Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki

Data: 2013-11-15 01:44:10
Autor: miuiromhtc
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki

tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie, które pokaże wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada) i jakiś program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy

może jeszcze czymś się różnią?
 Mam nadzieję, ze nie bo jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł a trafić na podróbkę w tej cenie to może zaboleć :)

samsung stwierdził, ze sprawdzają takie zgłoszenia i praktycznie się nie zdarzają a jednak i w PL można znaleźć ogłoszenia na allegro z chin nawet za 1600zł SIV, i wiele filmow na YT porównawczych np.:
https://www.youtube.com/watch?v=5nJw7HvOwxI

Data: 2013-11-15 19:11:10
Autor: JoteR
<miuiromhtc@gmail.com> napisał:

jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł

I wróciłeś z ...?

JoteR

Data: 2013-12-05 03:34:21
Autor: miuiromhtc
Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki

> jad� w�a�nie kupi� 2szt :) za 1700z�

I wr�ci�e� z ...?

 Tak kupiłem kilka sztuk, media gliwice firma, maja najtaniej na allegro
ale już wiem dlaczego :) na jednym nie odkleili naklejki są to wersje po prostu nie na polskie tylko napisane było Albania węgry itp :)

chwila zgrozy była, bo w jednym menu było po węgiersku ale google translator pomógł zmienić język i wszystko jest wporządku, co ciekawe na wersji PURPLE sam się zaktualizował odrazu do androida 4.3, wersje czarne niestety nie więć poszedł root i tez już mają 4.3,

pozdrawiam i polecam media gliwice firme

Data: 2013-12-05 13:03:13
Autor: atm
[...]

Chyba kiedys bralem ta firme pod uwage przy zakupie ktoregos z telefonow ale ostatecznie odpuscilem wlasnie ze wzgledu na pochodzenie sprzetu i niemoznosc skorzystania ze zwyklego autoryzowanego serwisu gwearancyjnego. Uszkodzony towar musi chyba trafic do nich?

Data: 2013-12-06 03:32:28
Autor: miuiromhtc
[...]

Tego to ci nie powiem, myślę że nie będę musiał korzystać,
kilka galaxy miałem Si, SII SIII i nie było problemów,
poza tym zrootowałem jednego więc teoretycznie po gwarancji,

jak padnie to spróbuję i tak najpierw do samsunga odesłać, odrzucą to wtedy do nich,

pozdrawiam

Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki