Zakup mieszkania a rozliczenie CO...

Data: 2011-11-18 14:16:51
Autor: Johnson
Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
W dniu 2011-11-18 12:51, Artur M. Piwko pisze:

Jak rozwi±zuje się tego typu problem w przypadku kupna
mieszkania?

Należało to ustalić w umowie.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-11-18 15:15:14
Autor: PiotRek
Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja5ls2$a29$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-18 12:51, Artur M. Piwko pisze:

> Jak rozwi±zuje się tego typu problem w przypadku kupna
> mieszkania?

Należało to ustalić w umowie.

Ale nie zostało to ustalone w umowie:
W dniu 2011-11-18 12:51, Artur M. Piwko pisze:
> Sprawa dot. CO nie była ustalana w umowie KS

Artur pyta o to, co teraz zrobić. Nie s±dzę, żeby miał możliwo¶ć
cofnięcia się w czasie w celu skorygowania umowy.

Piotr

Data: 2011-11-18 16:26:02
Autor: Johnson
W dniu 2011-11-18 15:15, PiotRek pisze:

Artur pyta o to, co teraz zrobić. Nie s±dzę, żeby miał możliwo¶ć
cofnięcia się w czasie w celu skorygowania umowy.

Opowiedziałem co się robi w przypadku kupna mieszkania - czyli opowiedziałem na zacytowane przez siebie pytanie.
Nie przeoczyłem tego że on tego nie zrobił. Jakbym chciał powiedzieć co ma TERAZ zrobić to na pewno bym napisał.

Data: 2011-11-28 09:26:37
Autor: Artur M. Piwko
Zakup mieszkania a rozliczenie CO...
In the darkest hour on Fri, 18 Nov 2011 16:26:02 +0100,
Johnson <johnson@nospam.pl> screamed:
Artur pyta o to, co teraz zrobić. Nie sądzę, żeby miał możliwość
[...]

Przepraszam za małe opóźnienie w odpowiedzi. Sytuacja się odrobinę
wyjaśniła. Okazało się, że dane z pomierników wskazują, że mieszkanie
jednak było użytkowane/ogrzewane. W związku z czym rozliczenie nie
wchodzi w grÄ™.

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
[ 09:25:16 user up 13000 days, 21:20,  1 user, load average: 0.98, 0.98, 0.31 ]

                         Today's subliminal thought is:

Zakup mieszkania a rozliczenie CO...