Zakup mieszkania

Data: 2011-12-11 14:39:56
Autor: EZ
Zakup mieszkania
Bardzo proszę o wskazówki na co zwrócić uwagę
od strony prawnej przy zakupie mieszkania na rynku:
- pierwotnym
- wtórnym
Dużo słyszy się o różnych pułapkach - chcę ich uniknąć.

Pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-13 17:21:38
Autor: John Kołalsky
Zakup mieszkania

Użytkownik "EZ" <computer@domain.com>

[...]

Przejrzyj archiwalne artykuły na tej grupie

Data: 2011-12-13 18:37:35
Autor: EZ
Zakup mieszkania
[...]

A wg jakich słów kluczowych szukać?

Pozdrawiam
EZ

Data: 2011-12-13 22:43:06
Autor: Bydlê
Zakup mieszkania
On 2011-12-13 17:37:35 +0000, "EZ" <computer@domain.com> said:

Bardzo proszê o wskazówki na co zwróciæ uwagê
od strony prawnej przy zakupie mieszkania na rynku:
- pierwotnym
- wtórnym
Du¿o s³yszy siê o ró¿nych pu³apkach - chcê ich unikn±æ.

Przejrzyj archiwalne artyku³y na tej grupie

A wg jakich s³ów kluczowych szukaæ?

Mieszkanie, kupiæ, sprzedaæ, rynek pierwotny, rynek wtórny, na co uwa¿aæ, na co zwróciæ uwagê, pu³apki, oszust, notariusz, agencja, og³oszenie, sprzedaj±cy, kupuj±cy, zap³ata, przelew, w banku, gotówk±, umowa przedwstêpna, zadatek, zaliczka...

mspanc
--
Bydlê

Zakup mieszkania