Zakup opon 185/60r14 prośba o porady

Data: 2009-05-07 10:22:56
Autor: krzysiek82
Zakup opon 185/60r14 prośba o porady
Witajcie
Biorę pod uwagę:
Dayton D210 82 H
Barum BRAVURIS 82 H
Ceny na poziomie ok 120zł sztuka dlatego. Są jeszcze jakieś po 100zł ale aż tak tanich nie biorę pod uwagę.

Zależy mi żeby nie były za głośne, oczywiście letnie.
Które z tych dwóch wybrać?
Z góry dzięki za info.

--
krzysiek82

Data: 2009-05-07 09:37:20
Autor: fajnefele
krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl> napisał(a):
[...]

Ja mam te barumki, fakt wygladaja niezle i zachowuja sie przyzwoicie na mokrym, choc szczerze przyznam ze jak uszkodzilem jedna z tylu  i bylem zmuszony kupic 2 uzywki to po zalozeniu na tyl 2 sztuk Pirelli p5000 zrobilo sie wyraznie cieszej w jezdzidelku.

Data: 2009-05-07 10:32:33
Autor: krzysiek82
Zakup opon 185/60r14 prośba o porady
Jeszcze FULDA ECOCONTROL 185/60R14 jest za podobne pieniądze, bieżnik mniej ładny ale chyba to już ma mniejsze znaczenie :) Jak myślicie?

--
krzysiek82

Data: 2009-05-07 10:34:33
Autor: mcgregor

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gtu6f3$1mj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jeszcze FULDA ECOCONTROL 185/60R14 jest za podobne pieniądze, bieżnik mniej ładny ale chyba to już ma mniejsze znaczenie :) Jak myślicie?

-- krzysiek82

Fulda. Teść (kapelusznik) ma i jeździ :)

Data: 2009-05-07 10:36:26
Autor: krzysiek82
mcgregor pisze:
Fulda. Teść (kapelusznik) ma i jeździ :)

Kieruje się ku tej marce, ale bieżnikiem kusi mnie jednak barum :D Auto ma służyć do normalnej jazdy, ale fajny bieżnik w połączeniu z jakąś ładną felgą to także byłoby coś.

--
krzysiek82

Data: 2009-05-07 10:41:57
Autor: Agent 0700
Zakup opon 185/60r14 prośba o porady
Kieruje się ku tej marce, ale bieżnikiem kusi mnie jednak barum :D Auto ma służyć do normalnej jazdy, ale fajny bieżnik w połączeniu z jakąś ładną felgą to także byłoby coś.

Najładniejszy bieżnik ma opona Simex - poszukaj fotek na goglownicy :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-05-07 11:08:01
Autor: macko

Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtu6sm$bp7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Maxxis też ma fajne. Tylko z rozmiarem o jaki prosił twórca wątku może być problem.

pzdr. macko

Data: 2009-05-07 19:50:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Agent 0700 pisze:
[...]

Śliczna. I pewnikiem "nie za głośna". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-07 10:54:33
Autor: Jacek
[...]

Sorry za spam ale:

<spam> ja mam do sprzedania nowe opony Fulda Carat Progresso (44 tydzień 2008), trochę starszy model od Ecocontrol ale bardziej wytrzymały (większy wskaźnik prędkości)<spam>

Kupiłem do swojego Golfa III jakieś 3 tygodnie temu ale okazało się po przeglądzie, że zjadła go rdza  i zakładanie nie ma sensu. Na allegro nie poszły mi za 145 zł więc mogę obniżyć z bólem serca do 140 przy odbiorze własnym w Warszawie lub okolicach. :-)

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2009-05-07 11:11:26
Autor: krzysiek82
Jacek pisze:
  > <spam> ja mam do sprzedania nowe opony Fulda Carat Progresso (44 tydzień
2008), trochę starszy model od Ecocontrol ale bardziej wytrzymały (większy wskaźnik prędkości)<spam>

Dzięki ale nówki mogę mieć za 128.82zł brutto :)

--
krzysiek82

Data: 2009-05-07 11:32:05
Autor: Jacek
Zakup opon 185/60r14 prośba o porady
Dzięki ale nówki mogę mieć za 128.82zł brutto :)

Fajnie ale dziwnie, ja kupiłem za 165 w sklepie... też brutto.

Pzdr
Jacek

Data: 2009-05-07 18:14:52
Autor: LEPEK
krzysiek82 pisze:
Jacek pisze:
> [...]

Dzięki ale nówki mogę mieć za 128.82zł brutto :)

Z ciekawości spytam - bo cena niska - gdzie?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-05-08 09:31:22
Autor: krzysiek82
LEPEK pisze:
krzysiek82 pisze:
Jacek pisze:
> [...]

Dzięki ale nówki mogę mieć za 128.82zł brutto :)

Z ciekawości spytam - bo cena niska - gdzie?

Kupuje u importera opon z którą współpracuje firma w której pracuje.

--
krzysiek82

Data: 2009-05-09 19:47:11
Autor: LEPEK
krzysiek82 pisze:

Kupuje u importera opon z którą współpracuje firma w której pracuje.
Aaa...
Ale przynajmniej widać na jakim poziomie są marże ;)

Pozdr,

Data: 2009-05-07 11:47:48
Autor: Przembo
*krzysiek82* napisal(a) w news:gtu6aq$7gi$1nemesis.news.neostrada.pl:
[...]

Auto kupilem z oponami Barum Bravura, byly calkiem ok, szczegolnie dobrze radzily sobie na mokrej nawierzchni. Jak przyszedl czas na zmiane to kierujac sie opiniami z netu kupilem ogolnie zachwalane Continentale ContiPremiumContact i... zatesknilem za 2x tanszymi oponami. Niedawno kupilem Barum Bravuris i znow jest ok, tak wiec polece te opony...
Jednak prawdopodobnie Bravuris z tych 3 modeli zuzyje sie najszybciej, co do glosnosci to nie sa za glosne, raczej przecietne pod tym wzgledem.

Pozdr

Data: 2009-05-07 12:11:39
Autor: krzysiek82
Przembo pisze:
[...]

Wygrało Barum pewnie dlatego, że mi wysyłkę gratis zrobili :) a poza tym widzę, same pozytywne opinie na temat tej opony. Dziękuje wszystkim za wypowiedzi, jak je zamontuje dam znać jak się sprawują.

--
krzysiek82

Data: 2009-05-07 16:31:02
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Przembo" <> napisał w wiadomości news:.pl...

Jak przyszedl czas na zmiane to kierujac sie opiniami z netu kupilem ogolnie zachwalane Continentale ContiPremiumContact i... zatesknilem za 2x tanszymi oponami.

a co ci tak bardzo w tych Continentalach nie pasowało ???

Tadeusz

Data: 2009-05-07 17:00:43
Autor: Przembo
*Tadeusz* napisal(a) w news:gturbs$g5i$1pippin.nask.net.pl:
[...]

W skrocie najbardziej to, ze w porownaniu z tanszymi oponami producenta o marnej renomie zapewnialy gorsza przyczepnosc. Najwieksza roznica byla na ciasnych zakretach i suchej nawierzchni, tam gdzie na Barum przejezdzalem na luzie slyszac co prawda jak "pracuje" bieznik opony, CPC piszczaly jak glupie i pozwalaly na ucieczke przodu na zewnatrz zakretu.

Pozdr

Data: 2009-05-08 10:20:32
Autor: J.F.
Zakup opon 185/60r14 proœba o porady
On Thu, 07 May 2009 10:22:56 +0200,  krzysiek82 wrote:
Biorę pod uwagę:
Dayton D210 82 H
Barum BRAVURIS 82 H

Ja bym bral Daytony, a od Barumow z daleka.

Ale to na podstawie starych modeli ..

Zależy mi żeby nie były za głośne, oczywiście letnie.

No i nie glosnosc ocenialem :-)

J.

Data: 2009-05-08 14:36:58
Autor: krzysiek82
Zakup opon 185/60r14 pro�ba o porady
J.F. pisze:
Ja bym bral Daytony, a od Barumow z daleka.

Ale to na podstawie starych modeli ..

Jestem ciekaw czy będę wkurzony jak wyjadę na tych oponach od wulkanizatora :)?

--
krzysiek82

Zakup opon 185/60r14 prośba o porady