Zakup auta a wpis w karcie pojazdu - bank

Data: 2009-04-12 12:31:04
Autor: luko2
Zakup auta a wpis w karcie pojazdu - bank
Witam
Sytacja jest następująca. Chce kupić auto w którym jest karta pojazdu.
W dowodzie rejestracyjnym widnieje jeden własciciel. W karcie pojazdu
było 4 włascicieli, na końcu jest ten który znajduje się w dowodzie
rejestracyjnym (prawidłowo wdłg mnie). Problem w tym że w końcowych
kartkach "karty pojazdu" znajdują się 3 wpisy współ włascicieli -
ostatni to bank.
I teraz pytanie: czy jeśli był brany kredyt na auto, i jest wpis
rejestrowy czy Bank powienien być wykreślony jeśli kiedys kredyt
został spłacony ? Czy jest inaczej?

Data: 2009-04-12 21:59:55
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik <luko2@go2.pl> napisał w wiadomości news:af35cb15-bc15-4e54-b953-22349223c73fx3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Powinna byc wykreślona informacja o współwłaścicielu
U mnie w karcie pojazdu Wbili czerwony krzyżyk na danych banku
i wpisali informację o zdjęciu współwłasności i wymienili dowód.
Foti

Zakup auta a wpis w karcie pojazdu - bank