Zakup moto bez prawka

Data: 2009-12-29 16:30:19
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Tomek Jurkiewicz" <jurkiewicz.tomek@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c2653c6-4431-412a-

napewno jak kupisz wcześniej i poćwiczysz na ulicy przed domem zdasz szybciej, a i bez przesady że policja jest na każdym zakręcie,
btw wczoraj spotkałem gościa który jeździ po całej europie autem (w ramach pracy) od 4ch lat bez prawa jazdy ;-)

Data: 2009-12-29 16:35:21
Autor: Dysiek
Zakup moto bez prawka
a i bez przesady że policja jest na każdym zakręcie,

To nawet nie chodzi o policje. Odpukac, gdyby zdazyl mu sie dzwon to pokrywa wszystko ze swojej kasy - OC nie obowiazuje przy braku uprawnien. I teraz wyobraz sobie, ze rozwaliles gosciowi zderzak w jakims wypasionym mercu.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-29 18:23:58
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hhd7ju$5nv$1inews.gazeta.pl...
[...]

az mnie ciarki przeszly, yesó

Data: 2009-12-29 18:26:43
Autor: Dysiek
Zakup moto bez prawka
az mnie ciarki przeszly, yesó

Widac jestes albo bogaty, albo glupi :-)

Dysiek

Data: 2009-12-29 18:53:36
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hhde4m$q1$1inews.gazeta.pl...
az mnie ciarki przeszly, yesó

Widac jestes albo bogaty, albo glupi :-)

nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

Data: 2009-12-29 18:18:42
Autor: Glub
Zakup moto bez prawka
"maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

> Widac jestes albo bogaty, albo glupi :-)

nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

A mi babcia na wsi mawiala- głupi bo biedny, biedny bo głupi.
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2009-12-29 19:33:19
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:hhdh61$c87$1inews.gazeta.pl...

A mi babcia na wsi mawiala- głupi bo biedny, biedny bo głupi.

ja pamiętam jak mi w kółko mówiła że kiedyś dostanę wilka

Data: 2009-12-30 10:27:43
Autor: Glub
Zakup moto bez prawka
> [...]

> A mi babcia na wsi mawiala- głupi bo biedny, biedny bo głupi.

ja pamiętam jak mi w kółko mówiła że kiedyś dostanę wilka

I jak? Masz husky pewnie:)?
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2009-12-30 14:43:18
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:hhf9uv$jd5$1inews.gazeta.pl...

ja pamiętam jak mi w kółko mówiła że kiedyś dostanę wilka

I jak? Masz husky pewnie:)?

dupa nie wilk, swiniak ladowy czyt. bullterrier, wniosek nie wierz starszym

Data: 2009-12-29 19:24:34
Autor: Dysiek
Zakup moto bez prawka
nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

To tymbardziej powinienes przeanalizowac czy stac cie na brak uprawnien.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-29 19:31:47
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hhdhh7$dh4$1inews.gazeta.pl...
nie nie, to często głupi są bogaci, ja jestem mądry i biedny

To tymbardziej powinienes przeanalizowac czy stac cie na brak uprawnien.

gadasz bez sensu, ludzi zawsze nie stać na uprawnienia, nie na odwrót,

Data: 2009-12-29 19:33:11
Autor: Dysiek
Zakup moto bez prawka
To tymbardziej powinienes przeanalizowac czy stac cie na brak uprawnien.

gadasz bez sensu, ludzi zawsze nie stać na uprawnienia, nie na odwrót,

Jak nie stac na uprawnienia (egzamin na prawko) to niech lepiej nie jezdzi bo jak przypieprzy w kogos to sie nie wylaci do konca zycia (skoro 1000 zl za kurs i egzam przekracza kogos mozliwosci finansowe).

Dysiek

Data: 2009-12-29 19:48:30
Autor: maverik
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hhdi1b$fk2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty tak zawsze? :)

Data: 2009-12-29 22:04:35
Autor: Piotrek Roczniak
Zakup moto bez prawka
Dnia 29.12.2009 maverik <biuro_aerograf@o2.pl> napisał/a:

[...]

az dziw ze chlopak odwazyl sie wsiasc na motur.

--
Nic tak nie psuje przyjemności z czytania dowcipów w internecie, jak znajomość zasad gramatyki i ortografii.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-12-29 23:06:07
Autor: Dysiek
Zakup moto bez prawka

Ty tak zawsze? :)

az dziw ze chlopak odwazyl sie wsiasc na motur.

Nie no, pewnie, chwalcie kogos kto bez prawka jezdzi.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-30 18:09:27
Autor: Piotrek Roczniak
Zakup moto bez prawka
Dnia 29.12.2009 Dysiek <brak@brak.pl> napisał/a:

Ty tak zawsze? :)

az dziw ze chlopak odwazyl sie wsiasc na motur.

Nie no, pewnie, chwalcie kogos kto bez prawka jezdzi.

Po pierwsze jeszcze nie jezdzi, po drugie nie rozumiem jak mozna nie bac sie
wsiasc na motur i pojechac miedzy puszki a bac sie kupic pojazd przed zdaniem
egzaminu. --
Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted! peanut. Ho-ho-ho-ho.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-12-30 13:22:48
Autor: GB
Zakup moto bez prawka
To nawet nie chodzi o policje. Odpukac, gdyby zdazyl mu sie dzwon to pokrywa wszystko ze swojej kasy - OC nie obowiazuje przy braku uprawnien.

Dokładniej to OC nadal obowiązuje, tyle że przy jeździe bez uprawnień
towarzystwo ubezpieczeniowe może skierować do tego bez uprawnień tzw. regres
ubezpieczeniowy (czyli krótko mówiąc chce zwrotu kosztów). Podobnie jakbys
spowodował wypadek po pijaku. --

Data: 2009-12-31 10:48:36
Autor: Jackare
Zakup moto bez prawka
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhd7ug$id6$1nemesis.news.neostrada.pl...

btw wczoraj spotkałem gościa który jeździ po całej europie autem (w ramach pracy) od 4ch lat bez prawa jazdy ;-)

Jest ryzyko - jest zabawa :)
--
Jackare

Data: 2010-01-02 17:14:59
Autor: cpt. Nemo
Zakup moto bez prawka

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości

napewno jak kupisz wcześniej i poćwiczysz na ulicy przed domem zdasz
szybciej,

A co ma jedno z drugim wspolnego ?

Pozdrawiam,

Zakup moto bez prawka