Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)

Data: 2010-01-06 08:29:35
Autor: Jedrus
Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)
Ja bym się zastanowił, czy na pewno sensowne jest kupowanie roweru z
carbonową ramą. Musisz rozważyć, czy zysk na wadze zrekompensuje
większą niż w przypadku ramy aluminiowej podatność na uszkodzenia..
Może jestem staroświecki, ale uważam, że w jeździe terenowej lepiej
spisuje się aluminium. Co nie zmienia faktu, że Ibis Mojo to chyba
najładniejsza rama na rynku.

Poza tym SC wydaje się dobrym wyborem. Dystrybutorem w Polsce jest
Crazy Crank, z siedzibą w Zakopanem. Tam można umówić się na jazdy
testowe z Piotrkiem Chileckim i zamówić sprzęt.

Pozdr,
A.

Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)