Zakup auta u brokera w niemczech

Data: 2011-07-05 23:00:13
Autor: Hipcio
Zakup auta u brokera w niemczech
Nie wiecie, czy kupuj±c nowe auto u brokera z Niemiec, trzeba opłacić jakies akcyzy etc w Polsce?

przykład http://tiny.pl/hf8bm
nowe Avensis w niemczech u brokera  15500eur = 61535PLN, w Polsce 77 590PLN czyli około 16 tys drożej
Może doj¶ć jeszcze różnica pomiędzy MVST a VAT.

W ogóle czy kto¶ miał do czynienia z takim zakupem?

Data: 2011-07-06 01:28:00
Autor: tadek
On 5 Lip, 23:00, "Hipcio" <hpcio1...@yahoo.com> wrote:
[...]

ja kupowałem nowe u dilera na Litwie. Zapłaciłem cenę netto. W Polsce
akcyzę i vat . Oszczędno¶ć w stosunku do zakupu w Polsce 6 tys euro

Data: 2011-07-06 13:19:39
Autor: ble
On 2011-07-06 10:28, tadek wrote:
[...]

A czy korzystales z jakiegos posrednika tu w Polsce? Czy bezposrednio kontaktowales sie z dealerem na Litwie?

Data: 2011-07-07 11:33:32
Autor: tadek
Zakup auta u brokera w niemczech
On 6 Lip, 13:19, ble <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l">
On 2011-07-06 10:28, tadek wrote:

> [...]
> akcyzę i vat . Oszczędno¶ć w stosunku do zakupu w Polsce 6 tys euro

A czy korzystales z jakiegos posrednika tu w Polsce? Czy bezposrednio

bezpo¶rednio z dilerem w Wilnie

Data: 2011-07-06 22:27:32
Autor: Hipcio
Zakup auta u brokera w niemczech

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:38d562cf-04d0-4b5d-a0fa-57528e4da419hd10g2000vbb.googlegroups.com...

ja kupowałem nowe u dilera na Litwie. Zapłaciłem cenę netto. W Polsce

to spoko, na toyocie patrzę cena na Litwie wcale nie jest znacz±co mniejsza
65 180 Lithuanian litai = 75 277.1953 Polish zloty
w Polsce 77kPLN

U normalnego Dealera w Niemczech 24k eur, więc jeszcze drożej niż w PL

Data: 2011-07-07 11:34:32
Autor: tadek
On 6 Lip, 22:27, "Hipcio" <hpcio1...@yahoo.com> wrote:
U ytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:38d562cf-04d0-4b5d-a0fa-57528e4da419hd10g2000vbb.googlegroups.com...

> ja kupowa em nowe u dilera na Litwie. Zap aci em cen netto. W Polsce

to spoko, na toyocie patrz cena na Litwie wcale nie jest znacz co mniejsza
65 180 Lithuanian litai = 75 277.1953 Polish zloty
w Polsce 77kPLN

U normalnego Dealera w Niemczech 24k eur, wi c jeszcze dro ej ni w PL

to nie była Toyota.

Data: 2011-07-06 08:51:29
Autor: Myjk
Zakup auta u brokera w niemczech
Tue, 5 Jul 2011 23:00:13 +0200, Hipcio
W ogóle czy ktoś miał do czynienia z takim zakupem?

Ja tak kupowałem swoje auto, ale to było 3 lata temu i całe procedury
spadły na brookera i bank lizingujący także niestety nie wielę pomogę.
Natomiast mój zakup wyszedł około 30 tys. taniej niż to samo w PL
(uwzględniając także spadek wartości ze względu na rocznik -- ale to około
15 tys.). Masakra. Czasem odnoszÄ™ wraĹĽenie, ĹĽe ludzie prowadzÄ…cy
działalność w PL nie potrafią wyliczać kosztów i zarobku ze sprzedawanego
towaru -- stÄ…d takie a nie inne ceny u nas.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-06 13:27:39
Autor: BartekK
Zakup auta u brokera w niemczech
W dniu 2011-07-05 23:00, Hipcio pisze:
Nie wiecie, czy kupuj±c nowe auto u brokera z Niemiec, trzeba op³aciæ jakies
akcyzy etc w Polsce?

przykÂład http://tiny.pl/hf8bm
nowe Avensis w niemczech u brokera  15500eur = 61535PLN, w Polsce 77 590PLN
czyli okoÂło 16 tys droÂżej
Mo¿e doj¶æ jeszcze ró¿nica pomiêdzy MVST a VAT.

W ogóle czy kto¶ mia³ do czynienia z takim zakupem?
vat do zapłacenia u nas (jak auto nowe lub młodsze niż 6miesięcy)
akcyza do zapłacenia u nas (jeśli >2L to wysoka!)
pierwszy przegląd/opłata ekologiczno-recyclingowa