Zakup auta niby od firmy

Data: 2013-11-03 06:03:07
Autor: Jarek S.
Zakup auta niby od firmy

Użytkownik "Marek" <marek.korbecki@livesound.pl> napisał w wiadomości news:l53sj6$u0m$1node2.news.atman.pl...
Witajcie! Mam nadzieję, że pomożecie mi podjąć decyzję w sprawie zakupu auta. A więc sprzedaje je koleś, który ma zarejestrowaną działalność gospodarczą jako handel samochodami. Ma do sprzedania autko, które chętnie bym kupił, ale... Jest umowa kupna z poprzednim właścicielem sprzed nieco ponad miesiąca. Gość twierdzi, że kupił go dla siebie na czas oczekiwania na nową skrzynię biegów do samochodu, którym zwykle jeździ. Teraz pytanie, czy kupując przedmiotowe auto, nawet jako firma handlująca samochodami, nie ma obowiązku przerejestrowania? Bo DR nadal jest stary, wystawiony na poprzedniego właściciela. Oczywiście ewentualna sprzedaż na fakturę VAT.
Czy jest tu potencjalnie jakiś wałek? A może ktoś ma jakieś informacje na temat tej firmy - LUTEX Zbigniew Lutek z Milanówka.
Z góry dzięki wielkie za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
Marek

A może wydoroślej i kup sobie prawdziwy samochód zamiast autka.....

Zakup auta niby od firmy