Zakup roweru. Pomocy.

Data: 2009-10-23 11:32:58
Autor: Paweł Suwiński
Zakup roweru. Pomocy.
Dnia pią, 23 paź 2009 tako rzecze qjot23:

W związku z tym, że jakiś czas temu łotry przywłaszczyły sobie mój
rower planuję zakup nowego. Jazda głównie po  mieście. Czasem może
jakiś wypad na leśne ścieżki. Dlatego zdecydowałem się na crossa. Czy
jest jakaś alternatywa dla unibike xenon. Bo właśnie taki rowerek
biorę pod uwagę. Zależy mi na solidnym osprzęcie. Jestem ciężki ok
100kg, więc rower powinien byc wytrzymały. Kwota w jakiej chciałbym
się zamknąc to 3500.

Lepiej imho wziąć Unibike Freeway (z modyfikacją w postaci prądnicy w
przedniej piaście): http://www.unibike.pl/freeway.html

Paweł Suwiński

Data: 2009-10-23 03:04:51
Autor: qjot23
Zakup roweru. Pomocy.
Lepiej imho wziąć Unibike Freeway (z modyfikacją w postaci prądnicy w
przedniej piaście):http://www.unibike.pl/freeway.html

Ciekawa propozycja. Nie zwróciłem uwagi na ten model. Szkoda że jest
duży problem z dostępnością tych rowerów w Wawie. Chciałbym zrobic
przymiarkę przed zakupem.

Data: 2009-10-23 12:31:15
Autor: pawlin
Zakup roweru. Pomocy.
qjot23 pisze:
[...]

kupilem tutaj http://www.activbike.pl/product_info.php/products_id/124

zmodyfikowalem o dynamo w przedniej piacie i siodelko brooksa

przejechalem na nim juz ~11tys km w tym czasie wymienilem koleczka w napinaczu, tylna koronke, lanuch, oraz okladziny w hamulach. ekonomicznie rozwiazanie oparte o piaste planetarna bardzo sie oplaca

jestem bardzo zadowolony tylko jest jedno ale...
super sprawdza sie w miescie. idealnie na mazowsze i pagorki, w gorkach zapewne bedzie mi brakowac szerszego zakresu przelozen w dolnym zakresie. na przyszly sezon planuje zalozyc przednia przerzutke i dwu blatowa korbe, napinacz powinien dac rade.

pawlin
http://pawlin.bikestats.pl/

Zakup roweru. Pomocy.