Zakup ba raty a KK.

Data: 2019-01-06 11:29:44
Autor: miroski
Zakup ba raty a KK.
Mam zamiar kupić sprzęt za kilkanaście tys. na raty. Czy KK z dużym limitem (ponad 20 tys.) i dużymi wydatkami 5-6 tys./msc ale terminowo spłacana będzie pozytywnie czy negatywnie wpływała na zdolność kredytową? KK mam kilka lat i zawsze jest spłacana bezodsetkowo.

Data: 2019-01-06 11:40:46
Autor: Kris
Zakup ba raty a KK.
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 20:29:45 UTC+1 użytkownik miroski napisał:
[...]

Przy kredycie na kilkanaście tys nikt się specjalnie nie bedzie nad Tob a rozwodził
KK spłacana terminowo jakiś plus do scoringu da ale najwązniejsza terażniejsz Twoja sytuacja. Zatrudnienie, wysokość wynagrodzenia, itp
Złóz wniosek i w kilak  minut się dowiesz czy którys z banków Ciebie skredytuje czy do pozabankowych instytucji usisz się udać

Data: 2019-01-06 12:23:42
Autor: Dawid Rutkowski
Zakup ba raty a KK.
KK zawsze na zdolność wpłynie negatywnie, to w końcu udzielony kredyt, który w każdej chwili możesz w całości wydać i być zmuszonym spłacać "ratę" - odsetki + kwota minimalna.
Prawidłowa obsługa wpłynie dodatnio jedynie na scoring - ale ten bez zdolności nic nie da.
Jeśli ten kredyt nie ma być na 0%, to możesz poszukać alternatywy w kredycie tej KK.
Jak za sprzęt da się zapłacić kartą, to większość banków umożliwia rozłożenie zakupu na raty - dzuęki temu można z karty dalej normalnie korzystać (oczywiście do czasu spłaty limit jest zmniejszony, ale przy spłacie każdej raty wzrasta).
Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą gotówki z limitu karty np. na 6%.

Data: 2019-01-06 21:39:57
Autor: RobertS
Zakup ba raty a KK.
[...]

tak jak piszesz

[...]

tylko, że za to już banki pobierają opłaty, nieco taniej niż kredyt kartowy, ale też są koszty

w Mille do 3000 zł taka operacja (1x w roku) kosztuje 1% prowizji, korzystam praktycznie nieustannie, za 30 zł prowizji mam kredyt bez oprocentowania ;-)

Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą gotówki z limitu karty np. na 6%.

kojarzę, że też dostaję takie oferty, ale RRSO wynosi >10% więc szału nie robi

RobertS

Data: 2019-01-06 22:04:11
Autor: J.F.
Zakup ba raty a KK.
Dnia Sun, 6 Jan 2019 21:39:57 +0100, RobertS napisał(a):
[...]

Nie rozumiem - udzielaja kredytu bez oprocentowania ?
To jakos nie po bankowemu :-)

Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą gotówki z limitu karty np. na 6%.
kojarzę, że też dostaję takie oferty, ale RRSO wynosi >10% więc szału nie robi

Ano, po reklamach sadzac, to sa juz tansze kredyty dostepne.

J.

Data: 2019-01-06 21:57:18
Autor: J.F.
Zakup ba raty a KK.
Dnia Sun, 6 Jan 2019 11:29:44 -0800 (PST), miroski napisał(a):
[...]

Ona chyba juz negatywnie wplynela na zdolnosc.
Licza limit, bo w koncu zawsze mozesz go wykorzystac.

J.

Zakup ba raty a KK.