Zakup - alternatywy dla astry G

Data: 2010-01-15 14:44:54
Autor: szymo
Zakup - alternatywy dla astry G
Grzechu pisze:
Znajomy przymierza sie do zakupu auta.
Do wydania jest ok. 20 tys PLN.
Kompakt sredniej klasy, nadwozie hatchback 5 drzwi, wiek maks. 8-9 lat.
Przebieg ok. 4-5 tys km/rok.
Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za rozsadne pieniadze.
Istotne sa:
-w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele);
-niskie koszty eksploatacji;
-bezpieczenstwo;

Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

lub coś takiego

http://www.allegro.pl/item882775870_mitsubishi_colt_jedyny_taki_na_allegro_jak_nowy.html

nie mówię że akurat ten dokładnie egzemplarz ale taki misiu z buszu.
kumple mają i chwalą. Dobre zawieszenie i raczej niepsujliwy ten autek jest.

Data: 2010-01-15 14:53:35
Autor: Pan Piskorz
Zakup - alternatywy dla astry G
kumple mają i chwalą. Dobre zawieszenie i raczej niepsujliwy ten autek jest.

całkiem fajny,
ciasny jak cholera (choć kanapa z tyłu przesuwna),
wątkotwórca chciał ciszę i wygodne fotele - ten tego nie oferuje
P.

Data: 2010-01-15 14:59:21
Autor: szymo
Pan Piskorz pisze:
[...]

Pytanie o jakim przedziale prędkości mówimy - jak będzie pruł 150 to żadnego samochodu nie można nazwać cichym. A ten w normalnej eksploatacji miejskiej naprawdę jest niegłupi.
Co do wygody nie wiem dla mnie był naprawdę fajny ale to też jest subiektywne jak ktoś nie jest zbyt szeroki  w szafie to jest okej jak ma nadwagę to jest nie-okej.

Zakup - alternatywy dla astry G