Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny

Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny

Data: 2010-08-06 13:11:38
Autor: J.F.
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c5be06c$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?

Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.

Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami  ..

J.

Data: 2010-08-06 15:05:21
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
J.F. napisał(a):
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami  ..


Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że pewnie klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno - wymienią, ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny przypadek z monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem do reklamacji, odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono usterki i policzyli za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę wartości nowego!


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-08-06 11:09:52
Autor: Pszemol
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
"Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> wrote in message news:4c5c0891$1news.home.net.pl...
J.F. napisał(a):
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.
Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami  ..


Gorzej jeśli oddadzą sprawną. Ktoś u tego importera mógł wykminić, że pewnie klient uszkodził przy montażu, ale mu nie udowodnią, to trudno - wymienią, ale niech przynajmniej płaci za ekspertyzę. Ja miałem podobny przypadek z monitorem NEC - miał wadę od nowości, został wysłany kurierem do reklamacji, odesłali sprawny, ale z "ekspertyzą" że nie stwierdzono usterki i policzyli za diagnozę i transport w dwie strony prawie połowę wartości nowego!


Odkąd potaniały bardzo to gwarancja na monitory to był jeden wielki przekręt
bo właśnie wysyłka kosztowała prawie tyle co wart taki używany, sprawny..

Data: 2010-08-06 19:00:44
Autor: Tomasz Pyra
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
J.F. pisze:

Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.

Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami  ..

Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...

Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

Data: 2010-08-08 08:17:16
Autor: Pszemol
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:4c5c3fb9$0$14966$65785112news.neostrada.pl...
Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.

Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol, zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami  ..

Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...

Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone ;-)

Data: 2010-08-08 13:59:04
Autor: Patryk
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:
Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

No... niezły przekręt. Bo bez przekrętu na gwarancji zwróciliby uszkodzone ;-)

Od dziś znaczę reklamowane przedmioty :|

--
Patryk

Data: 2010-08-08 16:00:59
Autor: CUT_INZ
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny
W dniu 2010-08-06 19:00, Tomasz Pyra pisze:
J.F. pisze:

Bierzesz kanister, manometr, pompke, idziesz do sklepu i artystycznie
zalewasz im wszystko plynem testujac przy nich chlodnice.

Albo idziesz do UDT, kazesz sobie wykonac probe cisnieniowa, protokol,
zaplata, adwokat, zaplata, sad, zwrot z odsetkami ..

Gorzej jak ta co wróci będzie sprawna :)
W sumie to mógłby być niezły pomysł na kant przy rozpatrywaniu
reklamacji - klient praktycznie jest bez szans...

Klient wysyła uszkodzony towar, gwarant naprawia i twierdzi że
reklamacja bezzasadna, bo towar jest sprawny.

Ja tak miałem z drukarką samsunga. Oddałem na naprawę gwarancyjną, wróciła naprawiona z rachunkiem za ekspertyzę w której napisali, że reklamacja była bezzasadna. Zrobiłem taką awanturę, że odechciało im się rachunków i oskarżania mnie, że niby dla sportu wożę 40kg do serwisu.

Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona