Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK

Data: 2012-08-21 16:03:25
Autor: woody
Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
Witam!

Mam Vise Gold z mBanku. Chciałem zakupić pewien sprzęt tv w sklepie niemieckim za 520 euro. Patrząc na tabelę kursu wymiany walut mBanku wyszłoby koło 2.222zł podczas gdy ten sam sprzęt u polskiego dystrybutora kosztuje 2.650zł. 400zł piechotą nie chodzi. Nie wnikając w serwis i gwarancję zastanawiam się czy nie kupić u Niemca. Pytanie ... sklep niemiecki płatność realizuje przez Paypal. KK mam już podpiętą. Czy to się opłaca ? Karta mBanku jest przeliczana w Euro, ale czy paypal mnie nie oskubie. Ustawilem w Paypalu euro jako walute podstawową, nie wiem czy to ma sens, moze powinienem wrócić na złotówki. Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

Data: 2012-08-21 16:11:57
Autor: woody
Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.
do poprawki ... chodzi mi o to żeby jak najmniej zapłacić za zakup, raty na karcie przydadzą się później

Data: 2012-08-22 05:32:31
Autor: Ronnei Currane
Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej

Docent

Data: 2012-08-22 05:41:15
Autor: Ludwik
Ronnei Currane <Ronnei.Currane@ornet.ru> napisał(a):
>Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na >karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej

Docent

Ale Synek chyba nie zwraca za PayPal?

Data: 2012-08-21 21:59:02
Autor: krzysztofsf
On 22 Sie, 01:03, woody <wo...@lodz.home.pl> wrote:
[...]

Kosztami transakcji obciazony jest sprzedawca.

Porownaj sobie kurs dnia w euro w mbank i Paypal i bedziesz mail z
grubsza porownanie gdzie gorszy.

Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK