Data: 2009-04-15 09:47:43 | |
Autor: Grzegorz W. | |
Zakup na fakturę/firmę a naprawa sprzę tu. | |
Witam i proszę o radę.
Kupiłem u polskiego dystrybutora sprzęt gastronomiczny (ekspres do kawy) na fakturę z 24 miesięczną pisemną gwarancją. Sprzęt uległ uszkodzeniu na skutek błędów w obsłudze - spowodowanych błędem w instrukcji obsługi, nawiasem mówiąc angielskojęzycznej. Sprzęt dostarczono do serwisu, gdzie od ponad 2 miesięcy trwa naprawa, która odbywa się wyjątkowo opieszale. Części z fabryki wysyłane są na błędny adres, potem zwykłą pocztą itd.. Sprzęt został zakupiony na firmę do celów wewnętrznych (zaplecze kuchenne w biurze). Sposób załatwienia sprawy został zasugerowany przez dystrybutora (naprawa gwarancyjna) ale z naszej strony nie było zgłoszenia pt reklamacja tylko informacja mailem o awarii. Od zakupu sprzętu do chwili zgłoszenia awarii upłynęło 10 m-cy, obecnie już ponad 12. Cała korespondencja jest w formie pisemnej (maile). Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy? GW |
|
Data: 2009-04-15 19:24:41 | |
Autor: Johnson | |
Zakup na fakturę/firmę a naprawa sp rzętu. | |
Grzegorz W. pisze:
Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy? Przeczytać dokładnie gwarancje i podjąć odpowiednie kroki. -- @2009 Johnson Audiatur et altera pars |
|