Zakup fazera lub bandyty

Data: 2012-04-30 21:27:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
Witajcie,

Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to nazwiecie ;)

Co sadzicie o tym "znalezisku": http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy, trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A silnik, naped?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-04-30 21:34:23
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 21:27, Mikolaj Jopczynski pisze:

Co sadzicie o tym "znalezisku":
http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

Zgliszcza tanio reanimowane. Odpusc. Dobry bandit w tym roczniku kosztuje wiecej. Dozbieraj kase albo zmien obiekt zainteresowan.

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy,
trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A
silnik, naped?

Ten z linka mial cos z przodem, mocowanie lampy z plaskownika zabija.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-30 21:42:17
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 21:34, Kuczu pisze:
[...]

Faktycznie, tego nie zauwazylem ....
Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

Data: 2012-04-30 13:12:41
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 30 Kwi, 21:42, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo
szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

Skoro zielony, to moze jednak kup cos mniejszego. Te 600ccm jednak ma
niemala moc.

Znajomy bardzo rozsadnie kupil na poczatek GN-250, polatal sezon i
teraz wzial sie za ujarzmianie bandita. Zaliczyl wprawdzie w ciagu
miesiaca drobna glebe, ale kosci nie polamal.

--
amos

Data: 2012-04-30 22:22:28
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
wrote:
[...]

Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

Data: 2012-04-30 13:30:45
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 30 Kwi, 22:22, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet  czy
uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

Poszukaj postow Magica, w stopce ma bardzo sensownie napisane FAQ.
Warto przeczytac i wziac kilka zdan sobie do serca.
--
amos

Data: 2012-04-30 21:35:39
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet  czy
uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

jak nie bedzie go krecil do odciecia na kazdym biegu to go spokojnie okielzna
bandit do 6tys/obr na min jest ok
a jak ktos jest idiota to i na 50cc sie zabije
-to moja prywatna opinia

Data: 2012-04-30 22:44:49
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:30, amos pisze:
GS 500

Ooooo ;) to je to ;)

Data: 2012-04-30 22:46:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2f9e54a2-8d9a-423f-9c05-5166fc63055fr9g2000yqd.googlegroups.com...
 Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

IMO bardzo naciagana teoria.
Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to rzecz wtórna.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, wazne OC. 1500zl.

Data: 2012-04-30 14:12:27
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 30 Kwi, 22:46, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
>  Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
> jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.
IMO bardzo naciagana teoria.

Jesli powiesz mi, ze sa tacy co przezyli z bandyta jako pierwsze moto
- uwierze. Niemniej szanse na kuku ma z pewnoscia wieksze niz na czyms
ponizej 50KM.

Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

Jak kierownik ma powyzej powiedzmy powyzej 45 lat i testosteron nieco
odparowal, da pewnie rade.

Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to
rzecz wtórna.

Tu zgoda, choc do pewnego poziomu. Problem jednak w tym, ze ciezko
znalezc moto duze/ergonomiczne (odpowiednie do gabarytow kierowcy) i
niezbyt mocne.

--
amos

Data: 2012-04-30 23:20:01
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:12, amos pisze:
[...]

Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy. Pewno, bede chcial sprobowac, nieraz - ale chce sie przede wszystkim nauczyc.

Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o "sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji "awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

Data: 2012-05-01 02:13:03
Autor: AZ
Zakup fazera lub bandyty
On 04/30/2012 11:20 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o
"sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji
"awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

Nie ma czegoś takiego jak świadome kładzenie motocykla w sytuacji awaryjnej to po pierwsze primo (poza wyjątkami - vide Magic). Drugie primo to sytuacje na drodze z perspektywy samochodu a motocykle to dwie różne bajki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-01 10:27:43
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:20, Mikolaj Jopczynski pisze:

Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy.

To akurat bardzo zdrowy odruch i zdecydowanie bezpieczniejsze zachowanie niż pozostanie pomiędzy puszkami.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-04-30 23:21:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:5fcd6de8-b538-474c-b534-ac66a490655ad4g2000vbn.googlegroups.com...

Jesli powiesz mi, ze sa tacy co przezyli z bandyta jako pierwsze moto
- uwierze. Niemniej szanse na kuku ma z pewnoscia wieksze niz na czyms
ponizej 50KM.

ja nie mialem Bandyta, ale mialem >100KM, ~160Nm i ok 350kg - nadal  zyje i mam sie swietnie.

[...]

powyzej zaproponowalem TDM850. Sprzet calkiem do ogarniecia.

Data: 2012-04-30 22:49:43
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty

[...]

Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ŻM:D)

Data: 2012-04-30 21:53:07
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM
to rzecz wtórna.

Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ZM:D)

130kg i 2metra wzrostu i 250cc? lol....spod swiatel beda go puszki wyprzedzac...hehe

Data: 2012-04-30 21:54:01
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

130kg

pomylka 113kg

Data: 2012-05-01 10:14:09
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:53, siny pisze:
[...]

Bzdura. Mam podobne parametry i na Bzyczku spokojnie by³em pierwszy spod ¶wiate³. Kwestia umiejêtno¶ci w wykorzystaniu mocy jak± siê ma pod rêk±.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-04-30 22:54:08
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ŻM:D)

Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie da sie tym normalnie jezdzic.

Data: 2012-04-30 21:55:19
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty
Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie da sie tym normalnie jezdzic.

czyli co proponujesz? bmw GS 1200?

Data: 2012-04-30 22:57:08
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:55, siny pisze:
Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie da
sie tym normalnie jezdzic.

czyli co proponujesz? bmw GS 1200?

A to Ty szukasz motocykla ?

Data: 2012-04-30 21:59:17
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

Uzytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisal w wiadomosci news:jnmub5$lta$3inews.gazeta.pl...
[...]

po czym wnosisz?
raczej prubuje koledze pomoc podjac decyzje
'nie da sie tym normalnie jezdzic'?

Data: 2012-04-30 23:00:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:57, Kuczu pisze:
[...]

Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

Data: 2012-04-30 14:05:34
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 30 Kwi, 23:00, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

Wbrew pozorom rozmiar ma znaczenie. Powyzej 100kg zywej wagi 250 ccm
zdecydowanie Ci odradze. Choc jak koledzy pisza moc nie jest
najwazniejsza. Musisz sie na tym jakos miescic. Pozycja na motocyklu
jest tez wazna.

--
amos

Data: 2012-04-30 22:11:22
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

[...]

no dokladnie, pozycja na bandicie czy fazerze mysle ze bedzie znosna
w porownaniu do jakas 250tka
no i te mota sa znane z lagodnego obchodzenia sie z poczatkujacymi, latwosc manewrowania
i wybaczanie bledow obslugi rolgazu sa tu kluczowe

Data: 2012-04-30 23:05:17
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

Oprocz mocy liczy sie rowniez ergonomia. Duzi chlopcy nie nadaja sie na male motocykle. Jestem od Ciebie troche mniejszy (186/90) a na B6 czuje sie slabo. Uklad kierownica-kanapa-podnozki jest dla mnie absolutnie nieakceptowalny.

Data: 2012-05-01 10:17:11
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:05, Kuczu pisze:
[...]

Ale nie jest powiedziane że układ na mniejszym motocyklu nie może być lepszy. Trzeba się przymierzyć i tyle, ja mogę polecić praktycznie każdy model Hondy - mają jakiś wzorzec ergonomii który mnie odpowiada idealnie niezależnie od pojemności. Na Bzyczku też nie mam problemów z ergonomią mimo że wyglądam jak Sancho Pansa na osiołku.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-04-30 23:08:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnmuhj$ncb$2inews.gazeta.pl...
[...]

myslałeś może o np. TDM 850 lub podobnym?

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

Data: 2012-04-30 23:14:01
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
TDM 850

Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowana-M3151724.html

Data: 2012-04-30 23:16:22
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:14, Mikolaj Jopczynski pisze:
TDM 850

Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna
wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowana-M3151724.html

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

Data: 2012-04-30 23:18:25
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:16, Kuczu pisze:
[...]

Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"

Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez owiewki - okragla lampa.

Data: 2012-05-01 08:08:27
Autor: Piotr Kompa
Zakup fazera lub bandyty
Mikolaj Jopczynski wrote:

Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"

Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez owiewki - okragla lampa.

Jeśli chodzi o wygląd, to może CB500 / CBF600N?
Jestem podobnego wzrostu i jeżdżę cebulą czwarty sezon - do miasta w zupełności wystarcza, a odnośnie pozycji "na kocie" to w lustrze się nie przeglądam ;)
Ale jeżeli masz zamiar robić trasy, to jak koledzy wspomnieli, lepiej coś większego i z owiewką.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2012-05-01 08:38:57
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 08:08, Piotr Kompa pisze:
Mikolaj Jopczynski wrote:

[...]

przeglÄ…dam ;)
Ale jeżeli masz zamiar robić trasy, to jak koledzy wspomnieli, lepiej
coś większego i z owiewką.

Raczej trasy - szczegolnie ta 94 - dabrowa<>krakow

Data: 2012-05-01 01:17:43
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 1 Maj, 08:38, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

Raczej trasy - szczegolnie ta 94 - dabrowa<>krakow

To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
polatac.

--
amos

Data: 2012-05-02 16:35:07
Autor: Grzegorz Rogala
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 01-05-2012 10:17, amos pisze:

To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
polatac.
A guzik prawda, naked uczy wyczucia predkosci, przyjmujesz wszystko na klate i nakedami paru ludzi lacznie ze mna nakrecilo pare kkm niekoniecznie po miescie..

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-05-02 17:01:01
Autor: Marcin N
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 16:35, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
Mam same złe wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem się z kumplami zamieniałem. Przy 130 km/h to była walka z wiatrem. Kompletnie żadna przyjemność.

Na Fazerze z podwyższoną szybą mogę przy 130 km/h mieć lekko uchyloną szybkę w kasku.

Data: 2012-05-02 17:54:19
Autor: Monster
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 17:01, Marcin N pisze:

Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
Mam same złe wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem się z kumplami
zamieniałem. Przy 130 km/h to była walka z wiatrem. Kompletnie żadna
przyjemność.
I o to chodzi,zmusza do jeżdżenia wolniej,co w połączeniu z brakiem umiejętności jest chyba zaletą?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-02 10:49:26
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 2 Maj, 17:54, Monster <al...@op.pl> wrote:

> Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
> Mam same z³e wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem siê z kumplami
> zamienia³em. Przy 130 km/h to by³a walka z wiatrem. Kompletnie ¿adna
> przyjemno¶æ.

I o to chodzi,zmusza do je¿d¿enia wolniej,co w po³±czeniu z brakiem
umiejêtno¶ci jest chyba zalet±?

No i obaj macie racje. Wszystko zalezy od tego, jaki przyswieca Wam
cel.

Cale zycie latam nakedami, i w trase sie tym bym nie wybral. Do tego
stopnia mam zle odczucia, ze wlasnie szukam szyby do swojego (bede
zakladal tylko na trase, bo IMHO naked z owiewka wyglada na mocno
okaleczonego).

Jesli ktos chce sobie zalozyc "limiter" w postaci wiatru na klacie -
niech mu bedzie. W sumie tez jakos zadziala.

--
amos

Data: 2012-05-03 21:51:56
Autor: Grzegorz Rogala
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 17:01, Marcin N pisze:

Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
Przede wszystkim predkosci, co dla poczatkujacego jest wbrew pozorom wazne.

Mam same złe wspomnienia z nakedów na trasie. Czasem się z kumplami
zamieniałem. Przy 130 km/h to była walka z wiatrem. Kompletnie żadna
przyjemność.
Kup auto, tam nie wieje wcale, przy 130 walka z wiatrem?
To co by bylo przy 200.. smierc w oczach? Przesadzasz zdziebko.
Poza tym nakedy to sa imo "prawdziwe" motocykle - wszystko na nich czuc dokladnie a dzisiejsze golasy nie odbiegaja technologicznie od zaawansowanych supersportow :)

Na Fazerze z podwyższoną szybą mogę przy 130 km/h mieć lekko uchyloną
szybkÄ™ w kasku.
Ojejku, a w Skodzie Octavia "w tedei" moglbys miec klime wlaczona i muzyczke, pomysl o zmianie hobby jak Ci wieje :)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2012-05-04 20:08:30
Autor: Sir Piernik
Zakup fazera lub bandyty
Grzegorz Rogala pisze:
....>8
Kup auto, tam nie wieje wcale, przy 130 walka z wiatrem?
To co by bylo przy 200.. smierc w oczach?

Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet 250 to nie problem.
Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie niepozornie!
Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S") i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka (mialem to samo wrazenie).

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-05-05 14:33:49
Autor: Grzegorz Rogala
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 04-05-2012 20:08, Sir Piernik pisze:

Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
Roman, wezno ;) podrozne 160 bez szyby robilem po 800-1200km dziennie i zyje.

Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet
250 to nie problem.
A mala szybka jaknajbardziej, sam pozniej do ZR zalozylem i te same 160km/h podroznej bylo troszke latwiejsze to fakt ale nie az takie super.
Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na
autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie
niepozornie!
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
ja mialem taka i tez dzialala.

Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S")
i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka
(mialem to samo wrazenie).
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki caly czas wiec da sie :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-05-05 17:58:58
Autor: Sir Piernik
Zakup fazera lub bandyty
Grzegorz Rogala pisze:
....>8
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
ja mialem taka i tez dzialala.

To miales niemal identyczna jak moja!
http://www.sirpiernik.eu/Poczatek%20sezonu/cwdata/DSCF5976.html

8<...>8
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
caly czas wiec da sie :)

Pewnie ze sie da ale ja juz nie musze udowadniac ze mam jaja ;)
A jak narazie w Peugeocie tez mi nie wieje!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-05-05 19:18:03
Autor: Szymon Machel
Zakup fazera lub bandyty

U¿ytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@spamfe.o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)

Fakt nie wieje :) Co masz do skody?
Moje szóste auto (du¿y fiat, polonez, escort, omega 2.0, omega 3.0).
Pierwsze z silnikiem dizla. I chyba przy tym zostanê.
Niektórzy mowi±, ¿e nie mam skody tylko Laurin&Klement.
Na jedno wychodzi. Kiedy¶ mo¿e zamienie na podobne
albo na Merca. Nie wiem, które lepsze jako¶ciowo.
Fakt dla szpanu ¶redni wulkan. Tylko mni to lata.
A w motongu (xj900) mam owiewkê. Casami latam z kumplem,
który ma te¿ xj ale 750 z 1984 roku. Golas. Na autostradzie
mêcz± go prêdko¶ci powy¿ej 130. Jedzie ale mowi,, ¿e nie chcia³by
tak np. przez 3 godz. ciurkiem.

Szymon

Data: 2012-05-05 20:47:29
Autor: Ivam
Zakup fazera lub bandyty [ntg]
U¿ytkownik "Szymon Machel"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jo3ncd$20v$1@usenet.news.interia.pl...
Co masz do skody?

Ulic± idzie sobie ch³opczyk, nagle podje¿d¿a do niego samochod i facet ze ¶rodka mówi:
- Choæ wsiadaj do samochodu, dam ci 10z³ i lizaka.
Ch³opiec nie reaguje, tylko przy¶pieszy³ kroku.
- No choæ wsi±d¼ do samochodu, dam ci 20z³, cole i lizaka.
Ch³opak dalej nic, tylko znów przy¶pieszy³ kroku... Facet w samochodzie nie daje za wygrana:
- Moja ostatnia propozycja - wsiad¼ ze mna do samochodu a dam ci 50z³, cole i karton chupa-chupsów.
Ch³opak siê zatrzyma³ i mówi:
- Odczep siê tato. Kupi³es skode to teraz sam nia je¼dzij.

Kiedy¶ mo¿e zamienie na podobne
albo na Merca. Nie wiem, które lepsze jako¶ciowo.

Takie lepsze jakosciowo, ze nowa C klasa ma z tylu inne materialy na tapicerke i na drzwi niz z przodu. Klamki z tylu sa plastikowe (posrebrzane), a z przodu metalowe. Kupa pieniedzy, a ta jakosc to tylko z miejsca kierowcy... a i tak nie do konca (np. klawisz awaryjnych kierunkow - chyba ze skody wzieli - twardy plastik, gorszej jakosci niz w pandzie).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-06 11:06:05
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 5 Maj, 14:33, Grzegorz Rogala <ala...@spamfe.o2.pl> wrote:
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
caly czas wiec da sie :)

Zaloze sie, ze i w skodzie bez przedniej szyby 2 paki sie da!

--
amos

Data: 2012-05-06 20:09:42
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-06 20:06, amos pisze:
[...]

Favoritem sie nie da, nawet z szyba.

Data: 2012-04-30 23:22:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnmvf6$nug$2inews.gazeta.pl...
[...]

a czy Ty musisz być takim ortodoksem?
To, ze Ciebie stać na więcej, nie znaczy, ze każdego musi.

Data: 2012-04-30 23:27:19
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj
budzet ?

a czy Ty musisz być takim ortodoksem?

Chce czlowiekowi oszczedzic zawodow i wydatkow. Oraz afer rodzinnych.

To, ze Ciebie stać na więcej, nie znaczy, ze każdego musi.

Wiele w zyciu widzialem motocykli i doswiadczenie nauczylo mnie iz "tanie mieso ty psy jedza". No ale jesli ktos woli kupowac marzenia tanio niz motocykl drozej to jego sprawa. W sumie cala masa handlarzy zyje dzieki naiwnosci kupujacych.

Data: 2012-05-01 01:09:11
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 30 Kwi, 23:16, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

Nie kazdy moze zaczac od moto za 10-20k.
W sumie jak bedzie dluzej stal u mechanika niz jezdzil, bardziej
zacznie doceniac zadbane moto.

A moze sie przy okazji sam sie nauczy dlubac przy moto. I wiecej
postow na "forum" bedzie...

--
amos

Data: 2012-05-01 10:22:49
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 10:09, amos pisze:
[...]

A nie może od razu ? To raczej pytanie o zdolność kredytową, bo moim zdaniem lepiej wrzucić te parę tysi jako wkład własny i potem cykać po 300-400 zł miesięcznie za coś sensownego niż kupić padakę. Co nie znaczy że nie da się kupić porządnego egzemplarza w założonym budżecie, tyle że to wymaga cierpliwości.

A moze sie przy okazji sam sie nauczy dlubac przy moto. I wiecej
postow na "forum" bedzie...

Ja tam wolę jeździć niż dbać, dlatego kupiłem idiotoodporną VFR :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-01 11:21:37
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 10:22, Magic pisze:

[...]

Powiem tak ...... dwie zdrowe rece mam, leb na karku tez, przy furze troche sie nagrzebalem (swojego clio II rozkrecilem prawie do ostatniej srubki po roznych przygodach z nim) wiec opcja z robieniem tego, co jestem w stanie przy moto bardzo mi odpowiada - lubie sie uczyc, lubie dlubac - sprawia mi to przyjemnosc.

Teraz [tak ot] przy okazji wolnego majowego wekendu ciagne wlasnie druta :) A konkretniej zapragnalem do swojego HTPC (notabene polecam kazdemu to rozwiazanie) podpiac DVB-T, a dodatkowo dopiac kolejny tuner i miec PVR - wiec cale okablowanie w domu wymieniam, a na balkonie dodatkowe anteny (TV i FM).

Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

Data: 2012-05-01 12:03:17
Autor: Leszek Karlik
Zakup fazera lub bandyty
On Tue, 01 May 2012 11:21:37 +0200, Mikolaj Jopczynski  <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]
Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

Ale to nie wliczajÄ…c ciuchów i kasku, prawda? Bo na to 1 kzÅ‚ spokojnie  pójdzie.

Powiem tak - jak chcesz kupić motocykl za 3-4k to się uzbrój w cierpliwość,
znajdź kogoś, kto się zna na motocyklach żeby pomógł obejrzeć potencjalne
maszyny, no i powinieneś już mieć porządny zestaw narzędzi i założyć że
jeszcze z 1k w niego wÅ‚ożysz jak siÄ™ bÄ™dÄ… różne problemy objawiać. A i to  jak
nie będziesz mieć pecha.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-05-01 17:01:08
Autor: Szymon Machel
Zakup fazera lub bandyty

U¿ytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Ale to nie wliczaj±c ciuchów i kasku, prawda? Bo na to 1 kz³ spokojnie pójdzie.

Kask, kurtka, spodnie,buty, rêkawice za 1kz³?!
Podaj adres sklepu pls!

Szymon

Data: 2012-05-01 18:03:17
Autor: Ivam
Zakup fazera lub bandyty
U¿ytkownik "Szymon Machel"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jnotrj$qgj$1@usenet.news.interia.pl...
Kask, kurtka, spodnie,buty, rêkawice za 1kz³?!
Podaj adres sklepu pls!

Lidl?

A tak na serio: wiadomo - nie jest to sprzet na lata, ale na poczatek spokojnie wystarczy, zatem liczac:
- kurtka - 350 (np. tschul, albo na lato sam buzer, albo jakas sensowna uzywka)
- spodnie - 350 (np. mottowear)
- kask - 300 (np. z lidla, czy tanie modele hjc, caberga, agv, naxy, etc.)

Mo¿na jeszcze wybierac z halverssona, ale nie znam i nie mam opinii na ich temat.

Rekawice na jeden sezon to mozna polskie shimy, a co do butow to na poczatek zwykle glany tez dadza rade - byle tylko zabezpieczyc sznurowki.

Potem w miare potrzeb dokupowac lepsze elementy. Ja np. dlugo jezdzilem w butach wojskowych, a potem (jak sie pojawila potrzeba zakupu nowych) to kupilem alpinestars. Nastepne beda spodnie, bo mnie texy wkurzaja.

Ale na poczatek wystarczy.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-01 18:48:07
Autor: Leszek Karlik
Zakup fazera lub bandyty
On Tue, 01 May 2012 17:01:08 +0200, Szymon Machel <smachel@interia.pl>  wrote:

[...]
Ale to nie wliczaj±c ciuchów i kasku, prawda? Bo na to 1 kz³ spokojnie
pójdzie.
Kask, kurtka, spodnie,buty, rêkawice za 1kz³?!
Podaj adres sklepu pls!

Allegro :-) Kask Lazer LZ6 za 200 z drobnymi (5 gwiazdek w SHARPie).

Butów nie trzeba, porządne glany za kostkę wystarczą (ja jeżdże w
bundeswehrach i bardzo sobie chwalÄ™, na motocykl dobre a do chodzenia
też, nie tak jak motocyklowe).

Do tego rękawice za 100, zostaje 700 na kurtkę i spodnie, też spokojnie
do znalezienia, chociaż nie będą jakieś topowe.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-05-01 22:08:27
Autor: Szymon Machel
Zakup fazera lub bandyty

U¿ytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

... (ja je¿d¿e w bundeswehrach i bardzo sobie chwalê, na motocykl dobre a do chodzenia
te¿, nie tak jak motocyklowe).

A bundeswehry masz za darmo?
Sam ich czasami u¿ywam :)

Szymon

Data: 2012-05-01 22:52:07
Autor: Leszek Karlik
Zakup fazera lub bandyty
On Tue, 01 May 2012 22:08:27 +0200, Szymon Machel <smachel@interia.pl>  wrote:

[...]
... (ja je¿d¿e w bundeswehrach i bardzo sobie chwalê, na motocykl dobre  a do chodzenia te¿, nie tak jak motocyklowe).
A bundeswehry masz za darmo?
Sam ich czasami u¿ywam :)

No OK, jak ktoś nie ma żadnych butów poza trampkami i półbutami to musi
jeszcze 200 na BW or compatible doliczyć, co obniża budżet na kurtkÄ™ i  spodnie
do 500 zł. Dalej się można zmieścić bez problemu, na allegro kurtek i
spodni w przedziale 200-250 zł sporo, zarówno z cordury jak i ze skóry.

Wszystko straszne no-nejmy, no ale jak siÄ™ nie ma kasy to lepsze to
i tak od jeżdżenia w dżinsach i t-shircie :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-05-02 20:30:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 22:52, Leszek Karlik pisze:
On Tue, 01 May 2012 22:08:27 +0200, Szymon Machel <smachel@interia.pl>
wrote:

[...]
[...]

jeszcze 200 na BW or compatible doliczyć, co obniża budżet na kurtkę i
[...]

Kask juz jest, mysle, ze na poczatek sensowny + tani ;)

http://allegro.pl/kask-szczekowy-g-mac-concept-xl-nitro-f341-szyba-i2296034783.html

Data: 2012-05-01 12:15:54
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 11:21, Mikolaj Jopczynski pisze:

Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

Mało. Chociaż niby jakiś wybór jest: http://moto.allegro.pl/listing.php/showcat?id=5557&order=pd&offer_type=0&price_from=2500&price_to=4500&postcode_enabled=0&state=0&city=&listing_sel=2&listing_interval=7&a_text_i[1][0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_i[4][1]=&a_text_i[203][0]=&a_text_i[203][1]=&a_enum[26][2]=2&a_enum[26][3]=3&a_enum[26][4]=4&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E

Możesz od razu nie wierzyć w przebiegi. I szukaj moto jak najbliżej siebie, przy tym budżecie dwie nietrafione wycieczki i masz tysiaka mniej.
Moje typy - XJ600 (ale ma dość wysoko podnóżki), CB500, przyjrzałbym się też DR 650.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-01 12:49:34
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 12:15, Magic pisze:
DR 650

DR 650 to raczej enduro ?

Moje typy (wizualne):

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M3144175.html

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

http://moto.allegro.pl/suzuki-gs-500-gs500-e-i2314422334.html

http://otomoto.pl/yamaha-xj-600n-M3136280.html

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

I ...

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

Mozecie rzucic okiem?

Data: 2012-05-01 05:41:30
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 1 Maj, 12:49, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
Moje typy (wizualne):

A tu moj:
http://moto.allegro.pl/honda-cb-750-i2311922894.html

--
amos

Data: 2012-05-01 13:08:05
Autor: Jasio
Zakup fazera lub bandyty
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnof3a$da8$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-05-01 12:15, Magic pisze:
DR 650

DR 650 to raczej enduro ?

Moje typy (wizualne):

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M3144175.html

Bierz super turystyka z dodatkowym super chromowanym wydechem.
Serio. Ta CB 500 da radÄ™.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-05-01 13:29:15
Autor: Leszek Karlik
Zakup fazera lub bandyty
On Tue, 01 May 2012 12:49:34 +0200, Mikolaj Jopczynski  <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]
Moje typy (wizualne):
http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M3144175.html

Oczy mi wypadły.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-04-30 23:18:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnmva5$oqt$1inews.gazeta.pl...
TDM 850

Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowana-M3151724.html

Nie ma TDM w wersji naked. Jak chcesz, musisz sobie zrobić samemu taką wersje, poza tym od TDM do 'ścigacza' baaardzo długa droga, a owiewka - uwierz mi - przydaje sie naprawde mocno.
TDM to , powiedzmy, kategoria turystyczne enduro, nie ścigacz. W tej samej grupie znajdziesz kilka innych niedrogich w zakupie motocykli, które lepiej sprawdzą sie dla Twojego wzrostu i wagi.

Data: 2012-04-30 23:20:34
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty

[...]

No to prosze o sugestie ;)

Data: 2012-04-30 23:22:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zakup fazera lub bandyty

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnmvme$prv$3inews.gazeta.pl...
No to prosze o sugestie ;)

wejdz na Otomoto, wpisz tą kategorie, zakres cenowy i 'pacz' co Ci pasuje co byś sie troche w tej kategorii opaczył.

Data: 2012-05-01 10:24:55
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
[...]

BMW F650.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-01 11:22:31
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 10:24, Magic pisze:
BMW F650.

Nie ten budzet ;)

Data: 2012-05-01 02:08:30
Autor: AZ
Zakup fazera lub bandyty
On 04/30/2012 10:54 PM, Kuczu wrote:
Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ŻM:D)

Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie
da sie tym normalnie jezdzic.

No będzie wyglądał jak na kocie. Cza mieć poczucie estetyki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-01 10:25:34
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-01 02:08, AZ pisze:
[...]

A to lepiej mieć wygodnie czy wyglądać ? Pytamboniewiem.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-04-30 22:56:17
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
[...]

Najlepiej XV 535. Potem to juz tylko mozna umrzec, ze smiechu.

Data: 2012-04-30 23:00:15
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 22:56, Kuczu pisze:
XV 535

To tez czoperowate ;)

Data: 2012-05-01 02:06:54
Autor: AZ
Zakup fazera lub bandyty
On 04/30/2012 10:30 PM, amos wrote:

co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczynać na 2,5 konnym komarku...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-01 01:15:48
Autor: amos
Zakup fazera lub bandyty
On 1 Maj, 02:06, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczynaæ na 2,5 konnym komarku...

Jakby dobrze poszukac, znajdzie sie cos pomiedzy. I zaloze sie, ze o
tym wiesz.

Z ciekawosci - co bys sam zaproponowal komus, kto na moto nie jezdzil,
marzy aby kupic choc nie wie nawet, czego chce, poza klasyczna okragla
lampa?
--
amos

Data: 2012-05-01 10:26:29
Autor: AZ
Zakup fazera lub bandyty
On 05/01/2012 10:15 AM, amos wrote:

[...]

Co¶ na czym bêdzie mu przedewszystkim wygodnie, moc to ma³y szczegó³ w tym wypadku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-30 23:31:57
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
[...]

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi odpowiada "wizualnie" ?

Data: 2012-05-01 10:32:37
Autor: Magic
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-04-30 23:31, Mikolaj Jopczynski pisze:

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
odpowiada "wizualnie" ?

GS jest nieduży i wąski, może być dla Ciebie za krótki ale sam musisz to sprawdzić - każdy ma nieco inne proporcje długości ramion/tułowia/nóg. Suche dane jak wysokość siodła i masa (oby jak najniższa)* mogą coś podpowiedzieć ale i tak trzeba się przysiąść i przejechać parę km.

* niska masa to w przypadku 250tek ok 130 kg, dla 5setek ok 160 kg.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-01 12:14:56
Autor: Yorick
Zakup fazera lub bandyty
Dnia 30 - 04 - 2012 (poniedzia³ek) o godzinie 23:31, Mikolaj Jopczynski
napisa³(a):

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi odpowiada "wizualnie" ?

S±dz±c z tego co masz w stopce, to jeste¶ ze ¦l±ska. Za nieca³e 3 tygodnie,
20 maja, bêdziesz mia³ Motobazar w Katowicach. Przejd¼ siê tam - to jest
zawsze dobra okazja, ¿eby poogl±daæ sobie ró¿ne modele na ¿ywo i porównaæ
chocia¿by ich gabaryty.

--
Yorick
LS 650

Data: 2012-05-01 14:08:19
Autor: Nikanor
Zakup fazera lub bandyty
Dnia 30-04-2012 o 21:27:55 Mikolaj Jopczynski  <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisaÅ‚(a):

Witajcie,

Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego  doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to  nazwiecie ;)

A popatrz sobie np. na XT600, DR650 albo np. Transalpa. One trochÄ™  bardziej w stronÄ™ enduro (dwa pierwsze), nie za mocne ale wycieczkowo jak  najbardziej OK (zwÅ‚aszcza Transalp), te dwa pierwsze wyjÄ…tkowo tanie w  utrzymaniu i odporne na gleby. A do tego bÄ™dziesz miaÅ‚ dobrze z dÅ‚ugimi  nogami.

Zamiast proponowanego tu TDM można też popatrzeć na DL650, ale takiego  poniżej 8 tys. to bÄ™dzie trudno znaleść.

--
Nikanor

Data: 2012-05-02 11:04:10
Autor: janku
Zakup fazera lub bandyty
No nie mogę, taki długi wątek i nikt jeszcze nie wyskoczył z kawą ? :)
To ja zaproponujÄ™:
ZR-7 (okrągła lampa) lub ZR-7S (lampa w owiewce, nieokrągła)

pod dużym kierownikiem nieco lepiej pasuje niż fazer/bandit
no i jest od nich Å‚adniejszy :P

--
pozdr
janku

Data: 2012-05-02 20:13:23
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 11:04, janku pisze:
[...]

Niestety poza budzetem :(

Co do ladniejszosci to .... kwestia dyskusyjna....

U mnie jest wg kolejnosci

- fazer
- bandit / gs 500
- "Twoja" kawa

Data: 2012-05-02 20:13:50
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
[...]

Jest wiele ladnych nakedow, ZR jest slabo ladny ale juz Zephyr 750/1100 bardzo. Do tego dochodzi wynalazek pt. Inazuma czyli taki ladniejszy Bandit z silnikiem 750 ccm. W cenie 4-5 tys. mozna tez kupic zadbanego klasyka z lat 80 i cieszyc sie nim dlugo, zwlaszcza jesli to pierwszy motocykl. Jakas Kawa KZ, Suzuki GSX albo nawet XJ750/900 w wersji bez owiewki. Dla "doroslych" kierowcow polecam szczerze ZRX-a lub XJR.

Data: 2012-05-02 20:22:01
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:13, Kuczu pisze:
[...]

Wszystko, co podales jest poza budzetem - to raz.
Dwa - inazuma - jest ich niewiele = wiekszy problem z czesciami niz u np bandyty lub fazera.

Data: 2012-05-02 19:31:00
Autor: siny
Zakup fazera lub bandyty

Dwa - inazuma - jest ich niewiele = wiekszy problem z czesciami niz u np bandyty lub fazera.

horneta brales pod uwage?

Data: 2012-05-02 20:31:06
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:22, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wszystko, co podales jest poza budzetem - to raz.

Juz Ci pisalem (i nie tylko ja) zebys nie dziadowal bo sie rozczarujesz.

Dwa - inazuma - jest ich niewiele = wiekszy problem z czesciami niz u np
bandyty lub fazera.

Mial byc fajnie i klasycznie. Ale skoro wolisz tandete... Zreszta za 4 tysie i tak nie kupisz ani zdrowego B6 ani zdrowego FZS600. Nawet jesli sam sprowadzisz zza zachodniej granicy to nie dasz rady, biorac pod uwage jak daleko od zagranicy mieszkasz.
Nawet jesli dasz za motocykl 700-800 Euro ( a tyle trzeba dac okazyjnie za zdrowe egzemplarze) to w zyciu nie przywieziesz go do domu i nie zarejestrujesz tak aby sie zmiescic w budzecie.

Data: 2012-05-02 20:36:12
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:31, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-02 20:22, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wszystko, co podales jest poza budzetem - to raz.

Juz Ci pisalem (i nie tylko ja) zebys nie dziadowal bo sie rozczarujesz.

Nie chodzi o dziadowanie .... jak juz sie naucze, to sie wykosztuje, ale szkoda mi przeszlifowac motor za 6-7 tys, za 3-4 juz bardziej.

[...]

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba - klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie oplaca sie sprowadzac...

Data: 2012-05-02 20:47:08
Autor: Monster
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Koszty naprawy takie same,a przy moto za 3-4 jest dużo mniejszy wybór i większa szansa że będzie to 4+3 na doprowadzenie złomu do stanu używalności.Przy czym będziesz mniej się cieszył taką klepaną sztuką niż dobrym egzemplarzem od początku.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-02 20:48:44
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba -
klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Widze ze nie za bardzo wiesz o czym pisze.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie
oplaca sie sprowadzac...

W Twoim budzecie niewiele sie oplaca.

Data: 2012-05-02 20:52:55
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:48, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba -
klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Widze ze nie za bardzo wiesz o czym pisze.

A jak mam wiedziec ;)?
Ja moge z Toba pogadac o kabelkach, sieciach, serwerach :)
Albo moge Ci doradzic jakiego dobrego laptopa na alledrogo kupic....
Ostatnio np wyrwalem za 3k sprzet wart ponad 7.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie
oplaca sie sprowadzac...

W Twoim budzecie niewiele sie oplaca.

Chciec to moc ;)

Poza tym, co innego jednorazowo wyskoczyc z 6k, niz z 3-4k i potem dokladac stpniowo.

Data: 2012-05-02 20:59:06
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:52, Mikolaj Jopczynski pisze:

Poza tym, co innego jednorazowo wyskoczyc z 6k, niz z 3-4k i potem
dokladac stpniowo.

Lepiej kupic za 6 i jezdzic od razu niz kupic za 3, 4 zostawic w warsztatach i nie jezdzic caly sezon.

Data: 2012-05-02 21:09:53
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 20:59, Kuczu pisze:
[...]

To "znajdz" prosze takiego do jezdzenia od razu za 6k i biore ;) Bez zadnego wkladu przez min 1r ;)

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

Data: 2012-05-02 21:32:16
Autor: Kuczu
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 21:09, Mikolaj Jopczynski pisze:

To "znajdz" prosze takiego do jezdzenia od razu za 6k i biore ;) Bez
zadnego wkladu przez min 1r ;)

Ja mam szukac ? Wolne zarty. I nie ma motocykli "bezwkladowych". Kazdy wymaga conajmniej wymiany plynow ustrojowych, czasami klockow, lancucha i tankowania. Tyle ze wiekszosc "tanich" z Allegro wymaga na dzien dobry tego wszystkiego + kilka "grubszych" napraw typu prostowanie przodu, wymiana krzywych tarcz, rozrzadu, sprzegla i zakup kilku oryginalnych "drobiazgow" o ktorych braku lub uszkodzeniu sprzedajacy zapomnial wspomniec.

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

Pisalem Ci zebys GS500 i B6 omijal bo sie bedziesz meczyc.

Data: 2012-05-02 21:40:19
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-02 21:32, Kuczu pisze:
[...]

Zobacz jak napisalem "znajdz" - celowo ujalem to w cudzyslow, by nie brzmialo tak - jak Ty na to zareagowales ;)

Dla mnie plyny to "norma" - robi sie to w kazdym pojezdzie.
Lancuch, sprzeglo czy rozrzad to juz grubsze sprawy.

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

Pisalem Ci zebys GS500 i B6 omijal bo sie bedziesz meczyc.

No to pat :(

Data: 2012-05-03 08:07:20
Autor: Piotr Kompa
Zakup fazera lub bandyty
Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

Ee, nie demonizuj tego szlifowania czającego się na każdym rogu :) wg mnie jeżdżąc uważnie, nie pałując bez umiaru i przewidując sytuacje na drodze można przetrwać parę sezonów bez strat w ludziach i sprzęcie.

Sam krótko po zakupie założyłem gmole "bo będą szlify", a jak dotąd przytrafiło mi się tylko kilka przewrotek parkingowych, zaś wymiana lusterka czy kierunkowskazu to ok. 30 zł.
Natomiast fun z droższego ale zadbanego egzemplarza który po prostu odpala i jeździ - bezcenny. Ale też kupowałem sprzęt na dłużej i nie przewidywałem zmiany po roku np. jak mi się znudzi albo jak koszty napraw będą duże.

Proponowałbym jednak zwiększyć budżet, a na oględziny jechać z kimś obeznanym w mechanice i przypadłościach danego modelu, żeby nie wtopić kasy w rupiecia.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2012-05-03 08:12:26
Autor: Mikolaj Jopczynski
Zakup fazera lub bandyty
W dniu 2012-05-03 08:07, Piotr Kompa pisze:
Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

No wlasnie to jest ten bol. Kupujac cos za 3-4k wiem, ze bede musial grzebac, kupujac za 6-7k zakladam, ze nie bede musial - jak okaze sie, ze bede musial - nie bedzie budzetu na grzebanie ;)

Poza tym, chcialbym grzebac na tyle, na ile to mozliwe sam ... bedzie wieksza motywacja, niz w sprawnym :D

Data: 2012-05-03 14:11:18
Autor: Szymon Machel
Zakup fazera lub bandyty

U¿ytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

No wlasnie to jest ten bol. Kupujac cos za 3-4k wiem, ze bede musial grzebac, kupujac za 6-7k zakladam, ze nie bede musial - jak okaze sie, ze bede musial - nie bedzie budzetu na grzebanie ;)

Nikt wyra¼nie nie napisa³ wyra¼nie prawd podstawowych :)
1. Biednego nie staæ na tanie rzeczy (pó¼niej kosztuje wiele wiêcej
    ni¿ gdyby nie sêpiæ na pocz±tku) - dotyczy wszystkiego nie tylko
    motongów.
2. Motocykl jest dro¿szy w utrzymaniu od samochodu (jak popularna
    marka to dwa do trzech razy dro¿szy, jak nie no to zdrowia ¿yczê :)
3. Nie oszczêdzaj, motor ma tylko dwa ko³a i ma byæ sprawny (d³u¿ej
    poje¼dzisz w jednym kawa³ku :)

Dozbieraj, porozgl±daj i na pewno co¶ kupisz. Co¶ co Ci siê podoba.
Nie my¶l tylko o tym co bêdzie jak wyglebisz. Wyglebisz to posk³adasz
i tyle.

Szymon

Data: 2012-05-03 09:06:29
Autor: Marcin N
Zakup fazera lub bandyty
[...]

Prawda.
Sam też pięknie położyłem na parkingu mojego cudnego błyszczącego GS-500. Wykonałem przy tym sporego fikołka (przewrót w tył) na asfaltowym parkingu. Uśmiałem się potem serdecznie, bo powodem przewrotki było... wielkie okno wystawowe, w którym zobaczyłem swoje odbicie na motocyklu. Tak się zapatrzyłem na tego "przystojniaka", że ani nie zauważyłem, że się przewracam.

Strat w sprzęcie nie było żadnych. Może jakaś pojedyncza rysa na chromowanym gmolu i druga na kasku.

Data: 2012-05-04 19:05:35
Autor: Hinek
"spam"
[...]

Drogi Mikołaju Japczyński, niestety wątek jakoś zanikł....
Napisz teraz że kupiłeś motocykl i nie wiesz jaki wlać olej.
To powinno dać znowu sporo postów - pod warunkiem  w miarÄ™
inteligentnego sterowania. Potem udzielÄ™ Ci dalszych podpowiedzi.

--
Hinek

Data: 2012-05-04 22:00:59
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-04 19:05, Hinek pisze:
[...]

To powinno dać znowu sporo postów - pod warunkiem w miarę
inteligentnego sterowania. Potem udzielÄ™ Ci dalszych podpowiedzi.

:)

Drogi Hinku [dobrze odmieniam?]

Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

Data: 2012-05-05 00:34:41
Autor: Kuczu
"spam"
W dniu 2012-05-04 22:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja
dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce
ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

Znaczy przejdzie Ci. Usiadz, odetchnij i kup Pande w dieslu.

Data: 2012-05-05 09:36:05
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-05 00:34, Kuczu pisze:
[...]

Wole mojego cadyka w dizlu

Data: 2012-05-06 11:18:31
Autor: Yorick
"spam"
Dnia 04 - 05 - 2012 (pi±tek) o godzinie 22:00, Mikolaj Jopczynski
napisa³(a):

Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

IMHO Hinkowi nie chodzi³o o to, na jaki tor zesz³a ta dyskusja, tylko o
Twoj± sygnaturkê - bardzo rozbudowan±, zawieraj±c± du¿o linków do
materia³ów w ¿aden sposób nie zwi±zanych z motocyklami. Do¶æ mocno tr±ci to
spamowaniem... Zapytam Ciê wiêc wprost: naprawdê chcesz kupiæ motocykl, czy za³o¿y³e¶ ten
w±tek tylko po to, aby wypromowaæ "tychy-online"?

--
Yorick
LS 650

Data: 2012-05-07 02:05:18
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-06 11:18, Yorick pisze:

Zapytam Ciê wiêc wprost: naprawdê chcesz kupiæ motocykl, czy za³o¿y³e¶ ten
w±tek tylko po to, aby wypromowaæ "tychy-online"?

A ja odpowiem Ci na to pytanie inaczej - wpisz w google tychy online lub hotspot tychy - mysle, ze google rozwieje Twoje watpliwosci odnosnie tego czy "musze" lub czy nie "musze" promowac swoja firme w taki sposob:)

Moja sygnaturka jest identyczna na kazdej z grup, na ktorej sie udzielam - a troche ich jest - do tej pory nikomu to nie przeszkadzalo.
Moze dlatego, ze sa to grupy, na ktorych pomagam, a nie szukam pomocy.

A w przeciwienstwie do wiekszosci z Was (nie jest to zarzut, raczej "psztyczek" w kontekscie odpowiedzi) podpisuje sie imieniem i nazwiskiem ;)

Odpowiadajac na Twoje pytanie - juz wprost: http://prntscr.com/8yaj0
Te motorki interesuja mnie najbardziej i zamierzam wejsc w jego posiadanie.

Usunalem dane osk, informacje o tym, gdzie kupon byl zakupiony - by nie byc posadzonym o spam i reklame ;)

Data: 2012-05-07 22:58:45
Autor: Hinek
"spam"
[...]

Wpisa³em.
Oto pierwsze info :/

"W zwi±zku z nieprawdziwymi informacjami rozpowszechnianymi przez nasz± konkurencjê, informujemy, ¿e firma Tychy Online nie jest w stanie likwidacji"

Przykro mi, ¿e grunt pali Ci siê pod nogami.
PRM nie jest jednak odpowiednim ko³em ratunkowym dla twojej firmy.

--
Hinek

Data: 2012-05-08 13:55:34
Autor: Mikolaj Jopczynski
"spam"
W dniu 2012-05-07 22:58, Hinek pisze:
[...]

A kto powiedzial, ze mi sie pali i jest to dla mnie kolo ratunkowe ? Twoja bardzo powazna nadinterpretacja. Taka sama informacja jest na profilu na fb - znaczy tylko i wylacznie tyle, ze konkrencja dziala tak, jak dziala - i nic wiecej!