Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)

Data: 2010-01-07 02:41:44
Autor: CleaneR
Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)
Użytkownik "Triss" <trissap@gmail.com> napisał w wiadomości news:hi2bi5$r5e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Na wstępie wybaczcie troszkę prowokacyjny tytuł posta, ma on pewne
[ciach]

Mialem przyjemnosc testowac zeszloroczny model Blura LT jak i inne rowery w podobnym przedziale cenowym, na 2 czy 3 jezdzilo mi sie bardzo dobrze, ale tylko na Sancie bylo rewelacyjnie (no po prostu miod etc...) Choruje na ten rower, ale zmienilem juz ostatnio, a ten rower byl troche ponad moim budzetem, moze za rok albo dwa... musze uspic czujnosc mojej zony ;)))

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Zakup fulla - Santa Cruz Blur vs reszta świata :)