Zakup ramy

Data: 2009-04-07 16:23:18
Autor: Slon77777
Zakup ramy
Witam,

Prosze o radę w wyborze ramy do MTB. Mam 175 cm i ważę ok. 70 kg.

Pozdrawiam,
Slon77777

Data: 2009-04-07 08:56:54
Autor: thebat
Zakup ramy
On 7 Kwi, 16:23, "Slon77777" <stefan1...@wp.pl> wrote:
Prosze o radę w wyborze ramy do MTB. Mam 175 cm i ważę ok. 70 kg.

Tak na chybił trafił - rozmiar 17", nie podano półki cenowej więc
załóżmy że okolice 400zł i tu godne polecenia są  np Author Basic czy
Accent El Norte dla wyższej kwoty będą to odpowiednio wyższe modele
tych firm ;)

Data: 2009-04-07 20:30:23
Autor: CeZ__134
Zakup ramy

[...]

kupilem authora basica 17` ojcu:) fajne geo i ogolnie rowerek po zlozeniu fajnie sie prowadzi :)

CeZ__134

Data: 2009-04-08 00:49:20
Autor: Piotr Potulski
Zakup ramy
On 7 Kwi, 17:56, thebat <pewiengosc...@gmail.com> wrote:
> [...]

załóżmy że okolice 400zł i tu godne polecenia są  np Author Basic czy
Accent El Norte dla wyższej kwoty będą to odpowiednio wyższe modele

Tak z ciekawości - wie ktoś czym różni się El Norte od El Nino?
Piotrpo

Data: 2009-04-08 06:00:38
Autor: thebat
Zakup ramy
On 8 Kwi, 09:49, Piotr Potulski <piot...@gmail.com> wrote:
Tak z ciekawości - wie ktoś czym różni się El Norte od El Nino?
Ceną - el nino jest droższa
Wyglądem - mi się bardziej podoba el norte
W el nino są hyfroformowane rury, co do geometrii są minimalne
róznice, podobno w obu jest wykorzystane aluminium 7005 T6, ale w el
norte na ramie o tym nie piszą...

Data: 2009-04-08 07:16:06
Autor: Krees
Zakup ramy
Slon77777 <stefan1992@wp.pl> napisał(a):
Witam,

Prosze o radę w wyborze ramy do MTB. Mam 175 cm i ważę ok. 70 kg.

Pozdrawiam,
Slon77777

Ja niedługo będę miał do sprzedania używaną 2,5 sezonu ramę GT Avalanche 1.0 z
2004 roku w rozmiarze M. Mam 172 cm wzrostu, waga 67-70 kg. Jeździło się
super, ale po przesiadce na fulla już nie wrócę do hardtaila ;). Ramka jest
pancerna i bardzo sztywna - Triple Triangle robi swoje :).

--   Pozdrawiam,
Krees
krystianlarix@wywal_to_wp.pl

--