Zakup rzeczy ruchomej na firmę od osoby prywatnej.

Data: 2010-11-18 21:35:22
Autor:
Zakup rzeczy ruchomej na firmę od osoby prywatnej.
Jacek Filipkiewicz <jacfil@op.pl> napisał(a):
Witam.

Chcę zakupić od osoby prywatnej spawarkę za 700 złotych.(...)
Dodatkowo czy sprzedający będzie musiał jakoś uwzględnić tą sprzedaż w
rozliczeniu rocznym czy gdzie indziej?
Oczywiście ta osoba nie handluje spawarkami i sprzedaje mi swoją własną,
używaną przez 1,5 roku spawarkę.

Jeśli ta osoba miała działalność i przed likwidacją działalności wycofała tą
spawarkę to jeżeli ją sprzeda przed upływem 6 lat to będzie to przychód do
opodatkowania. - art.10 ust.2 pkt 3 updof.

mkgp

--

Zakup rzeczy ruchomej na firmę od osoby prywatnej.