Zakup auta niby od firmy

Data: 2013-11-03 07:47:38
Autor: Cavallino
Zakup auta niby od firmy

U偶ytkownik "Marek" <marek.korbecki@livesound.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l53sj6$u0m$1@node2.news.atman.pl...
Witajcie! Mam nadziej臋, 偶e pomo偶ecie mi podj膮膰 decyzj臋 w sprawie zakupu auta. A wi臋c sprzedaje je kole艣, kt贸ry ma zarejestrowan膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 jako handel samochodami. Ma do sprzedania autko, kt贸re ch臋tnie bym kupi艂, ale... Jest umowa kupna z poprzednim w艂a艣cicielem sprzed nieco ponad miesi膮ca. Go艣膰 twierdzi, 偶e kupi艂 go dla siebie na czas oczekiwania na now膮 skrzyni臋 bieg贸w do samochodu, kt贸rym zwykle je藕dzi. Teraz pytanie, czy kupuj膮c przedmiotowe auto, nawet jako firma handluj膮ca samochodami, nie ma obowi膮zku przerejestrowania?

Teoretycznie ma, ale 偶e nie ma za to kary, to niewielu si臋 tym przejmuje, bo to dodatkowe koszty, kt贸rych mo偶na prawie 偶e legalnie unikn膮膰.

Zakup auta niby od firmy