Zakup moto bez prawka

Data: 2009-12-29 15:37:32
Autor: Leszek Karlik
Zakup moto bez prawka
On Tue, 29 Dec 2009 14:49:42 +0100, Tomek Jurkiewicz  <jurkiewicz.tomek@gmail.com> wrote:

[...]
I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą?

To nawet nie jest kwestia tego, że ceny maszyn są niższe, tylko jak
masz możliwość garażowania to lepiej kupić wcześniej i po dostaniu
plastiku można już od razu wsiąć i jeździć.

Ja najpierw dostałem plastik a potem przez ponad miesiąc jeździłem
i szukałem motocykla do kupienia, i trochę mnie cholera brała.
(A w końcu wziąłem taki co był blisko i cenowo wydawał się OK i
się okazało że muszę jeszcze sporo w mechanikę wpakować)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Zakup moto bez prawka