Zakup przez internet i brak dowodu zakupu

Data: 2014-07-03 08:51:32
Autor: mz
Zakup przez internet i brak dowodu zakupu
W moim wypadku podobna sprawa pomogło żądanie wystawienia faktury na zakupiony towar. Zagroziłem sprzedawcy o poinformowaniu Urzędu Skarbowego o niechęci wystawienia faktury przez sprzedawcę. Wszystko oczywiście na piśmie i to nawet bez potwierdzenia odbioru. Fakturę dostałem po 3 dniach. Jako dowód masz korespondencję ze sprzedawcą (przecież nie wypiera się, że sprzedał).

Zakup przez internet i brak dowodu zakupu