Zakup mieszkania -podatek

Data: 2009-05-02 15:20:46
Autor: Krawat
Zakup mieszkania -podatek
W zeszłym roku kupiłem mieszkanie a w zasadzie spółdzielcze własnościowe prawo
do lokalu. Oczywiście opłaciłem jakieś tam podatki u notariusza. Oczywiście
brałem kredyt na mieszkanie. Mieszkanie wpisałem do księgi wieczystej.

Wypełniłem PIT-37 nie wpisując nigdzie nic na temat zakupu mieszkania, i tak
się zastanawiam czy na pewno wszystko jest ok? Powinienem coś szczególnego
zaznaczyć w Picie?

Data: 2009-05-02 19:23:11
Autor: spp
Zakup mieszkania -podatek
[...]