Zakup auta od żony - procedury i co dalej?

Data: 2015-04-27 13:10:11
Autor: Jacek
Zakup auta od żony - procedury i co dalej?
W dniu 2015-04-27 o 11:59, Velman pisze:
Żona ma zarejestrowane na siebie auto. Stare ale chcę je zostawić w
rodzinie.
Jak to zrobić najszybciej i najtaniej?
Umowa kupna sprzedaży, darowizna? Jakie koszty i procedury (podatki?)
Potem wizyta w urzędzie aby zmienić dane w dowodzie rejestracyjnym?
Rejestracja zostaje bo to ten same powiat (?) Jakie to koszty?
Potem rezygnacja z ubezpieczenia oc żony (zwrot wpłaconej składki minus
ileś tam dni na ile zostało) i potem ja kupuje OC (u tego samego
ubezpieczyciela)?
Ale po co tak kombinować. Idziecie do Wydz. Komunikacji i dopisujecie dane współwłaściciela i gotowe. No chyba, że są tu jakieś inne względy, których nie znam.
Jacek

Zakup auta od żony - procedury i co dalej?