Zakup auta - prośba o opinię

Data: 2009-08-03 09:22:13
Autor: J.F.
Zakup auta - prośba o opinię
Użytkownik "John Smith" <azrael33@gmail.com> napisał w wiadomości news:h5628j$r22$1news.task.gda.pl...
jakiś czas temu pytałem o wybór auta pod kątem dojazdów do pracy (ok. 100 - 120 Km dziennie). Wśród podpowiedzi, nie padły jednak namiary na Suzuki Swift. Z rozpoznania w Internecie i opinii jakie tam znalazłem, wynika, że byłoby to całkiem ciekawe auto. Co szczególnie do mnie przemawia to ponoć genialna niezawodność + niskie zużycie paliwa.

Spytaj sie lepiej jak sie gazuje, i co sie zmiesci do bagaznika po zagazowaniu.

J.

Data: 2009-08-03 09:54:44
Autor: Big Jack
Zakup auta - prośba o opinię
W wiadomości
*J.F.* napisał(-a):

Spytaj sie lepiej jak sie gazuje, i co sie zmiesci do bagaznika po
zagazowaniu.

A nie możesz tak po prostu udzielić merytorycznej odpowiedzi bez dyktowania pytającemu o co ma pytać?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-03 20:29:27
Autor: J.F.
Zakup auta - proœba o opinię
On Mon, 3 Aug 2009 09:54:44 +0200,  Big Jack wrote:
*J.F.* napisał(-a):
Spytaj sie lepiej jak sie gazuje, i co sie zmiesci do bagaznika po
zagazowaniu.

A nie możesz tak po prostu udzielić merytorycznej odpowiedzi bez dyktowania pytającemu o co ma pytać?

Ja mu kiedys merytorycznie odpowiedzialem: mieszkania niech sobie
poszuka blizej pracy, albo pracy blizej mieszkania.

J.

Zakup auta - prośba o opinię