
Apple robiło iPod'y bazowane na klasycznych dyskach twardych...
Z białymi słuchawkami oczywiście :-)

Zamiast "ojać" to sobie sprawdź kiedy Apple wypuściła iPod-a 1
generacji i ile to było lat po wypuszczeniu MPMan-a F10. Zdrówko

Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki