Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.

Data: 2009-06-20 11:38:50
Autor: JerzyR
Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.
Poruszam się w obrębie trzech modeli - w weekend je obejrzę osobiście. Czy ktoś miał jakieś dobre/złe doświadczenia z tą marką?

Gwarancja na 5 lat nic nie znaczy (mało znaczy).
Tzn. Miałem 5 lat gwarancji na lodówkę PoLAR - kupiłem bo POLSKIE, ale nigdy więcej - serwisowana była wielokrotnie
Dalej wykazuje problemy. Czytając opinie o AMICA - daj sobie spokój.
Ja mam Electroluxa pralkę model EWF 1445 - model pewnie już niedostępny - jechana prawie codziennie od ponad 3 lat i nic. zero problemów
Sam sobie odpowiedz czy wolisz 5 lat gwarancji i ciągłe problemy czy wystarcza 2 lata gwarancji i święty spokój.

Data: 2009-06-20 14:06:51
Autor: witek

Użytkownik "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mam Amicę od 6 lat. 2-3 prania na tydzień. Nigdy nie było z nią
żadnych problemów.

Witek

Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.