Zakup motocykla - gdzie uczciwie

Data: 2009-06-23 01:42:41
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Zakup motocykla - gdzie uczciwie
On 23 Cze, 01:19, "Gizzi" <mlodyn...@gazeta.pl> wrote:
Witam,
Chciałbym kupić motocykl, jednak zależy mi na fachowym i uczciwym podejściu
sprzedawcy do sprawy. Czy ktoś z grupowiczów mógłby się podzielić i
ewentualnie polecić, gdzie mógłbym szukać rzetelnej firmy w województwach:
dolnośląskie, opolskie, śląskie? Wszystkie sugestie mile widziane..

Pozdr. Gizzi

Mogę polecić komis w Rybniku, gdzie kupiłem swoją ER-5:
http://promex.rybnik.pl
Facet jest bardzo rzeczowy, daleki od cwaniactwa. Polecił mi go
kolega, który kupił tam wcześniej trzy sprzęty. Motocykle w większości
(99% chyba że recycling od poprzednich klientów tego samego komisu)
ściągane z niemiec. Jedyny minus - ceny nie są 'okazyjne'. Moim
zdaniem warto. Możliwe że więcej osób z grupy ma z nim doświadczenia,
więc również będę wdzięczny za uwagi.

Pozdrawiam,
--
Jadu
ER5 Blau

Data: 2009-06-23 18:26:48
Autor: Gizzi

Użytkownik "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <inextechnology@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa1ed45e-6fef-49aa-b1d8-798a1131ad5bl12g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Dzięki za namiar. Nie szukam super okazji, gdyż takie z reguły kosztują więcej pieniędzy niż się wydaje.
Na pewno odwiedzę to miejsce.

Pozdr. Gizzi.

Data: 2009-06-24 21:11:14
Autor: Jacek Różański
Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
[...]

Oczywiście dasz sobie za niego rękę uciąć :)
--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-06-24 14:20:34
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
On 24 Cze, 21:11, Jacek Różański <j...@epoczta.pl> wrote:
> [...]

> więc również będę wdzięczny za uwagi.

Oczywiście dasz sobie za niego rękę uciąć :)

Nie. Znam może ze cztery osoby za które bym dał:). To jest Polska i
tutaj na porządku dziennym jest walenie wszystkich w dupę, a im
skuteczniej to ktoś robi - tym większą jest to miarą jego sukcesu.. ;/

Gdy szukałem dla siebie motocykla, poleciło mi ten komis kilka osób.
Na oględziny wybrałem się też w dość dobrze wykwalifikowanej grupie
(sam nie miałem generalnie pojęcia na co patrzeć i gdzie szukać ew.
znamion tego że motocykl był kiedyś pralką franią, zgrabnie przekutą
przez miejscowego kowala na japończyka). Później przy różnych okazjach
w/w motocykl oglądało jeszcze parę osób znających się na rzeczy i
wszystko zgadza się ze stanem przedstawionym mi w momencie zakupu. Nie
liczyłem na okazję, dałem za niego jakieś 20% więcej niż ówczesna
średnia cena z allegro. Nie sram pieniędzmi, ale miałem różne
doświadczenia z handlarzami motoryzacyjnymi i stwierdziłem że nie mam
czasu aby przez następne pół roku szukać tańszego i w podobnym stanie
(na pewno i takie wtedy na rynku były). Do tego dochodził mój zupełny
brak doświadczenia w ocenie 'jakości' pojazdu, a na miejscu miałem
ludzi z Gliwickiego Cyklopa, którzy chętnie pomogli w oględzinach.
Nie jestem idealistą, myślę jednak że można mieć plan na handel
motocyklami w dobrym stanie, za atrakcyjną dla obu stron i dającą się
z tego utrzymać cenę, jednocześnie dbając o swoje dobre imię/reputacje
firmy. Coś w tym co napisałem nie trzyma się logicznie kupy?

Gizzi pytał o komis który można polecić, ja mam z wymienionego przeze
mnie pozytywne wrażenia, więc podałem. Każdy motocykl tak czy inaczej
trzeba sprawdzić z kimś kto się na tym zna. Uważam że w Promexie jest
spora szansa na to, że nie wróci się z takiej wycieczki wku...
rozczarowanym.

Pozdrawiam :)

--
Jadu