Zakup kompakta

Data: 2009-06-05 16:24:56
Autor: zkruk [Lodz]
Zakup kompakta
Scyzoryk wrote:

1) Civic VII (1,6 lub 1,7d) - ok 2002r
2) Grande Punto (1,4 16v) ok 2006 (wiem że jest mniejszy)
3) Almera (1,8) ok 2003r
4) Megane II (1,6) ok 2003r

Co kupić? Dlaczego? :) Czego unikać?
Z góry dzięki za podpowiedzi.

civica - ale daruj sobie diesla - jest taki se (oplowski)

megane z powodu awaryjności
almere z powodu spalania : http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=20&modelid=434&genid=1822786279&filtr=1&engineid=3468&yearfrom=2002&yearto=2006&trybopinii=1
co w stosunku do civica jest jednak sporo więcej...
http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=9&modelid=251&genid=1563402185&filtr=1&engineid=4574&yearfrom=2001&yearto=2005&trybopinii=1

civic nie jest najatrakcyjniejszy - ale.... jest najrozsądniejszym wyborem z tych powyżej...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-06-05 16:31:55
Autor: Scyzoryk
Zakup kompakta

civic nie jest najatrakcyjniejszy - ale.... jest najrozsądniejszym wyborem z
tych powyżej...

3D jest ładna ale pogodziłem się również w wyglądem 5D. Po e11 kombi wszystko będzie ładniejsze ;-) To akurat u mnie ma ostatni priorytet.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-06-05 16:38:32
Autor: sop3k
Zakup kompakta

> [...]

3D jest ładna ale pogodziłem się również w wyglądem 5D. Po e11 kombi wszystko będzie ładniejsze ;-) To akurat u mnie ma ostatni priorytet.

No to moze E12? --

Data: 2009-06-05 16:43:18
Autor: Scyzoryk
Zakup kompakta

No to moze E12?

chętnie ale są za drogie. Albo z samego początku produkcji (01) z niespecjalnym wyposażeniem albo zajeżdzona firmówka. Sensowne zaczynają się w okolicach 25 a to już troche dużo.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-06-05 16:49:14
Autor: sop3k
Zakup kompakta

> No to moze E12?

chętnie ale są za drogie. Albo z samego początku produkcji (01) z niespecjalnym wyposażeniem albo zajeżdzona firmówka. Sensowne zaczynają się w okolicach 25 a to już troche dużo.

Trzeba szukać. Ja swojej szukałem 4 miesiace(czeste wyjazdy). Kupiłem polską salonówkę od 1 właściciela(nie z komisu) D4D 110 KM i uwaga 100tys przebiegu sparawdzone w ASO rocznik 2002 za 23.500zl.

Data: 2009-06-05 16:55:16
Autor: Scyzoryk
Zakup kompakta

Trzeba szukać. Ja swojej szukałem 4 miesiace(czeste wyjazdy). Kupiłem polską
salonówkę od 1 właściciela(nie z komisu) D4D 110 KM i uwaga 100tys przebiegu
sparawdzone w ASO rocznik 2002 za 23.500zl.

jakbym znalazł 1,6 z klimą z tego rocznika za ok 20kzł to bardzo chętnie :) Bede przeglądał ogłoszenia, może coś się trafi.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-06-05 17:10:16
Autor: zkruk [Lodz]
Zakup kompakta
Scyzoryk wrote:
[...]

teraz doczytałem że 20k...
będzie ciężko 1.6 w takiej cenie...

może jazz?

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-06-06 13:52:50
Autor: michail
Zakup kompakta
Scyzoryk pisze:
[...]

Mam Civica 5d 1.6 z 2002 i to jedyny słuszny silnik do tego samochodu, fajnie się wkręca, daje namiastkę sportowej jazdy choć to nie to samo co starsze Civiki. Po roku użytkowania tylko tuleje z przody wymieniałem, pozostałe wydatki były czysto eksploatacyjne. Drażnią mnie skrzypienia tu i tam ale to uroda tego modelu.
Uważam jednak że za 20k zł nie znajdziesz zadbanego egzemplarza (chyba że z 2001 roku). Ja swoją niedługo zamierzam puścić do ludzi ale za min 25k zł.

--
Michail

Data: 2009-06-06 17:03:27
Autor: Piter
Zakup kompakta

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:h0dlav$ibt$1news.onet.pl...

[...]

A nie rdzewieje?

--
GG# 906954
Star 200 6.8 D

Data: 2009-06-06 22:57:45
Autor: michail
Zakup kompakta
Piter pisze:

[...]

Ani troche.
Rdzewieją egzemplarze poliftingowe z chromowaną listwą na tylnej klapie.

--
Michail

Data: 2009-06-07 13:39:11
Autor: Piter
Zakup kompakta

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:h0el8t$vaf$1news.onet.pl...
Piter pisze:

[...]

Ale rdzewieja tylko w okolicach listwy?
A nadkola masz cale? Nic od spodu nie wylazi?

--
GG# 906954
Star 200 6.8 D

Data: 2009-06-08 09:06:48
Autor: michail
Zakup kompakta
Piter pisze:

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:h0el8t$vaf$1news.onet.pl...

Ale rdzewieja tylko w okolicach listwy?

Tam najszybciej ruda wychodzi

A nadkola masz cale? Nic od spodu nie wylazi?

U mnie całe ale dziś po dokładnych oględzinach znalazłem ślad rdzy - na końcówce pałąka od wycieraczek, w miejscu gdzie się lakier lekko zadarł.

--
Michail

Data: 2009-06-08 21:37:55
Autor: zkruk [Lodz]
Zakup kompakta
michail wrote:

U mnie całe ale dziś po dokładnych oględzinach znalazłem ślad rdzy -
na końcówce pałąka od wycieraczek, w miejscu gdzie się lakier lekko
zadarł.

pisałem do Ciebie na priva ... dostałeś?

pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-06-09 12:16:25
Autor: michail
Zakup kompakta
zkruk [Lodz] pisze:
michail wrote:

U mnie całe ale dziś po dokładnych oględzinach znalazłem ślad rdzy -
na końcówce pałąka od wycieraczek, w miejscu gdzie się lakier lekko
zadarł.

pisałem do Ciebie na priva ... dostałeś?

Tak - odpisałem

--
Michail

Data: 2009-06-05 18:16:33
Autor: bratPit
Zakup kompakta

1) Civic VII (1,6 lub 1,7d) - ok 2002r

civica - ale daruj sobie diesla - jest taki se (oplowski)

ejj coś baco czarujecie, a może on Isuzu?
co do reszty się zgadzam ;-) choć nie ma tragedii,
brat

Zakup kompakta