Zakup auta dla rodzica niepełnosprawnego dziecka.

Data: 2015-03-12 22:53:11
Autor: ToMasz
Zakup auta dla rodzica niepełnosprawnego dziecka.
W dniu 12.03.2015 o 20:36, Iglo pisze:
Tandem Berlingo/Partner zniechęca tylną belką
sraty pierdaty. mam 4tego citroena(peugeota) w rodzinie, i żaden nie miał naprawianej belki. rekordzista jeździł od 1996 do śmierci w 2014 roku. Tyle że żadne z tych aut nie było przeładowanym wołem roboczym.
ToMasz

Data: 2015-03-12 15:28:50
Autor: Iglo
W dniu czwartek, 12 marca 2015 22:53:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
sraty pierdaty. mam 4tego citroena(peugeota) w rodzinie, i żaden nie miał naprawianej belki. rekordzista jeździł od 1996 do śmierci w 2014 roku. Tyle że żadne z tych aut nie było przeładowanym wołem roboczym.

Między innymi miałem stare Saxo, regeneracja belki 900zł. Może to mnie trochę zniechęciło, choć z drugiej strony dzięki konstrukcji belki bagażnik w tym srajtku był duży.
Przeglądam i przeglądam i niestety wychodzi, że wybór czy to auta czy wersji silnikowej zdeterminuje stan konkretnego egzemplarza. :-/

Data: 2015-03-13 17:34:50
Autor: Cavallino

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mdt1qo$3ng$1@dont-email.me...
W dniu 12.03.2015 o 20:36, Iglo pisze:
Tandem Berlingo/Partner zniechęca tylną belką
sraty pierdaty. mam 4tego citroena(peugeota) w rodzinie, i żaden nie miał naprawianej belki.

Co nie znaczy, że każdy nie powinien mieć.

Zakup auta dla rodzica niepełnosprawnego dziecka.