Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny

Data: 2010-08-09 10:23:52
Autor: kml
Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c5be06c$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
kupiłem chłodnicę, zamontowałem okazało się, że cieknie, wykręciłem ją z auta i podłączyłem na krótko tak aby widzieć miejsce wycieku. Nadal ciekło. Oddałem więc do sklepu oni do importera on z kolei dał do ekspertyzy, sprawdzili "ciśnieniowo" i twierdzą, że jest ok. Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona. Ja jednak wiec co widziałem. Co byście polecili zrobić z tym problemem?
-- -

Następnym razem pożyczyć kamerę i wszystko nagrać...

kml

Zakup - reklamacja - okazało się, że towar jest sprawny