Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK

Data: 2012-08-21 16:11:57
Autor: woody
Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.
do poprawki ... chodzi mi o to żeby jak najmniej zapłacić za zakup, raty na karcie przydadzą się później

Data: 2012-08-22 05:32:31
Autor: Ronnei Currane
Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK
Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej

Docent

Data: 2012-08-22 05:41:15
Autor: Ludwik
Ronnei Currane <Ronnei.Currane@ornet.ru> napisał(a):
>Cała ta kobinacja spowodowana jest chęcią rozłożenia zakupu na raty na >karcie bo >wychodzi tanio. Ślicznie proszę o pomoc.

zapłać karto Synka to bendziesz miała 5% mniej

Docent

Ale Synek chyba nie zwraca za PayPal?

--

Zakup online w niemieckim sklepie czyli zagwozdka EURO PAYPAL KK