Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)

Data: 2011-11-25 10:15:01
Autor: J.F
Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)
UĹĽytkownik "topek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ecd4b64$1@news.home.net.pl...
Czy myslicie ze to prawda?
Ze na europe wschodnia inna wersja Motula idzie?

Kto ich tam wie, byc moze.
Rafinerii jest w koncu duzo.

Dwa dni temu zrobilem inny test.
Moja mama jest wyznawca specyfiku pod nazwa: ALVEO Akuna. Ja nie (zeby nie bylo reklamy :)
Przywiozlem jej raz z niemiec no i kupilismy jedna butelke na allegro w ramach testow.
Obie nieotwarte butelki staly przez noc w lodowce.
2 osoby (dorosle :) rano nalaly niemieckie Alveo i polskie do 2 roznych szklanek.
Roznica (w smaku, bo wlasciwowsci trudno ocenic) znaczaca i wyrazna.
Czyli na 100% nie jest to to samo.

Przy spozywczych moze sie zdarzac ze "uwzglednia preferencje regionalne". Albo nawet regionalno-ekonomiczne, ze chocby podam
http://en.wikipedia.org/wiki/Fanta
Na to wszystko moga sie nalozyc lokalne przepisy - jakies skladniki sa np niedopuszczalne.

przy Alveo niby nie powinno, bo to pewnie mniejsza skala, jedna fabryka
..... ale  http://www.alveo-akuna.pl/
"produkt oferowany w dwoch smakach". Kupiles ten sam ?

J.

Wcale bym sie nie zdziwil jakby do "Azji" czyli Polski wysylali i gorsze
oleje :-/

Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹĽe Oko tylko mydli oko

Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)