Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)

Data: 2011-11-29 16:01:45
Autor: Bartek
Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4ecd4b64$1news.home.net.pl...
Witam,
[...]

a ja się  wetnę trochę,
ale kupowałem ostatnio motula do alfy,
i gość w sklepie mowi, oo widze że pan w sieci siedzi, bo tam motula polecają.
a jest tyle dobrych oleji po za nim
wiec pytam co poleci - mowi castrola. pytam czemu? - no bo to dobry olej panie.

pytam o cene? drozszy od motula. mowie - wie pan, jezdze na tych olejachm, auta jezdza, wiec wezme motula jednak.
- ale to takie forumowe brednie panie z tym olejem...

:)
caly problem polega na tym że normalny, bialy czlowiek nie wie jaki olej wybrać, bo po za ogolnie przyjetymi parametrami ktore mozna porownac, ciezko ejst cos wiecej powiedziec na temat oleju;)

ja sam jezdzilem dlugo na midlandzie, bo kiedys kupilem, nic sie nie dzialo nieprawidlowoego i tak bylo.
kupujac wloskie auta mialem zalana selenie - ale olej tak drogi ze ...;) i zgodnie z tym co gdzies mi tam polecono zaczolem do obu aut lac motula...
widze ze sprzedawcy jakos go niechetnie sprzedają, bo to nie pierwsza reakcja sprzedawcy na chec zakupu tego oleju;)

ciekawe..;)

taka wolna opowiastka;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Zakup oleju - marketing dla ubogich czy nie? :)